L'atleti lasciati daretu à u terzu ghjornu di u giru di Mersin

L'atleti abbandunonu u terzu ghjornu in u Tour di Mersin.
L'atleti abbandunonu u terzu ghjornu in u Tour di Mersin.

L'eccitazione di u 3u ghjornu di u Tour Of Mersin hà iniziatu da Tarsu è finita in Çamlıyayla.

U terzu ghjornu di u Tour Of Mersin, chì hè stata urganizata per a 5a volta questu annu da a Municipalità Metropolitana di Mersin, Peter Koning da a squadra di Bike Aid di Germania hà guadagnatu a maglia gialla in a Classificazione Generale.

U guvernatore di u distrettu di Tarsus Yüksel Ünal, u sindaco di Tarsus Haluk Bozdoğan, u guvernatore di u distrettu di Çamlıyayla Orçun Cüneyt Zor, u sindaco di Çamlıyayla İsmail Tepebağlı, u cumandante di a gendarmeria di u distrettu di Çamlıyayla u sergente anzianu Selçuk Özdemir hà assistitu à parechji cerimonii di Çamlıyayla.

L'amatori di ciclismu chì venenu da diversi paesi di u mondu è chì si riuniscenu in Mersin anu lasciatu u terzu ghjornu in u Tour Of Mersin International Cycling Races. In a terza tappa, l'atleti passanu per e strade storichi di Tarsu è ghjunghjenu à Çamlıyayla, u piccu più altu trà e tappe, un passu più vicinu à l'eccitazione finale.

U terzu ghjornu di u Tour di Mersin, l'atleti anu travagliatu duramente da Tarsus à Çamlıyayla per entra in a classificazione, è à a fine di u ghjornu, Peter Koning da a squadra di Bike Aid di Germania hè vinutu prima in a 3rd Stage General Classification, è Christopher Hatz da a Germania Hermann Rad Team hè stata seconda. U terzu postu hè vintu da Souflane Haddi da a squadra VIP Sport di Bahrain.

In a Classificazione Generale, u pruprietariu di a maglia gialla era Peter Koning da a squadra di Bike Aid di Germania, chì hà vintu a classificazione generale di a terza tappa. Mustafa Sayar da a squadra di Salcano Sakarya BB hà conservatu u so Leadership Climbing in a terza tappa è diventò u pruprietariu di u Jersey Orange. Florian Obersteiner da Herrman Rad Team hà vintu a maglia Turchese u terzu ghjornu cum'è u Sprint Leader.

Mentre i premii sò stati dati à i vincitori da i membri di u protocolu, l'atleti anu lasciatu un altru stadiu difficiule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*