I fogli di strada sò stati preparati per l'Industria Eskişehir

Roadmaps sò stati preparati per l'industria Eskisehir
Roadmaps sò stati preparati per l'industria Eskisehir

In a riunione di u Cumitatu Prufessiunali Cunghjuntu d'aprile, cum'è parte di l'attività suciali di a Càmera di l'Industria di Eskişehir, infurmazione hè stata data nantu à l'attività di a Càmera è l'aspettattivi di i Membri di l'ESO sò stati esaminati. À a riunione, i rapporti di visione 5 preparati da l'ESO, chì palesanu a situazione in 2023 settori diffirenti, cumprese i so prublemi è e soluzioni per elli, sò stati ancu spartuti.

À a riunione, chì hà riunitu i membri di u Cumitatu Prufessiunali di l'ESO cù una larga participazione, l'agenda hè stata cuncintrata à dà impurtanza à e pulitiche orientate à l'ecunumia dopu l'elezzioni, risponde à i bisogni di furmazione prufessiunale in modu di furnisce l'esigenza di l'industria di persunale qualificatu, u prublemi Eskişehir hà sperimentatu in u campu di a logistica, è e cose da fà per spianà a strada per u settore di l'aviazione è di i sistemi ferroviari. .

Parlendu à l'apertura di a riunione, u presidente di u Cunsigliu di l'ESO, Celalettin Kesikbaş, hà dichjaratu chì a riunione, chì riunisce 16 cumitati prufessiunali in a Camera, si terrà duie volte à l'annu è hà dettu: "Ci concentreremu nantu à i prublemi è aspettative di i nostri membri in e riunioni cù una larga participazione cù i nostri cumitati prufessiunali, cumpresi i nostri industriali. Di novu, creeremu una roadmap per suluzioni cumuni in u quadru di i suggerimenti di i nostri membri. Perchè a nostra preoccupazione hè di purtà più cibo è impieghi à a nostra cità ", disse.

5 rapporti di visione per 5 settori
In riferimentu à u fattu chì anu lasciatu un annu in a gestione di l'ESO, Kesikbaş hà dettu: "Hè passatu esattamente un annu da quandu avemu ghjuntu à a gestione, è avemu pruvatu à fà assai travagliu in questu prucessu. Avemu participatu à fiere naziunali è internaziunali, sviluppatu prughjetti, aprendu furmazioni, scontru cù i cumpratori, ospitu delegazioni straniere, urganizatu riunioni unu-à-unu cù i nostri industriali, è cuntinuamu i nostri studii per a furmazione è per l'espurtazione crescente. Per d 'altra banda, avemu cuminciatu à preparà strategie per u sviluppu di i nostri settori à a luce di i rapporti di visione ".

Ricordendu chì anu implementatu una seria di studii per aumentà u putenziale ecunomicu di Eskişehir, Kesikbaş hà dettu: "Avemu visitatu quasi tutti i nostri membri è definitu prughjetti per i so bisogni, è cù i so cuntributi, avemu creatu rapporti di visione per i nostri 5 settori in u mondu. primu locu. Avemu determinatu i prublemi settoriali è e soluzioni pigliendu i raghji X di i nostri settori di l'Aviazione, Sistemi Ferroviari, Minieri, Mobili è Materiali di Custruzzione. In questu modu, avemu preparatu a nostra visione 2023. In questu sensu, avemu acceleratu u nostru travagliu per altri settori ".
Rimarchendu chì u criteriu più impurtante in tutti i so prughjetti hè di apre a strada per l'industriali chì producenu in Eskişehir, Kesikbaş hà sottolineatu chì l'impurtante hè di prumove i servizii di l'industria di Eskişehir.
Dopu à u discorsu di u presidente di l'ESO Kesikbaş, u presidente di u Cumitatu Prufessiunali è i Membri di u Cumitatu Prufessiunali anu fattu valutazioni è sparte e so opinioni nantu à e soluzioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*