U membru di u Cunsigliu İBB Kösedağı da CHP: sparghjemu u Sistema Ferroviario à tutta a cità in u trasportu publicu

U membru di u cunsigliu Ibb chpli kosedagi sparghjemu u sistema ferroviariu in u trasportu publicu à tutta a cità
U membru di u cunsigliu Ibb chpli kosedagi sparghjemu u sistema ferroviariu in u trasportu publicu à tutta a cità

U membru di l'Assemblea CHP İBB Mesut Kösedağı hà dichjaratu in a tribuna parlamentaria: "Passeremu à un IETT chì risolve rapidamente i prublemi per sbarazzarsi di una strategia IETT chì mette l'arechje à a ghjente di Istanbul in questu periodu. In breve, truveremu una suluzione, perchè se İmamoğlu esiste, ci hè una suluzione.

Presidente Ekrem İmamoğluIn nome di u Gruppu di u Gruppu di u Partitu Populare Republicanu (CHP), nantu à u Rapportu d'Attività IETT 2019 discututu in a riunione di l'Assemblea d'aprile 2018 di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), cunvucata sottu a Presidenza di Kadıköy U membru CHP di a Municipalità è di l'Assemblea IMM Mesut Kösedağı hà elencu i so opinioni, critiche è suggerimenti è hà attiratu l'attenzione à e seguenti frasi: "U nostru presidente, Mr. Ekrem İmamoğluDuranti u prucessu elettorale, i prublemi di trasportu è di trafficu eranu in prima linea di u prublema chì ellu hà mintuatu è cura più. Istanbul avarà u trasportu chì hà mancatu è meritatu durante stu periodu. In particulare e mamme è i zitelli seranu i più felici. Nimu ùn duverebbe dubbità chì u nostru presidente hà da cumpiendu e prumesse ch'ellu hà fattu durante u periodu elettorale u più prestu pussibule. Cum'è Membri di l'Assemblea CHP dapoi anni, avemu sempre espressu chì i prublemi di u trasportu publicu in Istanbul è e pruposte di suluzione sò chjaru. Mentre IMM era in l'uppusizione finu à eri, cum'è CHP, avemu travagliatu cù tutte e nostre forze per risolve i prublemi di Istanbulites in u trasportu publicu, è cum'è u guvernu, continueremu à travaglià cù tutte e nostre forze. A ghjente d'Istanbul ci seguitarà fighjendu e trasmissioni in diretta cum'è sò avà è ci manderà i so suggerimenti è e richieste istantaneamente. In breve, pruduciemu una suluzione, perchè s'ellu ci hè İMAMOĞLU, ci hè una suluzione "

In nome di u Gruppu di u Gruppu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) nantu à u Rapportu Annual IETT 2018 Kadıköy U testu cumpletu di u discorsu parlamentari di Mesut Kösedağı, membru CHP di a Municipalità è l'Assemblea IMM:

Signore Presidente, stimati membri di l'assemblea, stimati invitati è millaie di citadini di Istanbul chì ci seguitanu in diretta, in nome di mè è di u mo gruppu, vi salutu cun rispettu. Aghju pigliatu a parolla in nome di u gruppu per discutiri u rapportu annuale 2018 di IETT.

In l'ultimi cinque anni, in generale, aghju pigliatu a parolla in nome di u gruppu in i rapporti di attività è di rendiment di IETT, evaluendu i rapporti è criticendu i difetti. Ma avà, sò davanti à voi cum'è membru di u partitu di guvernu.

Ci hè una raghjoni chì vi ricurdamu di questu, avemu parlatu di i prublemi di u trasportu publicu, chì cuntinueghja à aumentà quasi ogni annu, è e nostre pruposte di suluzione, da stu lettu, ma u Signore Kadir Topbaş è u Signore. Mevlüt Uysal hà fattu l'orechja sorda à e nostre critiche è suggerimenti è rifiutò di furnisce trasportu còmode à a ghjente di Istanbul.

In cambiu, u populu di Istanbul hà vintu u mandatu in l'elezzioni lucali di u 31 di marzu, cù Mr. Ekrem İMAMOĞLU, hà dimustratu a so reazione à questu approcciu di gestione. Quì dinò, vulemu sprime a nostra gratitudine à e persone preziose di Istanbul. In u risultatu, ci hè avà un sindaco chì cunnosce è ascolta i prublemi di a ghjente di Istanbul.

Comu sapete, Mr. I prublemi di trasportu publicu è di trafficu eranu in prima linea di i prublemi chì Ekrem İMAMOĞLU hà toccu è cura più durante a campagna elettorale. Duranti stu periodu, a ghjente di Istanbul avarà u trasportu ch'elli mancanu è si meritanu. In particulare i studienti è e mamme seranu i più felici. Nimu ùn deve dubbità chì u nostru presidente cumpiendu tutte e prumesse chì hà fattu in a campagna elettorale, perchè s'ellu ci hè İMAMOĞLU, ci hè una suluzione.

Signore presidente, stimati membri di u cunsigliu, ùn vi affucà micca in numeri sicondu i dati 2018 di IETT. Invece, pruvaraghju à cuntribuisce à piglià e misure necessarie per a ghjente di Istanbul per furnisce un trasportu còmode affruntendu i prublemi cronichi di trasportu publicu è pruposte di suluzione per anni.

Avà, i rapporti annuali sò preparati quasi cù un sistema di copia-incolla. In altri palori, i prublemi sò ignorati da cambià solu certi numeri. Pensemu chì stu metudu deve esse abbandunatu immediatamente è un rapportu annuale più participativu è inclusivu deve esse preparatu è un analisi SWOT deve esse realizatu.

