Honda Turkey ferma a produzzione in 2021

Honda ferma ancu a produzzione in Turchia
Honda ferma ancu a produzzione in Turchia

Honda Turkey AŞ hà annunziatu chì finiscerà a so operazione di produzzione di l'automobile in Turchia dopu à a fine di a produzzione di u mudellu Civic Sedan attuale in 2021. In una dichjarazione scritta, a cumpagnia hà dichjaratu chì a decisione hè stata presa per via di i sviluppi in u campu di l'elettrificazione in l'industria automobilistica glubale è a necessità di furnisce una capacità di pruduzzione adatta secondu questi sviluppi.

A PRODUZIONE DI MOTO CUntinuerà

E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a dichjarazione: "Honda Turkey, chì cuntinueghja cù successu a so attività di produzzione di l'automobile in Turchia dapoi 22 anni, hè fiera d'avè rializatu tutti i so obiettivi in ​​questu periodu. A prestazione impressiunanti di Honda in Turchia in l'ultimi anni hè a prova più impurtante di a grande fiducia di a cumpagnia in u mercatu turcu. Per quessa, Honda Turkey hà da cuntinuà a so vendita è l'operazioni post-vendita in u periodu dopu à 2021 cù l'alta qualità di serviziu chì offre à i so clienti. In cunsiquenza, l'operazioni di l'automobile, cumprese l'importazione è a distribuzione di veiculi, continuanu ininterrottamente in Turchia. L'operazioni di Honda Motorcycle ùn saranu micca affettate da sta decisione ".

Dinamica di u mercatu è sviluppi tecnologichi ...

U presidente di Honda Turchia, Takuya Tsumura, chì e so opinioni sò incluse in a dichjarazione, hà enfatizatu chì sò cunuscenti di a necessità di guidà a dinamica di u mercatu in rapida evoluzione è i sviluppi tecnologichi, è hà dettu: "Questa situazione affetta inevitabilmente a nostra operazione di produzzione di l'automobile in Turchia". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*