U pilotu parlatu, rivelatu ... Fighjate ciò chì hè novu à l'aeroportu di Istanbul!

u pilotu hà parlatu, pareva, fighjate ciò chì hè sbagliatu à l'aeroportu di Istanbul
u pilotu hà parlatu, pareva, fighjate ciò chì hè sbagliatu à l'aeroportu di Istanbul

Una dichjarazione hè stata fatta chì negò a nutizia chì "u primu radar meteorologicu di Turchia serà utilizatu à l'aeroportu di Istanbul".

U radar meteorologicu, vale à dì sta tecnulugia utilizata in l'aeroporti avanzati, ùn hè micca dispunibule in l'aeroportu di Istanbul. À l'aeroportu d'Istanbul, chì hè statu introduttu cum'è "u più grande aeroportu di u mondu" da u guvernu, u venneri 17 di maghju, 8 aerei ùn anu pussutu atterri nantu à a pista per via di u ventu è sò stati deviati à l'aeroportu di Çorlu.

Parete di ghjornuSicondu a nutizia di Özlem Akarsu Çelik da , chì saria u risultatu si l'aviò ùn puderanu atterri à l'aeroportu militare in Çorlu è ùn avianu micca abbastanza carburante? Un gran disastru !

Eccu quella nutizia

À l'aeroportu d'Istanbul, chì hè statu prumuvutu cum'è "u più grande aeroportu di u mondu" da u putere puliticu, u venneri 17 di maghju, 8 aerei ùn anu pussutu atterri nantu à a pista per via di u ventu è sò stati deviati à l'aeroportu di Çorlu. Chì saria u risultatu si l'aviò ùn puderanu atterri à l'aeroportu militare in Çorlu è ùn avianu micca abbastanza carburante ? Un gran disastru !

"Chì si passa à l'aeroportu di Istanbul?" Avemu dumandatu a quistione à un pilotu espertu di 40 anni. U pilotu espertu, chì hà vistu quasi tutti i principali aeroporti utilizati per u trasportu di passageri in u mondu, hà dettu chì ci sò altri risichi serii in più di u ventu in l'Aeroportu di Istanbul, chì hà utilizatu da a so apertura.

Sicondu i stori di u pilotu espertu, chì hà spartutu a so infurmazione cun noi à a cundizione chì u so nome resta cunfidenziale, a nutizia chì "U primu radar meteorologicu di Turchia serà utilizatu à l'aeroportu di Istanbul", chì hè statu datu da i media vicinu à u guvernu cum'è s'ellu era una grande nutizia, ùn era micca vera. In altre parolle, sta tecnulugia utilizata in l'aeroporti avanzati ùn hè micca dispunibule in l'aeroportu di Istanbul!

Ricurdà à u pilotu, chì hè a nostra fonte di nutizie, chì in e date di l'apertura di l'Aeroportu di Istanbul, l'infurmazioni meteorologiche istantanee seranu trasmesse à e cumpagnie aeree da a torre meteorologica stabilita quì, è questu hè u primu in Turchia. Quandu l'aghju dumandatu, aghju ricevutu a seguente risposta: "L'aeroportu di Istanbul hà ancu u Sistema di Docking, cunnisciutu cum'è l'approcciu automaticu à u parking, ma ùn funziona ancu. Ùn averiamu micca capitu se u radar meteorologicu hè statu stallatu ? Di sicuru, ùn anu micca fattu ". Lasciamu a parolla à u pilotu espertu avà:

DIO POSSIA PACIENZA À I PILOTI QUI VOLANU: L'avvertimenti necessarii sò stati fatti nantu à u ventu in questa regione da u principiu di stu travagliu, ma i rapporti dati ùn sò micca stati cunsiderati. Perchè a stagione di mare hè corta in Kilyos? Per via di u ventu. Se dumandate à qualchissia chì travaglia in l'aviazione civile, dicenu chì l'aria splode da quì è si sparghje da quì. Per esempiu, si dice chì « u cattivu tempu hè intrutu da Çatalca ». Ebbè, avete fattu un quatratu sottu à u locu duv’ellu entra quell’aria ! Sapete, e muntagne sò state sbulicate quì, quella zona era piena. Chì Diu dessi a pazienza à i piloti chì volenu quì.

NO RADAR METEO: Un sistema di radar chì pò avvistà i piloti di u clima hè necessariu, ma ùn ci hè micca un radar meteorologicu in questu aeroportu. Sè vo fate un travagliu cusì grande, mette u vostru radar nantu à questu. Ancu Sofia, chì s'assumiglia à Ankara in l'anni 1970, hà un radar meteorologicu. Stu radar hè statu dichjaratu cum'è s'ellu esiste, ma ùn hè mai statu stabilitu. Quandu u clima diventa male, i cuntrolli d'avvicinamentu ùn ponu micca sempre evità bè.

