U CEO di Siemens Turkey Gelis: Tutti sò in guai

siemens turkey ceo arrivatu tutti sò in prublemi
siemens turkey ceo arrivatu tutti sò in prublemi

Hüseyin Gelis, presidente è CEO di Siemens Turkey, hà dichjaratu ch'elli sò stati in Turchia per 163 anni è hà dettu: "Se facemu piani di 1 o 5 anni in periodi normali, avà andemu sopra i nostri piani ogni 3 mesi. Calchì volta facemu rivisioni ogni mese ". Gelis hà dettu: "Se dicu chì 2019 serà bonu, seria assai ottimista".

Hüseyin Gelis, presidente è CEO di Siemens Turkey, ripublicaHà rispostu à e dumande di Şehirban Kıraç da .

Hüseyin Gelis, Presidente è Chief Executive Officer (CEO) di Siemens Turchia è Vicepresidente di l'Associazione Internaziunale di Investitori (YASED), hà dettu: "Se ogni cumpagnia o investitore dice:" Tuttu va bè in Turchia oghje, ci hè un prublema. Vecu questu in tutti in angustia ", disse.

Enfatizendu ch'elli sò circannu di purtà in più investimentu in stu prucessu, ma chì l'investitore hè in un periodu di attesa, questu crea un effettu domino, Gelis hà dettu chì quandu ci sò prublemi, Turkey deve esse spiegatu megliu à l'esternu.

E dumande di Kıraç è e risposte di Gelis sò e seguenti:

Problemi di finanziamentu

Cumu vede a Turchia à a luce di i recenti sviluppi ecunomichi ?
Se ogni cumpagnia o investitore dice chì tuttu va bè in Turchia oghje, ci hè un prublema. Nunda hè cambiatu da u putenziale di Turchia. Hà sempre una pupulazione ghjovana, ci hè l'imprenditorialità. Ma oghje vecu chì in tutti in angustia. U prublema più grande hè a finanza. Hè necessariu di piglià un bellu ochju à i dettagli di questu, perchè a maiò parte di i prublemi ùn sò micca solu u prublema di Turchia. Siccomu i tassi d'interessu à l'esteru sò stati assai bassi in l'ultimi anni, ognunu hà dettu chì andemu per piglià prestiti è investite in prughjetti. Dopu à quessa, u ritrattu di colpu hà cuminciatu à cambià. I tassi d'interessu sò in crescita. Includenu i risichi di u paese. In l'ultimi anni, l'imprese sò solu capaci di pagà l'interessi nantu à i prestiti chì anu pigliatu. Allora i fallimenti anu aumentatu dramaticamente. Avemu bisognu di capisce questu. Hè necessariu di entre in dettagli, perchè succede, hè staghjunali?

A maiò parte di i nostri clienti dicenu chì si concentranu più nantu à i prughjetti d'oltremare avà. Questu hè bellu. Ma vede ancu chì a crescita di a Germania serà 0.6 questu annu. U prucessu di Brexit... Questu hè una cosa assai seria, perchè se l'ecunumia più forte di l'Europa ùn hè micca in crescita, e nostre cumpagnie chì si concentranu à l'esteru seranu ancu affettate. Pensu chì pudemu passà per a recessione globale. Questu hè bisognu di più pensamentu.

effettu domino

A recessione glubale averà un impattu seriu in Turchia ?
– Ùn campemu micca in un’isula. Turchia face parte di u mercatu globale. Dunque, s'ellu ci hè un prublema seriu à l'esteru, ci affetterà ancu. Se andemu versu una recessione glubale in 2019-2020, a Turchia serà naturalmente affettata da questu. Si dice chì l'ecunumia di Turchia sminurà da 1.5% questu annu. Ancu s'ellu ci hè zero o 2 percentu di crescita, hè una recessione per Turchia. In questu prucessu, cum'è investitori, parlemu di purtà più investimenti in Turchia. L'investituri mundiali sò attenti. Dicenu, stamu attenti è aspittemu. Hè veramente cum'è un effettu domino. Tutti aspettanu.

