I servizii di treni Ankara-Teheran riavviaranu

I servizii di treni di Ankara Teheran ripartenu
I servizii di treni di Ankara Teheran ripartenu

Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì si trova in a capitale iraniana Teheran per fà cuntatti ufficiali, hà assistitu à a 8a Reunione di a Cummissione Conjunta di Trasportu cù u Ministru iranianu di Trasportu è Urbanizazione Mohammad Islami. À a riunione, un accordu hè statu ghjuntu per a ripresa di i servizii di treni Teheran-Ankara è "Teheran-Tabriz-Van".

Turhan hà sparte l'infurmazioni chì si riuniscenu in 2 mesi per finalizà u prugettu di u Memorandum d'Intensa à Sei Partiti preparatu da i Ferroviari Iraniani in quantu à u muvimentu di vagoni CIS (Commonwealth of Independent States) trà Iran, Turkmenistan, Uzbekistan, Tadjikistan, Kazakhstan. è l'Amministrazione Ferroviaria di Turchia hà dichjaratu ch'elli accunsenu à riavvia i servizii di treni Teheran-Ankara è Teheran-Tabriz-Van in u cuntestu di a fine di l'attività di custruzzione nantu à a linea ferroviaria Tatvan-Ankara.

Turhan hà dichjaratu ch'elli teneranu una riunione preliminare nantu à u riavviu di sti treni in Teheran u 14-15 di maghju 2019.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*