Applicazione di Terre Priorità Pedestriana in Konya

applicazione di u pianu di priorità pedonale in konya
applicazione di u pianu di priorità pedonale in konya

Dopu chì u Ministeru di l'Interior hà dichjaratu u 2019 cum'è l'annu di u trafficu prioritariu per i pedoni, a municipalità metropolitana di Konya hà fattu marcature in terra in punti 235 in e strade principali per sensibilizà a priorità di i pedoni in u trafficu di i cunduttori. L'applicazione, chì attira l'attenzione à u passaghju di i pedoni, serà ancu realizatu davanti à 362 scole in u centru.

A Municipalità Metropolitana di Konya cuntinueghja i so travaglii di terra prioritaria per i pedoni in e strade principali in u centru di a cità è davanti à e scole.

Dopu chì u Ministeru di l'Internu hà dichjaratu u 2019 cum'è l'Annu di u Trafficu Prioritariu Pedestrianu, l'applicazioni sò state lanciate simultaneamente in 81 pruvince u ferraghju scorsu cù u slogan "A vita hè prima, i pedoni prima", chì mostra chì i pedoni sò una priorità.

In questu cuntestu, cù l'ordine di u ministeru, a Municipalità Metropolitana di Konya hà fattu marcature in terra per dimustrà chì i pedoni sò una priorità à i punti 235 in u centru di a cità per creà a cuscenza di i pedoni trà i cunduttori in u trafficu. In più di e strade principali, i stessi marcati di pavimentu sò fatti davanti à 362 scole in u centru di Konya.

Hè destinatu à creà a cuscenza di i pedoni in u trafficu cù diverse attività è campagni chì cuntinueghjanu in tuttu l'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*