duvemu parlà più

Chì pensate chì u guvernu hà fiascatu di prevede durante sta crisa, chì passi hà pigliatu troppu tardi ?
- Avemu avutu tante crisi in Turchia. S'ellu ci hè un risicu, hè assai impurtante per accettà stu risicu è cumunicà cusì. Facenu ancu questu. Avemu bisognu di parlà più di quantu seria stu prublema. A fiducia hè assai impurtante. Pudemu esce da sta crisa, avemu statu prima. Vecu ancu questi. In fatti, ognunu deve esse preparatu. Ci hè una cosa cum'è "u megliu scenariu, u peghju scenariu" in inglese. Avemu da pianificà in cunseguenza. L'investituri aspettanu. Certi grandi prughjetti sò realizati cun grande curagiu è si sò fatti, chì hè bè.
Ma in questu periodu, vecu chì più investimenti seranu fatti in più prughjetti di mantenimentu, serviziu, risparmiu è risparmiu d'energia in u mercatu.

pianificà ogni mese

Avete dettu chì l'investitore hè in u periodu di attesa, quantu durarà sta attesa? Chì incertezze vede quandu pianificate u futuru?
- Avemu operatu in Turchia per 163 anni. Hè per quessa chì avemu sempre vistu u putenziale di Turchia. Se pianificemu per 1 annu o 5 anni in periodi normali, avà andemu nantu à i nostri piani ogni 3 mesi. Calchì volta succede ogni mese. Ci hè una bella parte di a digitalizazione. Pudete cuntrollà i dati ogni ghjornu. Facemu i nostri piani in un periudu di tempu più cortu è pigliamu azzione in cunseguenza. Semu più attenti.

E decisioni riflesse ùn deve esse fattu

In l'anni precedenti, a preoccupazione di l'investituri in Germania era a sicurità, chì l'hà rimpiazzatu avà?
- A relazione trà Turchia è Germania hè in realtà una storia d'amore. L'amichi parlanu onestamente è dicenu a verità. Tutti i prublemi trà Germania è Turchia sò stati risolti ? Innò. Avemu sempre bisognu di parlà. In certi prublemi, avemu bisognu di truvà suluzioni inseme. Ma a cumunicazione hà migliuratu è hè megliu. Oghje, i turisti tornanu ancu in Turchia. Vulemu vede i turisti chì passanu più soldi in Turchia. A fiducia hè assai impurtante in ellu, a cumunicazione hè assai impurtante. Hè assai impurtante di furnisce infurmazioni onesti.

Quandu a tarifa di u dòricu s'arrizzò, una decisione hè stata presa per portà munita straniera in Turchia. Decisione N ° 32 nantu à a prutezzione di u valore di a Lira Turca. Noi, investitori domestici è stranieri, hà dettu chì avemu capitu u prublema, ma quandu una tale decisione esce di colpu, tutti sò sconvolti. Avemu sempre a paura di e decisioni riflesse. Vulemu riunite è parlà quandu ci sò prublemi. Quandu di colpu pigliate una decisione, ancu s'ellu corregge dopu, ognunu hà una percepzione. Chì qualcosa puderia succede in ogni mumentu. Sta situazione hè risicatu. Avemu bisognu di parlà più.

Allora u nostru guvernu hà subitu capitu a gravità di sta questione. Ci sò state riunioni, anu dumandatu infurmazioni nantu à cumu pudemu chjarificà u prublema. Pensu chì questi sò assai impurtanti.

Avete avutu l'idea di pruduce treni d'alta velocità in Turchia, ci hè un ambiente per investisce avà?
- Cum'è Siemens, ùn avemu mai vistu cum'è una cumpagnia straniera in Turchia. Avemu vistu cum'è una cumpagnia turca di origine tedesca. L'imprese chì operanu in Turchia dapoi anni cunnoscenu bè Turchia, ùn vecu micca un prublema quì. Ma ci hè un prublema cù e SMEs chì ùn sanu micca assai di Turchia. Puderanu di colpu cambià a so strategia. Ricertamenti, avemu vistu questu in a supply chain, si sò spustati in altri paesi. Avemu bisognu di rinvià. A cumunicazione hè a chjave quì. Avemu bisognu di spiegà megliu Turchia. Quandu ci sò prublemi, avemu bisognu di dì a verità. A fiducia hè essenziale.
Produceremu treni d'alta velocità in Turchia. Ma per ellu, a terza offerta deve esse fatta. Se i passi sò fatti in questu sensu, u nostru pianu hè prontu.

Fighjemu cinque anni, micca un annu.

