Prughjettu "Think Green, Act Green" di Shell & Turcas premiatu

shell turcasin think green act green project premiatu
shell turcasin think green act green project premiatu

Shell & Turcas hà participatu à u 6th Summit di Carboniu di Istanbul, urganizatu da l'Associazione di Produzione è Consumu Sostenibile (SÜT-D) cù u sustegnu di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, è u tema di quist'annu era "u cummerciu di carbone è a lotta di u nostru paese contr'à u cambiamentu climaticu". Hè ricivutu u premiu "Low Carbon Hero" cù u so prughjettu di carne.

À u 6th Summit di u Carbon di Istanbul, urganizatu da l'Associazione di Produzione è Cunsumu Sostenibile (SÜT-D), i premii "Eroi Low Carbon" sò stati attribuiti à l'urganisazioni chì si concentranu in l'efficienza energetica è sustene a lotta contru u cambiamentu climaticu. In a cerimonia tenuta in u campus verde di l'Università Tecnica di Istanbul, Shell & Turcas hè stata ritenuta degna di u premiu "Eroe Low Carbon" per u so prughjettu "Think Green, Act Green", chì hè u studiu di cunversione LED di l'illuminazione convenzionale in stazioni di carburante. . Semih Genç, Direttore di Vendite è Investimenti Retail, hà ricevutu u premiu in nome di Shell & Turcas da Sebahattin Dökmeci, Vice Direttore Generale di Gestione Ambientale, Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione.

In u so discorsu à a cerimonia di premiazione, u membru di a Facultà di l'Università Tecnica di Istanbul è u presidente SÜT-D, Prof. Dr. Filiz Karaosmanoğlu hà sottolineatu chì i studii in questu campu duveranu esse supportati. prof. Dr. Karaosmanoğlu hà dichjaratu chì, cum'è SÜT-D, anu prisentatu u Premiu di l'Eroi Low Carbon per incuragisce l'istituzioni chì riducenu cù successu l'emissioni di gasi di serra è realizanu a gestione di u carbone, è chì anu ricevutu un numeru record di applicazioni quist'annu. prof. Dr. Karaosmanoğlu hà ancu enfatizatu chì l'elevatu numeru di applicazioni hè un indicazione chì l'ecunumia verde guadagna più impurtanza ghjornu per ghjornu in u nostru paese. I prughjetti candidati à a cumpetizione sò valutati secondu l'obiettivu di SÜT-D di portà una cultura di vita sustenibile è di creà una cuscenza diffusa di a gestione di u carbonu.

U direttore di l'investimenti di vendita di Shell & Turcas, Semih Genç, hà fattu a seguente dichjarazione in quantu à u premiu: "In u viaghju à pocu carboniu di u nostru prughjettu, avemu rimpiazzatu l'illuminazione tradiziunale esistente in u canopy è emblemi giganti cù illuminazione LED chì sustene u cunsumu d'electricità bassu in modu di riduce u cunsumu d'electricità in a nostra reta di stazioni. Cusì, cum'è Shell & Turcas, avemu implementatu u prughjettu LED Canopy Lighting (LUCI) in a nostra reta di stazioni. In u scopu di u prugettu, l'illuminazione 160 in i nostri 2650 stazioni sò stati rimpiazzati cù illuminazione LED chì furnisce una fonte luminosa chjara, è l'illuminazione fluorescente in 339 emblemi giganti sò stati rinnuvati cù illuminazione LED. In u risultatu di i cambiamenti fatti sottu u canopy è l'emblemi giganti in u scopu di u prugettu, l'emissioni totali di carbonu sò diminuite di 1,200 tunnellate, è 2.601,5 MWh di energia hè stata salvata. Cù a transizione à l'usu di LED cù una vita di 100.000 ore in l'illuminazione, a tarifa di i clienti chì visitanu e nostre stazioni di notte hè aumentata di 8 per centu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*