U Trenu à Alta Velocità di u Tunnel di a Manica Eurostar usa a soluzione di Dassault Systèmes

trenu à alta velocità di mans tunnel eurostar
trenu à alta velocità di mans tunnel eurostar

Dassault Systèmes hà annunziatu chì Eurostar, una sucietà internaziunale chì furnisce servizii ferroviari à alta velocità in u Tunnel di u Canale, hà sceltu l'applicazione DELMIA Quintiq, chì opera nantu à a basa di a piattaforma 3DEXPERIENCE, per migliurà e so attività di pianificazione di risorse è di mantenimentu.

Eurostar, chì trasporta i passageri trà Londra, Parigi, Bruxelles, Rotterdam è Amsterdam attraversu u Tunnel di a Manica, hà purtatu 2017 milioni di passageri da u 10,3. A cumpagnia, chì hà piani ambiziosi, vole espansione a so attività aumentendu a freccia di i voli è offre à i so clienti a megliu sperienza di viaghju pussibule. Dassault Systèmes è u so cumpagnu di cummerciale Ordina anu sviluppatu una soluzione di dui cumpunenti per sustene Eurostar.

Philippe Dabancourt, Direttore di i servizii di u Trenu è Prestazione di Eurostar, hà dettu: "Avemu bisognu di una soluzione chì puderia pianificà diversi fusi orari è esse strutturatu secondu diverse regule è regulamenti. "À u listessu tempu, sta suluzione duverebbe esse qualcosa chì i nostri pianificatori puderanu aduprà facilmente - sia in cumissioni sia in mantenimentu - cusì era cruciale chì sustene parechje lingue è fusi orari".

Wouter Tielemans, Direttore di a catena di fornitura di Ordina, hà dettu: "Semu felici chì DELMIA Quintiq hè stata scelta cum'è a suluzione à e cumplesse esigenze di pianificazione di mantenimentu è di forza di travagliu di Eurostar. Grazie à a nostra sperienza in l'industria, offre una soluzione chì si adatta à i bisogni specifichi di Eurostar è hè cumplettamente integrata in a struttura IT esistente. Questu permetterà à Eurostar di furnisce un serviziu di prima qualità à i so clienti è di cultivà a so attività cun facilità ".

"L'aspettattivi di i cunsumatori per i servizii di trasportu è di mobilità cambianu è influenzanu i mudelli di cummerciale in tutti i settori", hà dettu Olivier Sappin, Vice President, Transportation and Mobility Industry, Dassault Systèmes. In unu di sti settori, i treni d'alta velocità, i requisiti di sicurezza è di affidabilità anu da esse soddisfatti in un cuntestu induve i treni sò sottumessi à diverse regule è i calendari ponu esse disturbati ", disse. "I metudi di pianificazione passati ùn ponu più risponde à i requisiti. di sta relazione in evoluzione. L'applicazioni intelligenti integrate ponu riduce a cumplessità è accelerà a creazione di valore. A fiducia di Eurostar in Dassault Systèmes cunfirma a vasta sperienza chì avemu guadagnatu in questa industria grazie à l'applicazioni DELMIA Quintiq.34 volt)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*