Cumpagnia Suciali Educazione è Prumuzione Trenu Partenza

educazione cooperativa suciale è prumuzione furnu cirimonia addiu
educazione cooperativa suciale è prumuzione furnu cirimonia addiu

Ministru di Trasportu è Infrastruttura M. Cahit Turhan hà dettu: "U nostru trenu, chì hà finitu u so primu viaghju in uttrovi, hà realizatu travaglii impurtanti in u campu di e cooperative suciali in i 10 pruvince chì hà visitatu. Avà hà da imbarcà in u so secondu viaghju è duverà u so travagliu in Istanbul, Ankara, Kayseri, Sivas, Malatya, Gaziantep, Hatay è Adana. Una distribuzione più equa di u redditu, riducendu e differenze regiunale, riducendu a discriminazione di genere è minimizzà l'esclusione suciale si distingue trà i temi da studià. disse.

U Ministru Turhan, in u so discorsu in a Cerimonia d'addiu di a Cumpagnia di a Cumpagnia di a Cumpagnia di a Cumpagnia di a Cumpagnia di a Cumpagnia di a Cumpagnia Sociale di a Cumpagnia di a Cumpagnia di a Cumpagnia di a Cumpagnia di Sirkeci, hà dettu chì ùn hè micca pussibule per a Turchia, chì hè diventata un paese cun influenza è affirmazioni in ogni campu à u livellu glubale. marchjà sanu in u futuru senza una cunniscenza di a rispunsabilità suciale. , hà dettu chì stu trenu hè un pruduttu di sta cunniscenza.

Dichjarà chì e cooperative suciali anu u scopu di pruduce suluzioni à i prublemi suciali cum'è assicurà l'integrazione di i gruppi svantaggiati in a vita di u travagliu, Turhan hà nutatu chì u so scopu hè di assicurà a participazione di i citadini svantaggiati cum'è l'immigranti, i tossicodipendenti, i disabili è l'ex-condannati in u paese. prucessu di pruduzzioni.

Dichjarà chì a sensibilizazione nantu à tematiche cum'è l'impiegazione di questi citadini è a prestazione di i so bisogni cumuni sò trà i scopi impurtanti, Turhan hà dettu:

"Ciò chì importa per noi hè u nostru populu. Hè a pace, a prosperità è a ricchezza di cori è idee di u nostru populu. Hè per quessa chì avemu cura di stu prughjettu è furnisce ogni tipu di sustegnu. Hè per quessa chì cunnettamu l'Europa è l'Asia cù u Trenu d'Alta Velocità. Dicemu "U locu chì ùn pudete micca andà ùn hè micca u vostru" è equipemu ogni angulu di u nostru paese cù strade è investimenti infrastrutturali. U nostru trenu, chì hà finitu u so primu viaghju in uttrovi, hà fattu un travagliu impurtante in u campu di e cooperative suciali in e 10 pruvince ch'ellu hà visitatu. Avà hà da imbarcà in u so secondu viaghju è duverà u so travagliu in Istanbul, Ankara, Kayseri, Sivas, Malatya, Gaziantep, Hatay è Adana. Una distribuzione più equa di u redditu, a riduzione di e differenze regiunale, a diminuzione di a discriminazione di genere è a minimizazione di l'esclusione suciale si distingue trà i temi da studià. I campi di rifuggiati in Gaziantep è Hatay seranu ancu visitati è alcune attività seranu realizate per i zitelli è i gruppi di ghjovani. Credu chì sti studii cuntribuiscenu à a creazione di a cunniscenza di e cooperative suciali in u nostru paese.

"81 milioni di i nostri citadini duveranu esse sensibili à questu tema"

Turhan hà enfatizatu chì 81 milioni di citadini duveranu esse sensibili à sta questione è hà dichjaratu chì hè u so duvere di furnisce l'opportunità, esse pionieri è guidà, ma chì ogni travagliu chì si focalizeghja nantu à e persone serà realizatu per mezu di e persone è in questu modu truveranu un vita sana.

Aşık Veysel: "Ùn mi disprezzate micca, fratellu, sì oru, sò bronzu? Semu nati da u listessu esse, sì argentu, sò lamiera ? Ricordendu i versi, u Ministru Turhan hà dettu: "In questa vita, ognunu hà u dirittu di novi opportunità è accede à elli in u modu più faciule. Dunque, hè un grande piacè per noi di participà cum'è stakeholder attivu in stu prughjettu significativu ". disse.

Turhan hà dichjaratu chì stu trenu hè custituitu da 1 vagone generatore, 2 vagoni dorme, 1 vagone sala è 1 vagone d'esibizione, è chì hà significatu oltre à esse solu un mezzu di trasportu è un trenu, è chì crede chì spuntarà una nova vita. i lochi chì vene.

U Ministru Turhan hà speratu chì u travagliu in u scopu di u prugettu metti in luce l'attività futura in u campu di e cooperative suciali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*