A stazione ferroviaria di Derbent hè chjusa di novu

A stazione di trenu derbent hè chjusa di novu
A stazione di trenu derbent hè chjusa di novu

A stazione storica di Derbent, chì hè stata chjusa per trè anni in 2014 per via di u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, hè stata chjusa di novu da a Direzzione Generale di Ferrovie di u Statu per via di u prugettu di Signaling chì deve esse realizatu trà Köseköy è Pamukova.

I travaglii seranu realizati trà u 2 è u 18 di maghju. U capu di u quartiere di Derbent, Erdal Baş, hà dettu: "I ferrovie volenu chjude cumplettamente sta stazione per via di u bassu numeru di passageri. "Ùn permetteremu micca questu", disse.

UNA STAZIONE STORICA
Derbent Station hè una stazione storica chì opera da a fine di u 1800, quandu a linea ferroviaria Haydarpaşa-Baghdad hè stata messa in serviziu. I treni suburbani è postali chì operanu trà Adapazarı è Haydarpaşa si fermanu sempre à a Stazione Derbent, chì hè stata in serviziu per più di centu anni; hà pigliatu è lasciatu i passageri. Dapoi parechji anni, i travagliadori chì travagliavanu in Seka è altre fabbriche si trascinavanu à u travagliu pigliendu u trenu da sta stazione. Sta stazione hè sempre stata assai impurtante per quelli chì sò in Kartepe è l'area circundante.

RIMANU CHIUSU PER Trè ANNI
Derbent Station in i cunfini di u distrittu, Ada Express chì corre trà Adapazarı è Istanbul Haydarpaşa, era in piedi. A stazione storica hè stata aperta per parechji anni. Hè stata mantenuta chjusa per circa trè anni cum'è parte di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità, chì hà iniziatu in 2014. Quandu YHT hà iniziatu i so voli in 2017, Ada Express hà ancu iniziatu i so voli, ma u numeru di viaghji mutuali hè statu ridutta. U trenu suburbanu operava cinque volte à ghjornu trà Pendik-Arifiye è Arifiye-Pendik.

E PORTI DI A STAZIONE sò CHIUSU
A stazione di Derbent serà chjusa trà u 2 è u 18 di maghju cum'è parte di i travaglii di signalizazione di u trenu suburbanu da esse realizatu trà Arifiye è Derbent. Sti studii pò piglià assai tempu. Dopu chì u Trenu d'Alta Velocità hè entrata in serviziu, ùn hè micca firmatu in Derbent Station. Dopu chì YHT hè statu messu in serviziu, l'area intornu à a stazione hè stata circundata da schernu di filu. I pezzi chì portanu à a piattaforma sò chjusi. Quandu l'ora di u trenu suburbanu si avvicina, a serratura hè aperta da l'assistente. U capu di u Distrettu di Derbent, Erdal Baş, hà dettu chì l'impurtanza di a stazione storica per a regione aumenterà dopu u sviluppu di u turismu in a regione è a custruzzione di a linea di funivia.

U PUBLICU REAGGIU
A ghjente di u quartieru hà reagitu dopu à l'annunziu di a chjusura di a storica Derbent Train Station. U capu di quartieru Erdal Baş hà dettu chì u mutivu di piantà i servizii per circa un mese, utilizendu opere di signalazione cum'è scusa, era di chjude cumpletamente a stazione. A ghjente di u quartieru si riunì in a zona di a stazione è hà reagitu à a sospensjoni di i servizii. Mukhtar Erdal Baş hà dettu: "Stazione Derbent hè u valore storicu di u nostru quartiere è di sta regione. Avemu sforzu di priservà stu valore. Parechje persone vanu à Istanbul è Adapazarı da questa regione, è u numeru di turisti chì preferanu u trenu per visità a nostra regione hè abbastanza altu. U funiculu serà custruitu in u periodu à vene. Sta stazione hà da guadagnà assai più impurtanza. A stazione hè vulsutu esse chjusu invece di esse attivatu. Ùn lasciaremu micca questu. "Porteremu u prublema à u nostru sindaco metropolitanu, purteremu u prublema à i nostri parlamentari", disse. (ÖzgürKocaeli)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*