Operate in spazii cum'è l'infrastruttura, l'energia è a salute, in quale zona avete a più difficultà in questu periodu?
- À 16 per centu di a putenza installata in u settore energeticu in Turchia,

– U 2018 hè statu cattivu, chì prevede per st’annu ?
- 2018 hè statu u megliu annu in a storia di Siemens in Turchia. Ci hè dui motivi per questu. Avemu finitu alcuni prughjetti di infrastruttura à longu andà in 2018. Siconda, avemu garantitu (copertura) tutti i nostri investimenti in valuta straniera. Ma se dicu chì 2019 serà bonu, seria assai ottimista. Avemu da esse attenti ogni trimestre di u 2019. Se pudemu mantene à u listessu livellu di l'annu passatu, puderia esse un grande successu.

-Sì u vicepresidentu di YASED, chì passi deve esse fattu per attruverà l'investimenti di novu?
- In verità, avemu bisognu à sente à l'investitori in Turchia di più per pudè scopre quale sò e so preoccupazioni è i so prublemi. Suscitamu sti prublemi cù gruppi di travagliu cù diversi ministeri. Avemu vistu chì i nostri ministri sò ancu assai entusiasmati di sta questione. À u listessu tempu, noi, cum'è investitori stranieri, avemu bisognu di capisce micca solu l'aspettu negativu, ma ancu l'aspettu pusitivu.

I prudutti è e suluzioni Siemens sò usati in u 30 per centu di a produzzione elettrica tutale. Di sicuru, avemu da sparte in i nostri prughjetti energetichi, ci sò turbine di gas grande è chjuche. Ci sò prughjetti di u ventu. Avemu vistu una diminuzione di e grande turbine di gas micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu. Quandu guardemu u putenziale di l'energia rinnuvevuli di Turchia, hè altu, ma ancu quì, i nostri clienti sò più attenti. U mutivu hè in realtà sempre u listessu finanziamentu.

Ci hè un prublema finanziariu in l'energia?
– Iè, u vecu in energia. Di sicuru, ùn avemu micca da piantà. Rievaluemu l'opportunità di finanziamentu. Cumu pudemu truvà finanziamentu? A situazione ecunomica di Turchia hè veramente cusì male ? Ne discutemu più à l'esteru. Era pusitivu chì u nostru presidente hà visitatu Berlinu l'annu passatu. I prublemi di finanziamentu sò stati ancu discututi quì. Di sicuru, fighjanu a Turchia è analizà e so opportunità è i risichi. Queste attività devenu cuntinuà. Pensu chì u più impurtante hè chì avemu bisognu di riunite è di parlà, avemu bisognu di parlà di induve simu è di quali prublemi avemu per ùn perde micca quella fiducia.

In quale settore vi focalizerete in Turchia durante stu periodu?
A nostra industria di a salute sta bè. Siemens Healthineers Turkey hà stabilitu u più grande laboratoriu di l'ospitale d'Europa in l'Hospital di Ankara City. Avemu ancu pussede u laboratoriu. Questi cuntinueghjanu. U prublema di a digitalizazione hè in crescita. Avemu 700 ingegneri in Turchia. Avemu da travaglià per più prughjetti di efficienza.
Avemu ancu focu annantu à i prughjetti di trasportu. Allora da una parte simu attenti, da l'altra parte hè a cultura di a nostra cumpagnia. Determinemu una strategia micca solu per un annu, ma per i prossimi 5 anni per vede quale opportunità ponu esse.

2019 serà duru

2018 hè stata male, chì prevede per questu annu ?
- 2018 hè statu u megliu annu in a storia di Siemens in Turchia. Ci hè dui motivi per questu. Avemu finitu alcuni prughjetti di infrastruttura à longu andà in 2018. Siconda, avemu garantitu (copertura) tutti i nostri investimenti in valuta straniera. Ma se dicu chì 2019 serà bonu, seria assai ottimista. Avemu da esse attenti ogni trimestre di u 2019. Se pudemu mantene à u listessu livellu di l'annu passatu, puderia esse un grande successu.

Sì u vicepresidentu di YASED, chì passi deve esse fattu per attruverà di novu investimenti?
- In verità, avemu bisognu à sente à l'investitori in Turchia di più per pudè scopre quale sò e so preoccupazioni è i so prublemi. Suscitamu sti prublemi cù gruppi di travagliu cù diversi ministeri. Avemu vistu chì i nostri ministri sò ancu assai entusiasmati di sta questione. À u listessu tempu, noi, cum'è investitori stranieri, avemu bisognu di capisce micca solu l'aspettu negativu, ma ancu l'aspettu pusitivu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*