U PILOTA HA PURA DI CARBURANTE IN ARIA: U nostru travagliu hè di luttà cù l'aria. Faremu ciò chì hè necessariu è sbarcheremu in un altru portu. Ma s'ellu ci hè un tali prublemu, allura vi pò ingrandà a nostra piazza di riserva, Çorlu, custruì un metro da quì sottu, ùn vi mai chjude Atatürk. Çorlu hè una piccula piazza militare. Ùn ci pò esse spaziu quì. Diu, ùn ci hè nunda chì disturba un pilotu più di esse fora di carburante in l'aria. Se pigliate sta decisione tardi, ùn site micca furtuna.

I SISTEMI D'APPROCCH ùn funzionanu micca bè: Dite chì site megliu è più grande, ma parechji travaglii chì devenu esse trattati in modu prufessiunale ùn sò micca stati fatti. Ci sò sistemi di avvicinamentu utilizati dopu l'atterrissimu. Quessi ùn sò micca travagliatu bè. Hè dettu chì l'anguli sò stati fatti incorrectamente in una pressa. Docking manuale da quì sottu, ragazzi. In particulare in u malu tempu, ci sò prublemi in u mudellu di avvicinamentu per a mancanza di radar meteorologicu.

VIDEmu stormi di cicogne : Ùn avemu micca vistu cicogne à l'aeroportu di Atatürk. A cicogna ùn hè micca cum'è un acellu; Ddiu ne chjappà i mutori. L'aghju vistu nantu à l'ultima discesa, u gruppu di cicogne girava nantu à a linea di discesa. Questu hè un avvenimentu naturali, l'avvenimentu naturali ùn pò micca esse sfida. Se fate, a natura si venderà in qualchì locu.

C'ERA A PISTA CHE UTILIMU IN ATATÜRK, IN LODOS: Ci era una pista in l'aeroportu di Atatürk chì avemu usatu quandu era suduvestu di Istanbul. Duvete avè scuntratu di sicuru, hè una pista cù una vista di u Bosforu. Ùn ci hè micca una tale pista quì. Si dice chì serà pianificatu in u futuru, ma quandu?

E COMPANIE AEREO DANNI A CAUSA DI TEMPI TAXI: U passageru vole chì l'aviò decolla quand'ellu scende, è voli lascià l'aviò quandu scende. Quì inizialmente i tempi di taxi superanu 30 minuti. Avà hè falatu à 20-25 minuti, ma ancu questu hè troppu. Porta ancu costi extra per via di u cunsumu di carburante. Ùn saria micca una sorpresa se e grande cumpagnie aeree, in particulare THY, anu annunziatu una perdita per via di i tempi di taxi.

I PISTONE HANNO SISTEMA DI RISCALDA: A mo preoccupazione principale hè chì succede quandu neva? L'aeroportu d'Atatürk, chì era un aeroportu veramente bonu, quandu nevava, l'arati ùn anu mancu travaglià quì. Una volta ch'e aghju pussutu ghjunghje in l'aviò in duie ore, i passageri anu pussutu ghjunghje in duie ore, avemu persu quattru ore. Allora chì avemu da fà in un aeroportu cusì grande ? Ci duverebbe esse un sistema di riscaldamentu sottu à e piste, ma ùn era micca.

SE I TAMBI ÙN SONT BYPASSED, CI SERÀ PROBLEMI IN L'INVERNO: Ciò chì mi preoccupa hè chì ci hè una pendenza in a strada di taxi circunferenziale chì ghjira u spinu chì ùn aghju vistu in ogni piazza. Questa hè una strada di ferru di cavallu. Si va in salita, poi si scende. Quand'ellu nevica d'inguernu, l'aviò ci sò, Diu ùn ne !

C'È TANTA EVIDENZA DI FRETTA: Ci hè tanta evidenza chì questu aeroportu hè statu custruitu in fretta chì, si scendi per e strade chì portanu à l'uffizii sottu, capirete ciò chì vogliu dì. Stu locu hè statu custruitu cù a logica di un centru cummerciale, ma a strada di l'equipaggiu di volu ùn era micca pianificata. I piloti scendenu à l'uffizii cù ascensori di basura. Volemu in tuttu u mondu. Cum'è un aviatore, vogliu vede i standard in u mo paese.

