BTSO hà ospitatu i Ghjorni di u Cummerciu Turco-Germanu

btso turk hà ospitatu ghjorni di cummerciale tedeschi
btso turk hà ospitatu ghjorni di cummerciale tedeschi

U 17 di i Ghjorni di u Cummerciu Turco-Germanicu hè statu ospitatu da a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO). A riunione, assistita da l'imprese turchi è tedeschi, è ancu l'agenzii d'investimentu è i rapprisentanti di l'istituzioni pubbliche, cuntribuiscenu à u sviluppu di u voluminu cummerciale di i dui paesi.

L'avvenimentu, chì hè statu urganizatu cù u sustegnu di KOSGEB in cuuperazione cù l'Ambasciata Tedesca, ​​a Càmera d'Industria è di Cummerciu Tedesca-Turca è l'Associazione Tedesca di Supportu per l'Investimenti Vicini è Mediu Oriente (NUMOV), hè stata tenuta à l'edificiu di serviziu BTSO. . Parlendu à l'apertura di l'avvenimentu, u presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì i dui paesi, chì anu voce in u cummerciu glubale, anu relazioni profonde cù e so dimensioni pulitiche, ecunomiche, militari è umane.

"Ci sò 150 CAPITAL DI GERMANIA IN BURSA"

Nutendu chì u voluminu cummerciale trà Turchia è Germania hà righjuntu 2018 miliardi di dollari in 36,5, u presidente Burkay hà dettu: "A prisenza di 7 150 cumpagnie cù capitale tedesca in u nostru paese hè un indicatore impurtante di a prufundità di e nostre relazioni ecunomiche. Circa 1.100 cumpagnie cù capitale tedesca operanu in Bursa. Ci sò 2 cumpagnie chì esportanu da Bursa à Germania. Bursa, chì hè una di e duie cità in Turchia cù e relazioni cummerciale più intense cù a Germania, hà esportatu più di XNUMX miliardi di dollari in Germania l'annu passatu. Cum'è BTSO, avemu implementatu prughjetti assai impurtanti cù u scopu di aghjunghje forza à u putenziale ecunomicu di a nostra cità. Purtemu TEKNOSAB, SME OSB, Model Factory, Eccellenza è centri di R&D à l'ecunumia di a cità per fà di a nostra Bursa un centru di produzzione è esportazione d'alta tecnulugia, modelendu a R&D, l'innuvazione è a ricchezza orientata à u disignu chì u Baden-Württemberg. regione hà aghjuntu à l'ecunumia tedesca ". disse.

44 EXPORT EXPORTS DA BTSO À GERMANIA

Dichjarà chì cum'è BTSO, anu riunitu l'Agenzia Fiera Globale è i so membri cù i fieri più impurtanti di u mondu in linea cù i scopi di sviluppu orientati à l'esportazione di Turchia, u presidente Burkay hà dettu chì 44 visiti fieri sò stati fatti in Germania; Hà nutatu chì più di 1.500 3,5 membri anu assistitu à queste visite. U presidente Burkay hà aghjustatu chì cù a cuntribuzione di i prughjetti di BTSO, u voluminu cummerciale trà Bursa è Germania hà righjuntu XNUMX miliardi di dollari.

"CUntinuemu à travaglià INSIEME"

Michael Reiffenstuel, Consul Generale di a Republica Federale di Germania, ringraziendu BTSO per l'ospitu. "Bursa hè una cità induve u core di l'ecunumia turca batte. Hè a seconda cità in quale a Germania investe più dopu à Istanbul. Attualmente, ci sò 90 mila cumpagnie turche in Germania. I ligami ecunomichi sò assai preziosi. Avemu da cuntinuà à travaglià inseme in u periodu à vene ". disse.

"I NOVU LINKI COMMERCIALI SERRANNI STABILITI"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dichjaratu chì una urganizazione impurtante hè stata tenuta in Bursa chì aumenterà u voluminu di u cummerciu trà i dui paesi è hà dettu: "L'avvenimentu di i Ghjorni di u Cummerciu Turco-Germanicu hè ancu di grande impurtanza per a nostra cità. E riunioni d'affari chì si terranu quì svilupperanu ponti cummerciale trà i dui paesi ". usatu e frasi.

"Benvenutu à a capitale di l'esportazione"

U deputatu di Bursa Mustafa Esgin hà dettu chì Bursa, chì hè statu u centru più impurtante di e rete cummerciale in tutta a storia, cuntinueghja sta funzione cù successu oghje. Dichjarà chì a Turchia è a Germania sò dui paesi cù un putenziale di cuuperazione significativu cù a so infrastruttura di produzzione è industriale, Esgin hà cuntinuatu: "I rapporti trà i dui paesi tornanu seculi. U nostru prugramma di i Ghjorni di u Cummerciu cuntribuisce ancu significativamente à u voluminu cummerciale di i dui paesi ".

120 PERSONI HAN IMPIEGUATE IN IMPRESE TEDESCA

U presidente di u Cunsigliu di Cummerciu Turcu di DEİK è Bosch Turchia è u presidente di u Mediu Oriente Steven Young hà dettu chì ci sò centinaie d'anni di partenariatu strategicu trà Turchia è Germania. Nutendu chì più di 120 XNUMX persone sò impiegate in cumpagnie tedesche in Turchia, Young hà dettu: "Turchia hè sempre un paese attraente per noi. Attachemu una grande impurtanza à a Turchia per via di a so produzzione d'alta prestazione, forza di travagliu qualificata è vantaghji regiunale. In Turchia, chì hà una subindustria altamente cumpetitiva è qualificata, ci sò ancu incentivi attraenti offerti da u guvernu per investitori stranieri chì volenu investisce ". usatu e frasi.

U vicepresidentu di KOSGEB Ahmet Akdağ hà dichjaratu chì a Germania hè una di e industrie più sviluppate in u mondu è hà dettu chì crede chì l'urganizazione urganizata cù u sustegnu di KOSGEB stabiliscerà novi ligami forti trà i dui paesi.

"LE NOSTRE PORTE SONO SEMPRE APERTE PER VOI"

Thilo Pahl, presidente di a Càmera di Cummerciu è di l'Industria Tedesca-Turca, hà indicatu l'impurtanza di a riunione induve seranu stabiliti novi ponti cummerciale trà Germania è Turchia è hà dettu: "I nostri cumpagnie truveranu novi partenarii cummerciale in questu avvenimentu. I dui paesi devenu agisce inseme è aumentà u so voluminu di cummerciale. À questu puntu, continueremu sempre à stà vicinu à i nostri affari. E nostre porte sò sempre aperte per voi ". usatu e frasi.

U presidente di l'Assemblea BTSO, Ali Uğur, hà dichjaratu chì u prugramma cuntribuisce à relazioni profonde è profonde cù a Germania è hà vulutu chì l'urganizazione sia benefica.

Dopu à i discorsi di apertura, i dirigenti anziani di cumpagnie da Germania anu fattu presentazioni dettagliate nantu à u travagliu è l'investimenti di e so cumpagnie. In a seconda parte di u prugramma, riunioni di cummerciale sò state realizate cù cumpagnie di Bursa è rapprisentanti di u mondu cummerciale tedescu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*