Avè l'identità OIZ, Kayapa aghjunghjera più valore à Bursa

Kayapa, chì hà vintu l'ID OSB, aghjunghje più valore à a bursa
Kayapa, chì hà vintu l'ID OSB, aghjunghje più valore à a bursa

U presidente di u Cunsigliu di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa, İbrahim Burkay, hà dichjaratu chì u statutu di "Zona Industriale Organizzata" di Kayapa Islah OIZ, chì furnisce impieghi à 90 mila persone in circa 5 cumpagnie, aghjunghjera una grande forza à i scopi di Bursa, è hà dettu. , "Ogni OIZ in Bursa hè u novu successu di a nostra Turchia. Seranu trà l'attori più impurtanti di e so storie. Vogliu chì u statutu OIZ di a nostra zona industriale di Kayapa serà benefiziu per a nostra cità, è felicitamu à i nostri industriali regiunali chì anu guadagnatu un vantaghju cumpetitivu in cunfurmità cù i nostri miri di produzzione è di esportazione.

Bursa, chì hà a visione di stabilisce a prima zona industriale di Turchia, cuntinueghja à rinfurzà u so rolu di primura in i miri di u paese cù novi OIZ. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, hà dichjaratu chì a zona industriale di Kayapa, chì hà iniziatu u prucessu di Improvement OIZ in 2014, hà guadagnatu u statutu di Zona Industriale Organizzata (OSB). U presidente Burkay hà dettu chì l'industriali regiunale anu acquistatu una struttura più competitiva contru à i so cuncurrenti glubale cù i vantaghji offerti da l'OIZ.

"KAYAPA GUDA UNA STRUTTURA PIÙ FORTE"

İbrahim Burkay, chì hà dettu chì l'ecunumia di Bursa hà guadagnatu una struttura più forte dopu à u successu cumpletu di u prucessu OIZ di Kayapa Islah OIZ, in quale operanu quasi 90 imprese, hà dettu: "Cum'è Camera di Cummerciu è Industria di Bursa, avemu sempre sustinutu u nostru. industriali righjunali durante u prucessu Islah OIZ. Cù i cuntributi di i nostri amichi in u Cunsigliu di Amministrazione BTSO è a nostra Assemblea, a nostra regione Kayapa hà guadagnatu una identità OIZ. Vogliu sprime a mo gratitùdine à i nostri stimati Governatori, chì anu fattu grandi sforzi in stu prucessu, à i nostri membri di u parlamentu è à i cumitati in a gestione di a nostra regione, à i nostri industrialisti regiunale è à tutti i nostri stakeholder per u so travagliu dedicatu. Vogliu ancu felicità i nostri industriali è l'urganisazioni non governamentali chì anu cuntribuitu à Yenice è Akçalar, chì avianu finitu prima i prucessi di riabilitazione OIZ è guadagnatu l'identità OIZ ". disse.

"Scriviremu novi storie di successu"

İbrahim Burkay, chì hà dettu chì u travagliu cuntinueghja in a Zona Industriale Tecnulugia Organizzata (TEKNOSAB) cun un investimentu di 21 miliardi di dollari è un scopu di esportazione di 25 miliardi di dollari in Bursa, induve si trovanu 40 OIZ, hà dettu: "Bursa, a cità di prima, cuntinueghja à guidà u nostru paese in a transizione à a nova rivoluzione industriale. Cù i sforzi eccezziunali di i nostri imprenditori, a nostra cità cuntinueghja à scrive novi storie di successu ".

U presidente Burkay hà ancu nutatu chì i studii cuntinueghjanu per Barakfakih Islah OSB per diventà una zona industriale organizata.

"BTSO hè sempre statu cun noi"

U presidente Yalçın Toy di l'Associazione Industriali è Imprenditori di Kayapa (KSİAD) hà dichjaratu chì Kayapa era a prima regione à applicà dopu a regulazione legale in quantu à Islah OIZ è hà dettu: "À questu puntu, i nostri industriali in a regione anu fattu un grande sforzu. Avemu finitu u prucessu Islah OIZ chì hà iniziatu in 2014. Bursa Chamber of Commerce and Industry, l'urganizazione ombrella di u mondu cummerciale di Bursa, hà furnitu un grande sustegnu in u nostru viaghju OIZ. Vogliu sprime a mo gratitudine à İbrahim Burkay, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, è à i membri di u Cunsigliu di Amministrazione, l'assemblea è u cumitatu, chì sò sempre cun noi.

5 PERSONE SON IMPIEGATI IN KAYAPA

A zona industriale di Kayapa hè stata creata in u 1997. A regione hà iniziatu u prucessu Islah OIZ in 2014. A regione, induve circa 88 mila impiegati sò attualmente impiegati in cumpagnie 5, hà guadagnatu u status OIZ a settimana passata. In l'area stabilita nantu à una superficie di 134 ettari, ci sò cumpagnie chì producenu principarmenti in i settori di l'automobile, di machini è metalli, tessili, chimica, riciclamentu è mobili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*