U Periudu di Responsabilità di u Serviziu Pùblicu Estensu in u Trasportu Ferroviariu di Passeggeri

Modificazione di u regulamentu nantu à a responsabilità di u serviziu publicu in u trasportu di passageri ferroviari
Modificazione di u regulamentu nantu à a responsabilità di u serviziu publicu in u trasportu di passageri ferroviari

U periodu di validità di l'obbligazione di serviziu publicu cumpletu da TCDD Taşımacılık A.Ş., chì era stabilitu prima cum'è u 1 di maghju 2018, hè statu allargatu finu à u 31 di dicembre di u 2020.

U regulamentu in quistione, chì hè ghjuntu in vigore per esse publicatu in a Gazzetta Ufficiale N ° 10 u marcuri 2019 d'aprile 30741, cù a firma di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hè u seguitu;

Hè statu decisu di mette in vigore l'annessu "Regolamentu nantu à l'Emendamenti à u Regolamentu di l'Obligazione di u Serviziu Pùblicu in u Trasportu Ferroviariu di Passeggeri" in cunfurmità cù l'Articulu 6461 di a Legge N ° 8 nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu.

REGULAZIONE PER E MODIFICHE À LA REGULAZIONE DI OBBLIGAZIONI DI SERVIZI PUBLICI IN TRASPORTU FERROVIARI DI PASSAGERI

ARTICLE 1- A frasa "Consigliu di Ministri" in u sicondu paràgrafu di l'Articulu 4 di u Regolamentu nantu à l'Obligazione di u Serviziu Pùblicu in u Trasportu Ferroviariu di Passeggeri, chì hè statu messu in vigore da a Decisione di u Cunsigliu di i Ministri datata 7/2016/2016 è numerata 9005/1 , hè statu cambiatu in "President".

ARTICLE 2- A frasa "Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione" in u subparagrafu (b) di u primu paràgrafu di l'Articulu 3 di u listessu Regulamentu hè tradutta cum'è "Ministru di i Trasporti è di l'Infrastruttura", è a frasa "Ministeru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di l'Infrastruttura". Communications" in u subparagrafu (c) hè traduttu cum'è "Ministeru di Trasporti è Infrastrutture". "Sò cambiatu in .

ARTICLE 3- A frasa "Consigliu di Ministri" in u quintu paràgrafu di l'articulu 4 di u listessu Regulamentu hè stata cambiata in "President".

ARTICLE 4- A frasa "1/1/5" in u primu paràgrafu di l'articulu pruvisoriu 2018 di u listessu Regulamentu hè stata cambiata in "31/12/2020".

ARTICLE 5- A frasa "Consigliu di Ministri" in u primu paràgrafu di l'articulu 11 di u listessu Regulamentu hè stata cambiata in "Presidente".

ARTICLE 6- Stu Regolamentu entra in vigore à a data di a so publicazione.

ARTICLE 7- U presidente mette in vigore e disposizioni di stu regulamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*