Izmir Thessaloniki Ship Line Unisce duie di e cità più belle di u mondu

a linea di nave Izmir Thessaloniki uniscerà e duie cità più belle di u mondu
a linea di nave Izmir Thessaloniki uniscerà e duie cità più belle di u mondu

Un passu assai impurtante hè statu fattu in quantu à e cruciere previste trà Izmir è Saloniccu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerscontru cù a delegazione di Saloniccu è i rapprisentanti di u settore chì sò ghjunti in Turchia per l'iniziu di i voli à a Centrale di Gas Storica. Dichjarà chì e duie cità più belle di u mondu s'uniscenu cù a linea di nave Izmir-Thessaloniki, u sindaco Soyer hà dettu: "A nostra municipalità metropolitana darà u so megliu sustegnu per a prumuzione, u marketing è u rinfurzamentu di sta linea cù tutti i so mezi". À a cima, chì durò duie ore, hè statu decisu chì tutti i settori duveranu cooperà per a realizazione di u prugettu.

Sforzi chì anu dapoi anni per l'iniziu di e crociere trà Izmir è Saloniccu ghjunghjenu finalmente u so scopu. Sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir in a fabbrica storica di gas di carbone Tunç SoyerTutti i ditaglii di u prugettu sò stati discututi à a cima ospitata da . Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerArgyro Papoulia, Consul Generale di Grecia in İzmir, Presidente di u Cunsigliu di Rappresentanza di a Regione Egea TÜRSAB Osman Tolga Gencer, Presidente di u Cunsigliu di a Camera di Spedizione Yusuf Öztürk, dirigenti di l'Associazione di Trasportatori Marittimi di İzmir, Spedizionieri è Agenzia Internaziunali di Strada è Freight. Presidente di l'Associazione di Proprietari Ayhan Turhan, cunsultanti di prughjettu Michalis Triandafillis è u ghjurnalistu Süleyman Gençel, rapprisentanti di a cumpagnia di Levante Ferries Shipping chì volenu fà e cruciere, è una delegazione di Saloniccu.

U sognu diventa realità

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir chì hà fattu u discorsu di apertura di a riunione Tunç SoyerDichjarà chì eranu inseme per u principiu di un prughjettu assai impurtante, disse: "Avemu riunitu per maturà stu prughjettu è parlà di e tappe successive. Grazie per a participazione è u sustegnu. Questa hè una riunione introduttiva. Ci face tutti felici di vede u sognu di parechji anni rializatu. Ci sò ditaglii tecnichi chì avemu da parlà, sughjetti per esse amparati è dumande da dumandà, ma pensu chì avemu da fà queste in u prucessu. Sta linea serà assai di più chè u cummerciu, u turismu, u travagliu. A cumpagnia, chì hà vintu u titulu di pussede u più bellu battellu in u mondu in 2015, vole operà sta linea. Li ringraziu per avè unitu à e duie cità più belle di u mondu nantu à a più bella nave di u mondu. Sapemu chì l'istituzioni è e persone di e duie cità possederanu sta linea. Cum'è u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, vogliu dì chì; A nostra cumuna farà tuttu ciò ch’ella pò per prumove, cummercializà è rinfurzà sta fila cù tutti i so mezi. Spergu chì pudemu viaghjà inseme nantu à a nave u più prestu pussibule ".

Grazie à u presidente Soyer

Argyro Papoulia, Consul di Grecia in Izmir, hà dichjaratu chì u prugettu hè impurtante per u sviluppu di u cummerciu è u turismu trà i dui paesi è hà dettu chì un accordu di cooperazione hè statu firmatu trà i primi ministri di i dui paesi in 2016. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Sottulineendu chì anu cooperatu cù a municipalità di Seferihisar in quantu à a linea di Samos è chì sta cooperazione cuntinueghja cù diversi prughjetti, Papoulia hà dettu: "Ringraziemu à u nostru presidente per u sustegnu chì hà datu à a linea di nave Izmir-Thessaloniki. Spergu chì seremu i passageri di sta linea u più prestu pussibule ".

Dui navi 3 ghjorni à settimana

U armatore Yorgos Theodosis, u pruprietariu di Levante Ferries Shipping, chì vole principià viaghji trà i dui paesi, hà dichjaratu ch'elli sò pronti à serve trè ghjorni à settimana cù dui navi nantu à a linea di nave Izmir-Thessaloniki. Tunç SoyerU sustegnu di a cumissioni di sta linea m'hà impressiunatu assai. Facemu passi impurtanti per rializà u prugettu chì si parla dapoi u 2001. A nostra nave partirà da u portu d'Alsancak à a sera è serà in Saloniccu à a matina. Parterà ancu da Saloniccu à a sera è ghjunghje à Izmir in a mattina. Ùn ci hè micca agenzia di tour in u mondu chì ùn cooperemu micca. Cù l'iniziu di e crociere, a ghjente di i dui paesi si cunnosci da vicinu, u turismu si svilupperà, è u voluminu di l'affari aumenterà ", disse.

Decisione di sustegnu fatta

U presidente di a Càmera di i trasporti marittimi Yusuf Öztürk hà enfatizatu chì a linea hè impurtante per a Turchia, chì hà a più grande flotta di camioni in Europa, per ghjunghje à a regione europea prima. Ricordendu chì u Portu di Saloniccu hè un puntu di transitu à l'Europa Meridionale, à i Balcani è à l'Italia, Öztürk hà dettu chì furnisceranu u sustegnu necessariu per l'operazione di a linea. I rapprisentanti di e camere prufessiunali, chì anu pigliatu a parolla in a riunione, anu attiratu l'attenzione à u fattu chì a linea di crociera Izmir-Salonicu porta à a furmazione di una linea di crociera trà Turchia è Grecia è chì cun un prugramma chì includerà u Mediterraniu orientale. , Serà pussibule di mustrà e ricchezze naturali di i dui paesi, è hà decisu di cooperà per a linea per inizià i viaghji. À a riunione, i camioni, i vitture è i navi di passageri di Levante Ferries Shipping, chì pensa à fà cruciere trà Izmir è Saloniccu, sò stati presentati. Una di e navi hè longu 160 metri è l'altru hè 190 metri. Unu hà una capacità di 400 passageri è 60 camioni, è l'altru hà una capacità di 1350 passageri è 120 camions.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*