Visita da i funzionari di Özbir Wagon à u presidente

visita da i funzionari di u vagone ozbir à u presidente
visita da i funzionari di u vagone ozbir à u presidente

Opera in Arifiye, Özbir Vagon A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Zeki Çelebi, accumpagnatu da Yunus Esen, hà visitatu u sindaco Karakullukçu in u so uffiziu è hà fattu una visita di cortesia per ellu per a so reelezzione cum'è sindaco di Arifiye in l'elezzioni lucali di u 31 di marzu. U vicepresidentu Adnan Ağırman era ancu presente durante a visita.

Duranti a visita, chì hà fattu in una atmosfera amichevule, Zeki Çelebi hà dettu in a so dichjarazione; "Avemu vulsutu auguri di bona furtuna à u Signore İsmail Karakullukçu, postu ch'ellu hè statu rielettu cum'è sindaco in l'elezzioni lucali di u 31 di marzu. Cù a so persunalità umile è modesta, hà cooperatu cù tutte l'istituzioni è l'urganisazione in Arifiye è hà realizatu assai grandi travaglii durante u so mandatu. Hà sustinutu i prughjetti di i Sindaci chì anu servitu davanti à ellu è implementa i prughjetti chì eranu essenziali per Arifiye. A ghjente di Arifiye l'hà ancu sustinutu è quì hè torna u sindaco. Hè una persona chì hà assai boni rilazioni cù u settore privatu è ci sustene sempre l'affari in u nostru travagliu cù a Municipalità è altre istituzioni è urganisazioni. In questu rispettu, u so appuntamentu di novu hè un sviluppu assai piacevule in quantu à a continuazione di a cooperazione, l'armunia è a sinergia ottenuta trà u settore privatu è l'istituzioni statali in Arifiye. Vulemu u nostru sgiò presidente successu in i prughjetti ch'ellu hà da intraprende in u novu periodu, è vulemu chì ellu sà chì simu pronti à fà tuttu ciò chì pudemu per purtà sti prughjetti à a vita. disse.

U presidente İsmail Karakullukçu hà dettu ancu in a so dichjarazione: "Ozbir Vagon A.Ş., operante in Arifiye. U nostru amicu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione; Vogliu ringrazià Zeki Çelebi per a so gentile visita. Iè, cum'è hà dichjaratu, a cooperazione è l'armunia ottenuta trà u Settore Privatu è u Statu in Arifiye hà datu grandi frutti durante l'anni 10 chì avemu statu in turnu. Nanzu, parechji investimenti chì eranu cunsiderati cum'è realizati in 50 anni sò ghjunti à u nostru District. I nostri membri di u Parlamentu è u nostru sindaco metropolitanu anu ancu una grande parte in questu. Oghje, Arifiye hè un distrittu brillanti è in rapida crescita in a nostra cità. U nostru duvere hè di agisce cum'è un ponte trà u nostru populu, i nostri imprenditori è i nostri Ministeri, cum'è in u passatu, è di assicurà chì i prughjetti dumandati da i residenti di Arifiye sò implementati. Inoltre, avemu usatu i nostri risorse di u budgetu per serve à a ghjente di Arifiye, è continueremu à fà. In più di sti travaglii, i nostri preziosi imprenditori ùn ci deludenu è dà priorità à i nostri citadini Arifiye in u travagliu. Face una grande cuntribuzione à u sviluppu ecunomicu è suciale di u nostru distrittu. Spergu chì sta cooperazione cuntinueghja à aumentà in u novu periodu. U vincitore serà Arifiye. Vogliu ringrazià à u Signore Zeki Çelebi di novu per a so amable visita è li augurò successu in u so travagliu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*