ABB presenta soluzioni solari innovative à i so visitatori à Solarex 2019

abb solarex introduce ancu suluzioni solari innovative à i so visitatori
abb solarex introduce ancu suluzioni solari innovative à i so visitatori

ABB hà mostratu stazioni inverter di grande putenza è soluzioni inverter intelligenti adattate per installazioni industriali è domestiche à a 05a Fiera Internaziunale di l'Energia Solare è e Tecnulugie Solarex, tenuta in Istanbul u 07-2018 d'aprile 11.

ABB hà presentatu u so inverter centrale 10MW PVS01-02B è stazioni di containeru, inverter UNO-DM-PLUS, REACT, PVS 2/800, switchgear di bassa tensione è servizii di furmazione in u so stand numeratu B57-C100 in Hall 120.

A suluzione di containeru di pacchettu 2MW creata cù u novu inverter 800MW PVS57-4B di ABB hè stata presentata à l'investituri solari.

ABB cuntinueghja à espansione a so cartera cumpleta di inverter solari cù u lanciu di l'inverter centrale d'alta putenza PVS800-800B, un novu membru di a serie di inverter centrale PVS57 di grande successu.

ABB hà lanciatu u PVS800-57B d'alta putenza, un novu membru di a famiglia, sviluppatu cù anni di sperienza in tecnulugia inverter di putenza. I novi inverter cintrali PVS800-57B cuntribuiscenu à riduce i costi d'investimentu di e centrali solari fotovoltaiche (PV) cù u so design compactu è amichevule di mantenimentu cù una putenza di 2 MW. U disignu di input di corrente diretta modulare è espansibile (DC) furnisce integratori di sistema cun facilità d'usu superiore. Cù più generazione di energia chì i mudelli PVS800 precedenti, u novu PVS800-57B offre a suluzione inverter più compatta in u mercatu in quantu à i requisiti di spaziu necessariu. Questa funzione riduce ancu i costi di trasportu riducendu a necessità di l'installazione è di u spaziu di l'armadiu.

Inoltre, a suluzione di containeru di pacchettu 2MW, custituita da 800 inverter centrale PVS57-4B è fabbricata in Turchia, furnisce una grande comodità à l'utilizatori in u trasportu, l'installazione è l'operazione. U pacchettu di cuntainer, chì pò esse cuncepitu in diverse putenzi è offre una suluzione cumpleta inseme cù u trasformatore è u pannellu di necessità internu, assicura investimenti solari cù una longa vita operativa.

ABB riduce i costi operativi è di capitale cù u novu inverter di stringa PVS100/120

ABB allarga a so cartera di inverter solari cù e so soluzioni PVS-100/120, 100kW è 120kW. A soluzione di inverter di stringa trifase, cunnessa à nuvola, a serie PVS-100/120, sviluppata da ABB per i sistemi fotovoltaici creati cù inverter di stringa, risponde à una grande esigenza in questu campu. Cù u pruduttu PVS-100/120, ABB hà u scopu di riduce i costi di CAPITAL è OPERAZIONI maximizendu u ritornu di l'investimentu di l'utilizatori. Ideale sia per l'applicazioni di pavimenti è tetti cummirciali è industriali à grande scala, u PVS-100/120 vi permette di stallà un stabilimentu cumplettamente equipatu furnisce una gestione proattiva di e facilità è facilità d'installazione grazia à u so design compactu è flessibile.

L'energia solare hè avà in casa cù e soluzioni ABB Smart, Cloud Compatibili è Efficienti inverter monofase

L'invertitori solari di a serie UNO-DM-PLUS, pensati per l'usu in sistemi di energia solare residenziale di piccula scala, rispondenu à l'aspettattivi di i clienti per i sistemi solari residenziali di u tettu grazia à a so cumunicazione wireless integrata è facilità d'installazione (plug-and-play), mentre L'inverter REACT furnisce un autuconsumu aumentatu cù a so capacità di almacenamentu d'energia è aiuta à catturà i tassi di autoefficacità. In e duie serie d'inverter, pò esse aghjustatu per minimizzà l'interazzione cù a rete (per esempiu, senza dà energia à a reta) grazia à e funzioni di Load Manager è Zero-Injection. Grazie à queste funzioni intelligenti superiori, i sistemi autosufficienti ponu esse creati senza creà una carica nantu à a reta, è furnisce facilità d'operazione à l'operatori di rete.

L'interruttori di prutezzione di corrente residuale di a serie F200 di a serie B furniscenu una prutezzione contru i currenti di fuga è aumentanu a continuità di u serviziu in strutture fotovoltaiche (PV).

Interruttori di prutezzione di corrente residuale di a serie F200, chì sò adattati per l'usu cù l'inverter solari, furnisce una prutezzione completa contr'à i correnti di fuga è impediscenu l'interruzione indesiderata. L'interruttori di corrente residuale di tipu B furniscenu prutezzione contr'à i correnti di fuga AC specificati in u standard IEC/EN 62423 è i correnti di fuga cù cumpunenti DC è / o forma d'onda d'alta frequenza. A continuità di u serviziu in i sistemi fotovoltaici hè ancu aumentata cù interruttori di prutezzione di corrente residuale di tipu B, chì sò resistenti à i viaghji causati da interferenza ancu s'ellu ùn ci hè micca corrente di fuga.

Gestione di a pianta cù u Sistema di Controlu di Distribuzione Elettrica ABB AbilityTM

ABB AbilityTM EDCS, chì furnisce monitoraghju, ottimisazione è cuntrollu in i sistemi di distribuzione elettrica, hè una piattaforma innovativa basata in nuvola à a quale l'interruttori di circuitu ponu esse cunnessi. A gestione di l'energia hè realizata cù una architettura assai più simplice è sin'à 30% ottimisazione pò esse ottenuta in a facilità.

Unità digitale Ekip UP, u modu più faciule per digitalizà e strutture esistenti

Cù Ekip UP, i sistemi di bassa tensione esistenti sò aghjurnati in u campu di monitoraghju, cuntrollu è prutezzione in u modu più faciule è economicu, è trasfurmati in facilità di nova generazione, è l'utilizatori sò offerti l'uppurtunità di catturà i vantaghji di a rivoluzione digitale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*