2020 più treni d'alta velocità seranu nantu à i binari in 10

U trenu d'alta velocità stabilitu serà ancu più luntanu nantu à i binari
U trenu d'alta velocità stabilitu serà ancu più luntanu nantu à i binari

Rasim Cüneyt Genç, presidente è top manager di Siemens Mobility Transportation Systems AŞ, hà dichjaratu chì 7 treni d'alta velocità pruduciuti da Siemens cuntinueghjanu à operare in Turchia, è hà dettu: "Avemu ricevutu un ordine per 10 setti di treni à alta velocità. Semu in a fase di pruduzzione. À a fine di questu annu, i primi treni cumincianu à ghjunghje. In u 2020, sti treni seranu nantu à i binari ", disse.

Rasim Cüneyt Genç, presidente è top manager di Siemens Mobility Transportation Systems AŞ, chì hà fattu una dichjarazione à l'8th International Railway, Light Rail Systems, Infrastructure and Logistic Fair in Eurasia Rail, hà dettu chì cum'è una sucietà, cuntene tutti i prudutti in a Ferrovia. settore sia in i zoni di l'infrastruttura è di i veiculi in i sistemi ferroviari, disse chì anu una cartera. Dichjarà chì furnisce ancu servizii cù soluzioni intelligenti di sistema di trafficu è suluzioni di cuntrollu elettromeccanicu sia in autostrade urbane sia interurbane, Genç hà dettu chì a storia di a cumpagnia in Turchia data di tempi assai antichi.

Genç hà dettu: "U nostru primu prughjettu in Turchia in quantu à i sistemi di trasportu principia cù a cunversione di a linea di tram di Istanbul, chì era guidata da cavalli, à l'elettricu in u 1913. In u 2013, avemu firmatu u cuntrattu per i treni assai veloci in Turchia. Attualmente, 7 di elli sò attualmente travagliendu nantu à e linee TCDD. Questi treni operanu à velocità di 300 km / h è sopra. Avemu ancu ricevutu l'ordine di 10 treni supplementari à alta velocità. Semu in a fase di pruduzzione. À a fine di u 2019, i primi treni cumincianu à ghjunghje. In u 2020, sti treni seranu nantu à i binari ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*