Appropritatu: "Furnemu u serviziu YHT à u 40 per centu di a pupulazione di Turchia"

Offriamu un serviziu di custruzzione iht à un percentinu di a pupulazione di tacchinu adattata.
Offriamu un serviziu di custruzzione iht à un percentinu di a pupulazione di tacchinu adattata.

L'ottava edizione di Eurasia Rail - Ferrovia Internaziunale, Sistemi Light Rail, Infrastruttura è Logistica Fiera, l'unica fiera in Europa è Asia è a 3a più grande in u mondu, hè stata aperta u 10 d'aprile 2019 à Izmir Expo Center.

A fiera, induve a Direzzione Generale di Trasportu TCDD hà ancu un stand, accoglie 25 participanti da 200 paesi.

L'apertura di a fiera hà assistitu u Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Selim Dursun, u direttore generale di TCDD Ali İhsan Uygun, u direttore generale di trasportu TCDD Erol Arıkan è i participanti da Turchia, Qatar, Algeria, Germania, Francia, Repubblica Ceca, Cina, Italia è Russia ecc. I rapprisentanti di i settori privati ​​​​è publici domestici è stranieri di diversi paesi anu assistitu.

A fiera, chì si distingue cum'è una piattaforma di riunione internaziunale per i decisori è induve l'ultimi sviluppi in u settore ferroviariu sò discututi trà 10-12 d'aprile, dà l'uppurtunità di firmà novi cullaburazioni è offre l'uppurtunità di sparte infurmazioni nantu à u settore cù u settore. temi di cunferenza chì saranu trattati durante a fiera.

"527 miliardi di lire di l'investimentu di 126 miliardi di u Ministeru sò stati attribuiti à e ferrovie".

U Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Selim Dursun, chì hà dichjaratu in u so discorsu d'apertura chì e ferrovie anu fattu una longa strada da ieri à oghje, hà dettu: "Semu tutti i sviluppi in u settore inseme. Mentre a participazione lucale in Eurasia Rail, chì hè stata in Ankara in 2011, era di 40 per centu, questu annu hà righjuntu u 60 per centu. Hè assai impurtante per aumentà u numeru di e nostre marche domestiche. E ferrovie sò diventate a nostra pulitica di u guvernu. U Ministeru di i Trasporti è e Comunicazioni hà fattu un investimentu di 527 miliardi di lire, è 126 miliardi di lire di questu investimentu sò stati attribuiti à e ferrovie. Avanzate espansione u mira è aumentendu u travagliu realizatu in u settore hà da purtà à una diversificazione di u cummerciu, un aumentu di a rata di prufittuità è u sviluppu di u nostru paese. Travagliemu tutti inseme per un bellu dumane. "Credu chì a fiera allargarà i nostri orizzonti in u futuru cum'è oghje", disse.

"Offremu un serviziu di treni d'alta velocità à u 40 per centu di a pupulazione di Türkiye."

Dichjarà chì e ferrovie sò indispensabili per a vita muderna, u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dettu: "I Ferrovie, chì sustenenu u sviluppu culturale è suciale di i paesi, cuntinueghjanu à sviluppà abbagliante. Grandi investimenti sò stati fatti in ferrovie in l'ultimi anni, in particulare in i paesi europei è orientali. Da oghje, offremu un serviziu di treni d'alta velocità à u 40 per centu di a pupulazione di Türkiye. Hè d'impurtanza particulari per noi chì a fiera hè tenuta in Izmir, a perla di Turchia. "Cum'è TCDD, continueremu à travaglià in cunfurmità cù a nostra visione è missione è offre novi opportunità di trasportu à u nostru paese", disse.

"Offerremu l'uppurtunità di riunisce parechji paesi sfarenti".

Parlendu à a ceremonia di apertura di l'8th Eurasia Rail, induve l'ultimi sviluppi in l'industria ferroviaria glubale seranu discututi, u direttore generale di ITE Turkey, Kemal Ülgen, hà dettu: "Avemu tenutu u pulsu di u settore in a Regione Eurasia dapoi u 2011, cum'è cum'è chì offre opportunità per novi affari è cullaburazioni, cù u prugramma di delegazioni di acquisti straneri in a nostra urganizazione. " "Avemu offre l'uppurtunità di riunite parechji paesi diversi". disse.

U direttore di u Gruppu di Trasportu è Logistica di ITE Turchia, Semi Benbanaste, hà dichjaratu chì anu urganizatu e versioni precedenti di a fiera in Istanbul, ma quist'annu anu preferitu Izmir è hà dettu: "Izmir hè una cità assai impurtante in termini di ferrovia. Investimenti significativi seranu fatti in questa direzzione finu à u 2023. A prima ferrovia in a storia hè stata custruita in Izmir. L'impurtanza strategica di Izmir cuntinueghja oghje cum'è in tutta a storia. "Aspittemu 15-16 mila visitatori durante a fiera". disse.

Quist'annu, à Eurasia Rail, e tecnulugii più trending implementate in l'industria ferroviaria glubale è l'investimenti fatti in u settore seranu valutati. Più di 20 parlanti esperti sparteranu l'ultime informazioni nantu à i sviluppi in u settore in più di 50 sessioni.

U direttore generale Erol Arıkan averà ancu riunioni cù delegazioni lucali è stranieri chì assistenu à a fiera à u stand di a Direzzione Generale di Trasporti TCDD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*