Arkas Logistics hà trasportatu THY à l'aeroportu di Istanbul

Trasportu logisticu Arkas à l'aeroportu di thyyi Istanbul
Trasportu logisticu Arkas à l'aeroportu di thyyi Istanbul

Arkas Logistics, chì realiza u trasportu di l'equipaggiu di terra grande di THY à l'aeroportu di Istanbul in l'ora di 5 cù più di 45 mila camioni, hà utilizatu u vantaghju di u trasportu di container da a cultura marittima in u prugettu.

U direttore generale di Arkas Logistics, Onur Göçmez, hà dettu chì Arkas Logistics hà circa 500 veiculi autonomi è fornitori affidabili, è hà dettu: "Questu hà evidenziatu a nostra forza in a manutenzione in terra è e nostre diverse soluzioni. Dopu, avemu custruitu un software specificu per questa attività in cima à queste soluzioni operative ".

Nutendu chì anu realizatu principalmente u trasportu in 5 ore u 6-45 d'aprile, Göçmez hà dettu: "Avemu furnitu più di 44 mila carichi di più di 10 mila pezzi, da l'apparecchi di rimorchiu di l'aeronautica chì pesanu 5 tunnellate à strumenti assai sensibili, cumpletamente, errore. -gratu è rapidamente à l'aeroportu di Istanbul. . Più di 800 impiegati seranu in turnu durante l'operazione ", disse. Spieghendu a dimensione di u prughjettu cù esempi, Göçmez hà dettu: "Quandu 5 mila camioni sò aghjuntu unu dopu à l'altru, righjunghji una lunghezza di circa 80 chilometri. A distanza tutale coperta da i nostri veiculi hà righjuntu 400 mila chilometri. Hè l'equivalente di andà in u mondu 10 volte. L'equipaggiu trasportatu copre una zona di a dimensione di 33 campi di football ", disse.

Per d 'altra banda, Onur Göçmez spiegò chì i centri di cuntrollu sò monitorati in linea, "Ci sò ottu stazioni stabilite. Pudemu i veiculi di a squadra di emergenza nantu à quelli rotte à i punti A è B. U nostru equipamentu è u persunale era in standby per intervene in pussibuli prublemi da stu sistema in linea ".

"Operemu cù i nostri partenarii in centri cummerciale impurtanti in u mondu"

Dichjarà chì cum'è Arkas Logistics, realizanu trasporti cumminati terrestri, marittimi, aerei è ferroviari, aperti trasporti di carichi è prughjetti, è furnisce servizii di spedizione è magazzini, Onur Göçmez hà dettu: "Furnemu serviziu cù i nostri 300 impiegati in i nostri uffizii in Samsun, Trabzon. è Iskenderun. Operemu à l'esteru cù i nostri partenarii, in più di i nostri uffizii in Russia, Ucraina, Georgia, Kazakistan, Azerbaijan, Cina è Grecia, è ancu in altri centri cummerciale impurtanti di u mondu ".

Spieghendu chì ci sò parechji fatturi chì facenu Arkas spiccà in u settore, Göçmez hà dettu: "U nostru prughjettu di traslassi Turkish Airlines à l'Aeroportu di Istanbul hè un esempiu impurtante per dimustrà a nostra differenza in una manera più concreta. Un prughjettu chì sustene u nostru slogan "U putere in l'Arkas di a Logistica". In questu trasportu induve a velocità è a sicurità sò in prima linea, avemu realizatu u trasportu in 45 ore cù sistemi di seguimentu speciali creati per u prugettu, sale di cuntrollu di trafficu, sistemi di seguimentu di i veiculi, movimenti di carica in linea, sistemi di codici a barre, equipaggiu speciale utilizatu per questu. furmazioni di trasportu è prughjettu speciale. U nostru travagliu ùn hè micca solu u trasportu di carichi da u puntu A à u puntu B, hè l'ingegneria logistica. Prima, avemu fattu stu trasportu nantu à a matematica. Perchè avemu avutu da fà u trasportu, chì hè spressione cum'è a più grande migrazione in u mondu, in un tempu limitatu ".

"Semu u più grande trasportatore in TANAP"

Dichjarà chì unu di i prublemi chì differenzianu Arkas hè a so cumpetenza in diversi settori, Göçmez hà dettu: "Avemu prughjetti di riferimentu impurtanti cum'è TANAP, chì dimostranu a nostra cumpetenza in u trasportu di tubi. Semu u più grande traspurtadore in questi prughjetti. Cù a riferenza di u nostru successu in Turchia in a sicurità di u travagliu, a rapidità è u trasportu sicuru da Tosçelik, chì i pipi avemu trasportatu per u prughjettu TANAP, eramu ancu preferiti per u trasportu internaziunale. Avemu ancu diventatu u traspurtadore di u prughjettu chjamatu BRUA, chì copre Bulgaria, Romania, Ungheria è Slovacchia. Per d 'altra banda, dopu l'apertura di a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì hè unu di i punti focali di u settore, noi, cum'è Arkas Logistics, hà pigliatu l'urganizazione di u primu trenu chì parte da Turchia. A carica chì avemu purtatu da Turchia à a Commonwealth of Independent States hà righjuntu 50 mila tunnellate. Avemu u scopu di aumentà a frequenza di e spidizioni à una volta à settimana, ma à dui ", disse. (le Monde)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*