A Fiera Intertraffic Istanbul, urganizata cù a cuntribuzione di IMM, hà iniziatu

A Fiera Intertraffic Istanbul, chì hè stata urganizata cù i cuntributi di l'ibb, hà iniziatu
A Fiera Intertraffic Istanbul, chì hè stata urganizata cù i cuntributi di l'ibb, hà iniziatu

Urganizata cù i cuntributi di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, a fiera di tecnulugia di trafficu di l'Eurasia "Intertraffic Istanbul" hà iniziatu. Facendu u discorsu d'apertura di a fiera, u Sicritariu Generale IMM Dr. Hayri Baraçlı hà dettu: "Avemu sviluppatu una cunniscenza di a gestione di a cità in quale l'Istambuli risparmianu tempu è costu. Mentre risolve u prublema di trafficu di Istanbul, avemu ancu cura di pruduce prughjetti cun cuscenza ambientale ".

U 10u "Intertraffic Istanbul - Fiera Internaziunale di Infrastruttura, Gestione di Traffic, Sicurezza Stradale è Sistemi di Parcheghju", urganizata da UBM Turkey è RAI Amsterdam cù i cuntributi di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, à l'Istanbul Expo Center u 12-10 d'aprile, hà iniziatu.

A cerimonia di apertura di a fiera, chì riunisce i prufessiunali di u settore di u trasportu è di l'infrastruttura è l'istituzioni pubbliche, hà assistitu da u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), Dr. Hayri Baraçlı, u Ministeru di u Dipartimentu di Sviluppu di Strategia di Trasportu è Infrastruttura Capu di u Dipartimentu di Control Internu Erol Yanar, Direttore Generale di Autostrade Abdulkadir Uraloğlu è rapprisentanti di u settore anu assistitu.

Parlendu à a ceremonia, u Sicritariu Generale di l'İBB, Hayri Baraçlı, hà dichjaratu chì u trafficu hè aumentatu in parallelu cù a densità di pupulazione purtata da l'urbanizazione, è hà dettu chì u prublema di trafficu pò esse ridutta cù l'applicazioni di pianificazione urbana intelligente.

Dichjarà chì usanu applicazioni di pianificazione urbana intelligente orientate à a tecnulugia per risolve u prublema di l'accessu è u trafficu in Istanbul, Baraçlı hà dettu: "In Istanbul, in particulare u sistema ferroviariu; Facemu investimenti assai impurtanti in autostrada, tunnel è via marittima. Travagliemu constantemente nantu à ciò chì pudemu fà. Cù a nostra sucietà ISBAK, implementemu parechje applicazioni domestiche è naziunali in applicazioni smart city.

Indittendu chì ci hè 28 milioni di attività di trafficu ogni ghjornu in Istanbul, Baraçlı hà dichjaratu chì cum'è a Municipalità Metropolitana di Istanbul, anu intrapresu prughjetti chì sò pionieri in Turchia in l'espansione di u trasportu publicu è a capacità di parcheghju.

Hayri Baraçlı hà dichjaratu ch'elli avianu l'uppurtunità di presentà i prudutti tecnologichi di l'IMM è di vede l'applicazioni smart city in u mondu vicinu à a Fiera Intertraffic d'Istanbul, chì hè stata urganizata cù i cuntributi di IMM, è cuntinuò e so parolle cum'è seguita;

"Credemu chì intraprenderemu assai più prughjetti chì cuntribuiscenu à e visioni di Turchia 2023, 2053 è 2071 cun una cunniscenza di u trafficu efficace è efficiente. Cum'è İBB, agimu cun una comprensione di serviziu chì risponde à i bisogni non divulgati di i citadini. Cù l'applicazioni mobili chì avemu sviluppatu cù studii orientati à i citadini, avemu sviluppatu un approcciu di gestione di a cità chì risparmia tempu è costu per i residenti di Istanbul. Mentre risolve u prublema di trafficu di Istanbul, avemu ancu cura di pruduce prughjetti cun cuscenza ambientale ".

PIATTA DI RICONOSCIMENTA À IMM PER SUBWAYS TECNOLOGU

Dopu à i discorsi in a cerimonia, in a cerimonia di premiazione tenuta in u scopu di a Fiera Intertraffic Istanbul, i premii sò stati presentati à i prughjetti vincitori. In a cerimonia, una placca di apprezzamentu hè stata presentata à a Municipalità Metropolitana di Istanbul per l'investimenti autonomi in metro fatti cù l'ultime tecnulugia. A placca hè stata consegnata à u Dipartimentu di u Dipartimentu di Sviluppu di Strategia di Trasportu è Infrastruttura, u Capu di Control Internu, Erol Yanar, in nome di IMM, u Sicritariu Generale Dr. L'hà pigliatu Hayri Baraçlı.

Hayri Baraçlı è altri membri di u protokollu anu tagliatu u nastrinu di apertura è dopu visitatu i stands. I stand di ISBAK AŞ, unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è IETT è IBB, anu attiratu una grande attenzione à a fiera.

À Intertraffic Istanbul Fair; L'imprese di fabricatori, importatori è distributori chì offrenu prudutti è servizii in i campi di l'infrastruttura, a gestione di u trafficu, u trasportu intelligente, a sicurità di u trafficu è u parcheghju mostranu i so prudutti à Intertraffic Istanbul.

In e sessioni à a fiera; "Trasportu Intelligente in u Scopu di Smart Cities", "Partners di Soluzioni di Sistemi di Trasportu Intelligenti", "Sicurezza è Gestione di u Trafficu", "Applicazioni di Sistemi di Trasportu Intelligenti", "Grandi Prughjetti Metropolitani", "Trasportu Intelligente cum'è Serviziu", "Trasformazione Sostenibile". Pratiche in u Trasportu Pùblicu", "Free Tribune-Instructors Discuss Transportation Policies and Education" è "Pratiche Pedestrian Bicycle for Sustainable and Livable Cities" seranu valutati.

Intertraffic Istanbul, chì durà finu à u 12 d'aprile, hè previstu di accoglie più di 81 mila visitatori internaziunali da 5 paesi quist'annu. Ghjurdanu, Qatar, Russia, Kirghizistan, Croazia, Tailanda è Albania anu assistitu à a fiera cù una delegazione di altu livellu; Hè stimatu chì un numeru significativu di visitatori venenu da paesi cum'è Iran, Arabia Saudita, Qatar, Africa, Russia, Turkmenistan, Azerbaijan è Kazakhstan.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*