Trasferimentu maiò à l'aeroportu di Istanbul hè cumpletu

Cahit Turhan
Foto: Ministeru di i Trasporti

L'articulu di u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan intitulatu "Major Move to Istanbul Airport has been Completed" hè statu publicatu in u numeru di maghju di a rivista Raillife.

QUICI L'ARTÍCULU DI U MINISTRU ARSLAN

U mese passatu, a mossa maiò à l'Aeroportu d'Istanbul, chì serà u più grande aeroportu di u mondu quandu tutte e tappe sò finite è farà di Turchia un capu in l'aviazione, hè stata cumpletata. Tutte l'operazioni di l'aviazione realizate in l'aeroportu di Atatürk in Istanbul sò state avà spustate in l'aeroportu di Istanbul. Dopu à l'operazioni di trasportu finite cù successu, l'operazioni di viaghju in l'aeroportu di Istanbul cuminciaru à esse furnite cunfortu.

Cù l'Aeroportu d'Istanbul, i nostri citadini ùn anu micca solu cunsulatu durante i so viaghji. Tant a sicurità hè aumentata è i ligami cù u mondu sò rinfurzati. Avà l'aeroportu di Istanbul hè una parte di Turchia quant'è di Istanbul; In fatti, risponde à i bisogni di a regione è porta Istanbul à a pusizione chì merita in u mercatu di e compagnie aeree internaziunali. In fattu, l'aeroportu di Istanbul permetterà à Turchia di diventà à tempu un ponte è un centru. Tutti avemu principiatu à vede l'effetti di questu da l'annu prossimu, è per quessa vogliu enfatizà chì l'Aeroportu d'Istanbul hà ancu affettatu a dinamica di a pulitica glubale. A causa di a situazione in quistione, hè chjaru chì l'Aeroportu di Istanbul avarà un grande impattu in u nostru paese, è ancu in u settore privatu è a pulitica estera di Turchia.

U nostru aeroportu, chì risponde à i bisogni di Istanbul è ancu di i cuntinenti asiatichi è africani è porta Istanbul à a pusizione chì merita in u mercatu aereo internaziunale, assicurarà chì Istanbul diventa una cità chì "trascende a so età", cum'è era in u tempu di Sultan Mehmet u Cunquistatore. Hè per quessa chì attachemu tantu impurtanza à stu prughjettu.

Aveti un bon viaghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*