Formazione di sensibilizazione di u trafficu per u persunale di a municipalità di Alanya

Formazione di sensibilizazione di u trafficu per u persunale di a municipalità di Alanya
Formazione di sensibilizazione di u trafficu per u persunale di a municipalità di Alanya

U persunale di 122 chì travaglia in a Direzzione di l'Affari di Pulizia di a Municipalità di Alanya anu u dirittu di riceve certificati dopu a furmazione di 3 ghjorni cù u tema "Rispettu per u trafficu, u rispettu per a vita". Duranti a furmazione, u persunale hè statu infurmatu nantu à l'impurtanza è a necessità di rispettu per i pedoni, altri veiculi è animali in u trafficu.

In cuuperazione cù u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità di Alanya è u Distrettu di Alanya, l'Associazione d'Educazione di Traffic d'Alanya, a furmazione nantu à u "Rispettu in u Trafficu, u rispettu per a Vita" hè stata data à u persunale di u Parcu di Formazione di Traffic Municipality d'Alanya è squadre di polizia esperta. Cù i furmazioni datu trà u 22-23-24 d'aprile, era destinatu à aumentà a sensibilizazione di u persunale nantu à u trafficu. Un totale di 3 persone anu assistitu à a furmazione chì durò per 122 ghjorni. Dopu à a fine di a furmazione, u vice-sindacu di Alanya Ali Yenialp, u capu di a polizia di u distrittu di Alanya, Alper Avcı, u direttore di l'affari di pulizia di a municipalità di Alanya, Adem Demir, è u presidente di l'Associazione di furmazione di trafficu, Bilge Toksöz, anu prisentatu à i participanti i so certificati.

"NESSUN DANNU PER VOI È I NOSTRI CITTADINI"

Attighjendu l'attenzione à l'impurtanza di l'educazione in u trafficu, u sindaco di Alanya Ali Yenialp hà dettu: "Ùn duvemu mai scurdà a priorità di i pedoni in u trafficu è l'impurtanza di rispettà l'altri cunduttori, i pedoni, l'ambiente è l'animali. Cum'è i nostri fratelli è surelle chì sò sempre in vittura, duvete esse più sensibili annantu à questu prublema. Ùn vulemu mai chì alcun dannu vene à voi o à i nostri citadini. In questu sensu, vi pregu sinceramente à esse attenti. Ùn duvemu mai rinunzià u rispettu in u trafficu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*