  • IETT hè una urganizazione assai forte strutturalmente, - veiculi 3000, - persunale 5300, - è una istituzione gigantesca cù un budgetu di circa 2 miliardi.

Questa urganizazione hà bisognu di rinnuvà ogni annu è adattà à e cundizioni cambianti. Prima di tuttu, IETT deve cambià cumplettamente a so strategia di furmazione, cuncintratu soprattuttu à i cunduttori è risolve i so prublemi. Ogni investimentu fattu à i nostri cunduttori hè in realtà fattu à a ghjente di Istanbul.

Ùn vulemu più vede nutizie di accidenti è battaglie nantu à IETT in a notizia principale. In novu, unu di i più grandi prublemi affrontati da a ghjente di Istanbul in u trasportu publicu hè e difficultà per ghjunghje à e tappe. In particulare e persone disabile è e mamme cù carrughji sò assai vittime in questu sensu. Oghje, solu 10 di e 45 fermate di a linea di metrobus, chì hè stata in serviziu da circa 25 anni, ponu accede à i disabili.

Hè inevitabbile per l'IETT di pruduce soluzioni novi è veloci in u trasportu à e tappe. Tutti i passaggi sopra à a linea Metrobus duveranu esse riveduti urgentemente. Un altru prublema chì deve esse risolta urgentemente hè i centri di trasferimentu. In particulare, i centri di trasferimentu di metro-metrobus deve esse trattatu rapidamente è rende degni di a ghjente di Istanbul. Quelli cattivi imagine deve esse una cosa di u passatu.

A QUALITÀ DI SERVIZI DEVIA ESSERE PRUNITATA UGUALE À 39 DISTRITI

Mr. Cum'è Ekrem İMAMOĞLU hà dettu, "A nostra priurità ùn saranu micca i posti induve ottenemu voti elevati, ma i posti chì sò lasciati in serviziu". In questu modu, 16 milioni di i nostri citadini in Istanbul riceveranu uguali serviziu in tutte e cose.

L'INVESTIMENTI SERÀ FATTI SECONDU E NECESSITÀ, NON VOTI

Caru populu di Istanbul, cum'è u Partitu Populare Republicanu, sapemu i vostri prublemi è i vostri desideri in u trasportu publicu, è avemu da travaglià dura per risolvili in u novu periodu. Ci seguiterete fighjendu e trasmissioni in diretta cum'è avà è ci manderete i vostri suggerimenti è richieste istantaneamente. Cusì, i prublemi seranu risolti prima ch'elli diventanu crònii è si respira un suspiru di sollievu. Per esempiu, avemu da travaglià per aumentà stu numeru, chì attualmente hà solu 24 voli di notte.

Offremu circa 41 mila metri quadrati di terra in manu di IETT à u serviziu di u populu di Istanbul, micca à affilià fundazioni è associazioni.

Comu tutti sapemu, assicureremu chì u numeru di tecnichi hè aumentatu per l'equipaggiu chì spessu si rompe, ma hè difficiule di fà. Cusì, l'elevatori rotti è e scale seranu riparati più rapidamente è i disturbi seranu ridotti. Travaglieremu ancu nantu à l'autobus publicu privatu, chì sò stati trattati cum'è figliastri dapoi anni, per risponde à e so dumande.

Caru Presidente, Onorevoli Membri di u Parlamentu, Ospiti Illustri; In u risultatu, avemu da travaglià inseme nantu à ogni prublema per un novu principiu in Istanbul. Cunnisciamu i prublemi è e suluzioni, tuttu u nostru sforzu hè per e persone chì campanu in sta cità antica per vede u valore chì si meritanu. Cum'è a municipalità metropolitana di Istanbul, agiremu cun un approcciu di gestione participativu, trasparente è orientatu à suluzione in stu novu periodu. Purteremu IETT, chì hà terra morta nantu à questu, in cunfurmità cù l'età.

Spargheremu u sistema ferroviariu, chì hè l'elementu più basu di u trasportu publicu, à tutta a cità. Allargemu a reta di metro. Creemu suluzioni dandu priorità à e linee croniche. Averemu u sustegnu di e camere prufessiunali pertinenti, ONG è istituzioni per risolve u prublema di trafficu di Istanbul, ùn diceremu micca chì l'avemu fattu.

In corta, avemu da pruduce una suluzione perchè s'ellu ci hè İMAMOĞLU, ci hè una suluzione.

In cunclusioni: Cumu si pò capisce da tutte queste spiegazioni, IETT hà decine d'aspettu chì deve esse currettu. In questu periodu, cambieremu à un IETT chì risolve rapidamente i prublemi per sguassà una strategia IETT chì chjude l'arechje à a ghjente di Istanbul.

Inoltre, u nostru sindaco metropolitanu di Istanbul, Mr. Ekrem İmamoğluCum'è dettu IETT, IETT ùn servirà più alcuna festa. L'autobus ùn saranu micca attribuiti à e manifestazioni. Da avà, u travagliu di IETT serà di travaglià per fà a ghjente di Istanbul più còmode in u trasportu publicu.

Noi, cum'è u gruppu CHP, diceremu di sì à stu rapportu annuale, chì hà parechje carenze per rinfurzà a nostra visione di unità è sulidarità in u novu periodu, per risolve i prublemi inseme è per aduprà u sensu cumunu. Perchè avà Istanbul hà bisognu di unità, micca di separazione. (Yenisoluk)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*