A tappa più longa è sfida di u Tour di Mersin hè stata cumpletata

A tappa più longa è sfida di u giru di u mirtu hè stata cumpletata.
A tappa più longa è sfida di u giru di u mirtu hè stata cumpletata.

A 5a tappa di u "Tour Of Mersin International Cycling Tour", urganizata per a 192a volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Mersin, cù a più longa pista di 2 chilometri, hè stata cumpletata. U vincitore di a Classifica Generale di a Stage 2 era Aaron Grosser da a squadra pro Germania-Bike Aid.

A 5a tappa di u 2u Tour di Mersin International Cycling Tour, urganizata sottu l'auspici di Mersin Governorship è in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Mersin è a Federazione Turca di Ciclismo, partia da Mut.

In a 2ª Tappa, chì hè a pista più longa è sfida di u giru, un totale di 5 distretti, Mut, Gülnar, Silifke, Erdemli è Mezitli, sò stati pedalati da i cuncurrenti. U vincitore di a 2ª Tappa in a Classificazione Generale era Aaron Grosser da a squadra pro Germania-Bike Aid, ma ùn hà micca lasciatu u primu postu à i so rivali.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Gülcan Kış, u sindaco di Mezitli Neşet Tarhan, u sindaco di Mut Ahmet Can, u sindaco di Silifke Ömer Semih Yılmaz, i membri di u cunsigliu è parechji fan di sport anu assistitu à a cerimonia di premiazione di a tappa chì hè finita in Mezitli Soli Pompeiopolis.

Samoilau ùn hà micca persu a Jersey Gialla

L'atleti, chì copreu un totale di 5 chilometri in a corsa chì durò circa 192 ore, cumpletu una tappa difficiule senza prublemi. I cuncurrenti, chì pedalavanu è sudatu per 2 km in a 192ª tappa, compie u corsu accumpagnatu da a natura è e bellezze di Mersin.

A 5a tappa di u 2u Tour di Mersin Tour Ciclista Internaziunale, chì hà iniziatu à Karacaoğlan Park Junction in u distrittu di Mut, hà finitu in Mezitli, Soli Pompeiopolis. In a 2ª Tappa di Classificazione Generale, Florian Obersteiner da a squadra Herrman Radteam di Germania hè stata seconda, è Roman Vassilenkou da u Kazakistan-International Track Cycling Team hè stata terza.

L'atleta chì hà ricivutu u Jersey Orange cum'è Leader di Climbing era Mustafa Sayar da a squadra Salcano Sakarya BB. Branislau Samoilau da Bielorussia Minsk Cycling Team hè vinutu prima in a Classificazione Generale è ùn perde micca a Jersey Gialla à i so rivali in u sicondu ghjornu. Florian Obersteiner da a squadra Herrman Radteam hà vintu a maglia Turchese cum'è u Sprint Leader.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*