105 più tanki chimichi venenu in u golfu di Izmit!

Un altru tank chimicu vene in u Golfu di Izmit.
Un altru tank chimicu vene in u Golfu di Izmit.

Hè statu amparatu chì 178 tanki chimichi più seranu aghjuntu à i tanki chimichi 105 in u portu Poliport chì operanu in u Golfu di Izmit. Una grande quantità di fuel oil scorri in u mare da stu portu in 2017 è parechji criaturi di u mare perisu.

Per d 'altra banda, in u Golfu di Izmit, chì a Municipalità Metropolitana di Kocaeli dice "prutegemu", bayraklı Mentre chì e spiagge cercanu di esse aperte, l'attaccu à i porti è i tanki chimichi cuntinueghja. Infine, hè statu amparatu chì 105 tanki chimichi più seranu custruiti in u Portu Poliportu in Izmit Bay. 178 tanki chimichi più seranu aghjuntu à i tanki chimichi 105 in u Portu di Poliportu, chì hè in crescita di capacità. In u prughjettu, chì serà custruitu nantu à una superficie di 19 mila 730 metri quatrati, 105 novi tanki cù una capacità di millaie di metri cubi seranu custruitu.

HAN PULUTU U MARE

Quandu u prugettu hè finitu, u portu di Poliport diventerà una regione cù una capacità di 283 tank. A decisione "Evaluazione di l'Impattu Ambientale Positivu" hè stata data da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione in quantu à u rapportu EIA preparatu per u prugettu, chì costarà 359 milioni 75 mila 437 lire. U travagliu di custruzzione nantu à u prugettu hè previstu di principià prestu. Comu vi ricordate, in ghjennaghju di u 2017, una grande quantità di fuel oil spilled in u mare in stu portu è parechji criaturi marini periscanu com'è u risultatu. (AstakosNews)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*