Una funivia serà custruita à Balikesir Devil's Table

Una funivia hè stata custruita à a tavola di u diavulu
Una funivia serà custruita à a Tavola di u Diavulu

Una funivia vene à a Tavola di u Diavulu, induve a vista di tutte l'Isule Ayvalık è l'Isula Lesbos, chì hè unu di i centri impurtanti di u turismu, si trova à 8 km da u centru di u District Ayvalık di a Pruvincia di Balikesir.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, Yücel Yılmaz, hà spiegatu i dettagli di u travagliu iniziatu per a Tavola di u Diavulu, chì hè a collina più alta di Ayvalık è si crede chì hà l'impronta di u Diavule. Yılmaz hà dettu cumu assicuraranu a circulazione di 50 mila persone, "Parlemu di un puntu induve 50 mila persone volenu esce. En descendant d'un côté, il y aura deux points qui permettront de sortir de l'autre côté. Serà un prughjettu chì alleviarà quelli chì venenu in autobus, veiculi è gruppi turistici.

Un prughjettu hè statu disignatu prima per furnisce l'accessu à a Tavola di u Diavulu in funivia, è studii sò stati fatti nantu à a custruzzione di u prugettu cù u mudellu di custruzzione-operate-trasferimentu.

I preparativi finali sò stati fatti per u prugettu chì deve esse custruitu in l'area di a Tavola di u Diavulu, è i travaglii sò cuminciati à fà tenderu. Se stu prughjettu hè realizatu, i turisti chì volenu cullà à a cima di a Tavola di u Diavulu da u District Ayvalık di Balikesir ghjunghjeranu in questa regione per via di a funivia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*