UN MALL hè statu custruitu in locu di a piazza : Sò un aviatore chì hè in guai. Quessi sò i gridi di pietà peccatu. Piuttostu à una piazza, hè stata custruita quì un centru cummerciale, facemu un annunziu à i nostri passageri dicendu « Benvenuti à u portu più grande di u mondu », ma ci vole à dì tuttu ciò chì i sbagli sò curretti u più prestu pussibule. Grandi sperti anu da esse chjamatu, malfunctions deve esse rilevatu da u principiu, è precautions deve esse pigliatu.

CHAMBRE PROFESSIONALE ERA AVVERTATA 5 ANNI FA

Quessi sò l'avvirtimenti impurtanti di u pilotu espertu. In fatti, tutti issi avvirtimenti sò stati fatti da urganisazioni prufessiunali mentre l'aeroportu era sempre in u stadiu di u prugettu. Tuttavia, nimu di elli hè statu pigliatu in contu da l'autorità.

Per l'Aeroportu d'Istanbul, i Foresti di u Nordu, chjamati i pulmoni di Istanbul, sò stati distrutti prima. Hè statu dettu chì a situazione di u ventu in a regione mette in periculu a sicurezza di u volu, ma l'autorità ùn anu micca attentatu à questu avvisu. I risichi di a custruzzione nantu à u terrenu umitu sò stati listati, è nimu hà intesu. Mentre a custruzzione era in corso, u situ di custruzzione di l'aeroportu hè stata inundata, è l'avvirtimentu di a natura ùn hè statu pigliatu in seriu. Avemu amparatu chì u situ di custruzzione di "u più grande aeroportu di u mondu" impiega i travagliadori in cundizioni inumane, quandu i travagliadori chì travaglianu in a so custruzzione anu persu a vita per via di l'assassini di u travagliu.

L'aeroportu di Istanbul, induve l'obiezioni di l'urganisazioni prufessiunali pertinenti è l'urganisazioni non governamentali sò ignorate, cuntinueghja à esse discutitu in ogni aspettu da a fase di u prugettu à u presente. È l'obiezioni fatte anni fà sò ghjustificate una per una.

In u rapportu di dicembre 3 di l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB) Istanbul Provincial Coordination Board 2014rd Airport Working Group, i rami di Istanbul di e Camere di Ingegneri Ambientali, Ingegneri Surveying, Ingegneri Geologichi è Urbanisti sò stati firmati. Fighjate cumu l'urganisazioni prufessiunali anu previstu in u so rapportu 5 anni fà chì l'aviò ùn pudianu sbarcà in quellu aeroportu per via di u ventu:

Valutazione Meteurologica: ... L'area di u prugettu hè aperta à i venti chì venenu direttamente da u mare. Per u volu, l'aviò deve piglià u ventu chì vene da u fronte, hè periculosu per piglià da u latu o da a parte posteriore. Hè cunnisciutu ancu chì l'Unità Tecnica di l'Associazione Aeronautica Turca ùn pudia appruvà u prugettu per via di i venti chì venenu da u Mari Neru. Per questi mutivi, i dati di e stazioni meteorologiche utilizati in u rapportu ùn riflettenu micca i valori in l'area di u prughjettu.Secunnu u Rapportu EIA, u trasportu aereu è l'atterrissimu è i decogli da a pista pò causà prublemi in termini di fisicu. e cundizioni ambientali in questa regione custiera, chì hè tempesta 107 ghjorni à l'annu è assai nuvole 65 ghjorni à l'annu.

Conclusioni : Sicondu u rapportu di l'EIA, mentre a situazione meteorologica hè chjara, ùn hè micca chjaru se stu aeroportu pò funziunà bè o micca ... A valutazione fatta à a luce di sti determinazioni mostra chì u prughjettu di u 3u aeroportu hà da esse a distruzzione di l'abitati naturali. è bacini d'acqua impurtanti, è u prugettu; i criterii ecologichi è geologichi, e pruprietà di u tarritoriu, i spazii di scavi è di riempimentu ùn sò micca accettati in quantu à a scienza urbana è a sicurità di u volu.

Chì ghjè u radar di monitoraghju meteorologicu?

Weather Monitoring Radar (WSR), chjamatu ancu Doppler Weather Radar, hè un tipu di radar utilizatu per localizà a precipitazione, calculà u so muvimentu, è predice u tipu di precipitazione (pioggia, neve, grandine, etc.). I radar climatichi muderni sò radars chì ponu detectà u muvimentu di gocce di pioggia in più di l'intensità di a precipitazione. I dui tipi di dati ponu esse analizati per determinà a natura di e timpeste è u so potenziale per causà un clima severu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*