Tüpraş diventa u fornitore di carburante di l'aeroportu di Istanbul

Tupras diventa u fornitore di carburante di l'aeroportu di Istanbul
Tupras diventa u fornitore di carburante di l'aeroportu di Istanbul

Tüpraş, IGA Istanbul Airport Fuel Services Inc. In u risultatu di l'offerta tenuta da l'Aeroportu di Istanbul, venderà 5 milioni di tunnellate di carburante annu per 1,8 anni.

Per furnisce u jet fuel chì l'aeroportu di Istanbul hà bisognu, IGA Istanbul Airport Akaryakıt Hizmetleri A.Ş. I risultati di l'offerta sò stati annunziati. Tüpraş hà u dirittu di vende 5 milioni di tunnellate di carburante annu à l'aeroportu di Istanbul per un periodu di 1,8 anni. In questu cuntestu, a vendita hà cuminciatu.

U requisitu annuale di carburante di l'aeroportu di Istanbul, unu di i più grandi aeroporti in u mondu, hè previstu di più di 3 milioni di tunnellate per u primu annu. In u risultatu di l'offerta, Tüpraş hà guadagnatu a più grande parte di l'offerta cù e so vendite annuali di 1,8 milioni di tunnellate. Cù sta quantità, a cumpagnia risponde à circa 60 per centu di i bisogni di carburante di l'aeroportu di Istanbul.

In a so dichjarazione annantu à u sughjettu, u direttore generale di Tüpraş, İbrahim Yelmenoğlu, hà dettu: "Cù a rispunsabilità di esse a più grande sucietà industriale di Turchia, travagliemu duramente per cuntinuà à risponde à i bisogni di carburante di u nostru paese senza interruzzione. Cù sta offerta, simu orgogliosi di risponde à a più grande parte di u bisognu di carburante di l'aeroportu di Istanbul è di cuntribuisce à a chjusura di u deficit di u cuntu currente di u nostru paese. Yelmenoğlu cuntinuò e so parolle cusì; "Credemu chì l'aeroportu di Istanbul, chì hè trà i più grandi aeroporti in u mondu, aghjunghje dinamismu à l'industria. Cum'è Tüpraş, continueremu à furnisce u più altu livellu di serviziu à u nostru novu aeroportu cù a nostra superiorità logistica in u trasportu marittimu è ferroviariu ".

Tüpraş hà rializatu a so rispunsabilità in risponde à i bisogni di carburante di l'industria di l'aviazione cù 4,7 milioni di tunnellate di vendita di carburante per jet civile l'annu passatu, è i bisogni di carburante di u nostru paese cù 2,3 milioni di tunnellate di benzina, 12 milioni di tunnellate di diesel è circa 1 milioni di tunnellate di vendita di GPL. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*