Bona nova à i residenti di Ankara da Mansur Yavaş!

Mansur hà dettu lentamente chì aumenterà i metro in Ankara ogni annu.
Mansur hà dettu lentamente chì aumenterà i metro in Ankara ogni annu.

Cuntinueghjanu e visite di cortesia à u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş.

Accolta i so invitati in u so uffiziu, u sindaco Yavaş, infine, l'ambasciadore di u Giappone in Ankara Akio Miyasıma, l'Ambasciata di i Stati Uniti Incaricatu d'affari Jeffry M. Hovenier, u sindaco di Vienna Aslıhan Bozatemur, u presidente di Hak-İş Mahmut Arslan è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione è U presidente di l'Associazione Alumni di a Facultà di Dirittu di Ankara, Yıldırım Ak è a delegazione chì l'accompagna anu accettatu.

FELICITAZIONI DA U GUVERNU USA À PRESIDENTE YAVAS

Mentre u presidente Yavaş travagliava duramente per visite di felicitazione da a casa è à l'esteru, l'Ambasciata di i Stati Uniti hà ricevutu u Charge d'Affaires Hovenier in u so uffiziu.

Trasmettendu u missaghju di felicitazione di u Guvernu di i Stati Uniti à u presidente Yavaş, Hovenier hà ancu ringraziatu per avè ricevutu ellu è a so delegazione.

E RELAZIONI BILATERAL SERÀ SVILUPPATE

Dichjarà chì ellu attribuisce un'impurtanza particulare à u travagliu nantu à u sviluppu di e relazioni bilaterali in particulare, u presidente Yavaş hà dettu in a so riunione cù l'ambasciadore giapponese di Ankara, Miyasıma, "Ci piacerebbe travaglià cun voi per u sviluppu di e relazioni d'amicizia trà u Giappone è a Turchia".

L'ambasciadore di u Giappone Miyasıma hà dettu à u presidente Yavaş: "L'amicizia trà i nostri paesi risale à i tempi antichi. Vulemu sviluppà questu più in più ". Dicendu chì anu urganizatu assai avvenimenti per prumove e bellezze di Ankara in u so paese, Mıyasıma hà dettu: "Vulemu cuntinuà sti avvenimenti è festivali. Inoltre, vuleriamu travaglià inseme, è ancu a vostra cuntribuzione, per u sviluppu di a cuuperazione trà i dui paesi in i campi di l'industria è u turisimu.

"SAURA UNA GESTIONE DIFERENTE DA L'APPROCAZIONE MUNICIPAL CONTINUANTE PER 25 ANNI"

Sottulineendu chì u travagliu cumunu pò esse fattu in termini di relazioni trà i dui paesi, u presidente Yavaş hà dichjaratu chì sempre cuntribuiscenu à u sviluppu di l'amicizia è di e relazioni culturali trà i populi di i paesi amici è fraterni, è ancu à a cooperazione in u cummerciu è l'ecunumia. campi.

Enfatizendu chì un novu approcciu di gestione prevalerà dopu u cambiamentu in a Municipalità Metropolitana di Ankara, u sindaco Yavaş hà dettu:

"Ci era un intesu municipale chì avia prevalutu per 25 anni. Da avà, averemu un stilu di gestione è di capiscitura sfarente sia in quantu à i servizii municipali è priurità riguardu à i bisogni di a cità. Per esempiu, in Ankara, aumenteremu u numeru di sistemi ferroviari, vale à dì metri, in u trasportu publicu. Pruvaremu di ottene questu in 5 anni ".

"Svilupperemu u prughjettu SMART ANKARA"

U sindaco Yavaş, chì hà ancu scontru cù Aslıhan Bozatemur, vice-sindaco di a municipalità di Viena d'origine turca, hà dettu ch'elli seranu piacè di travaglià inseme per u sviluppu di u Prughjettu Smart Ankara.

Ricordendu chì ci hè un Sister City Agreement trà i dui paesi chì hè rinnuvatu ogni 4 anni, Bozatemur hà dettu: "Vulemu rinnuvà stu accordu trà e duie municipalità. Vienna hè stata scelta cum'è a cità più vivibile per l'ultimi 10 anni. Vienna hè statu ancu sceltu cum'è a cità più intelligente è esemplare. Vulemu sparte a nostra cunniscenza è sperienza cun voi mutualmente ", disse.

VISITE INTENSE ONG À U PRESIDENTE YAVAS

U presidente Yavaş, chì hè strettamente interessatu à i so invitati domestici è stranieri, accetta ancu e visite di Rapprisintanti di l'Organizazioni Non Governative per separatamente.

Incontru cù u presidente di Hak-İş, Mahmut Arslan, è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione, è esprimendu a so satisfaczione per a so visita, u presidente Yavaş hà accoltu u presidente di l'Associazione Alumni di a Facultà di Dirittu di Ankara, Yıldırım Ak, è una delegazione di circa 25 avvocati in u so uffiziu è hà avutu una foto di souvenir. pigliatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*