A lotta di e famiglie per a ghjustizia cuntinueghja pè u disastru di u trenu di Çorlu

A lotta di e famiglie per a ghjustizia cuntinueghja pè u disastru di u trenu di Corlu
A lotta di e famiglie per a ghjustizia cuntinueghja pè u disastru di u trenu di Corlu

I parenti di quelli chì anu persu a vita in l'accidentu di u trenu in Çorlu anu tenutu u vigili di a ghjustizia, chì anu cuminciatu per a persecuzione di i rispunsevuli, in Uzunköprü, induve i morti eranu intarrati.

I rapprisentanti di u partitu puliticu, l'avucati di l'Associazione Bar Tekirdağ è u populu di Unuköprü anu participatu ancu à a vigilazione di a ghjustizia è à a dichjarazione di stampa tenuta davanti à a statua di a ghjustizia in u tribunale di Uzunköprü.

L'avucati chì participanu à a vigilazione di a ghjustizia anu datu infurmazioni nantu à u cursu di u casu. E famiglie chì anu persu i so parenti in u massacru di u trenu anu dettu di i so sentimenti è pinsamenti. Un comunicatu di stampa hè statu fattu in nome di e famiglie durante a vigilazione, induve i mumenti emotivi sò stati vissuti.

"Circa deci mesi fà, e nostre mamme, babbi, sposi, figlioli è fratelli sò morti nantu à e ferrovie statali, sottu u trenu statale, è centinaie di noi sò stati feriti. Dicenu chì a mo manu era un accidente. Per dece mesi, avemu firmatu in silenziu in i palazzi di tribunale, sperendu l'aiutu di i ghjudici, di i procurori è di l'esperti, per ch'elli ponu allevianu un pocu u nostru dulore, per chì tali massacri ùn si ripetenu più, per chì i criminali sianu esposti.

À a fine di deci mesi, u prucuratore hè ghjuntu davanti à noi cum'è un espertu, un membru di u cunsigliu d'amministrazione di una di e cumpagnie rispunsevuli di stu massacru è u cunsultore di una di e cumpagnie induve l'inchiesta hè stata fatta. Questi sperti ci anu dimustratu quattru persone cù picculi funzioni cum'è rispunsevuli di 25 vite è ci anu dumandatu à accettà questu. Anu dettu chì anu investigatu l'autorità separatamente.

À a fine di deci mesi, ci anu mentitu fighjenduci in l’ochju. Ùn anu micca un ufficiale per investigà, nè si preoccupanu di scopre i veri culpiti.

Cum'è e famiglie chì anu persu a so vita in questu incidente, dicemu chì hè abbastanza. Semu pieni di distrazioni è inganni. Parechje persone anu rispunsabilità, in particulare u Ministru di i Trasporti, u Direttore Generale di TCDD, i burocrati è i dirigenti anziani. Finu à truvà i veri culpevuli è à i criminali a punizione ch’elli meritanu, smaghjeremu sta inghjustizia in u tribunale, in carrughju, in e piazze, induve pudemu fà sente a nostra voce. Ùn permetteremu micca sta inghjustizia. Sapemu chì milioni di persone chì ùn accettanu micca sta inghjustizia sò cun noi.

Sapemu chì sta inghjustizia è u nepotismu vi arrabbianu quant'è noi. U nostru dulore ci hà riunitu. Vulemu riunite cun voi micca per u nostru dulore, ma per a sulidarità, per e ferrovie sicure, per un paese ghjustu, per una Turchia megliu. Vulemu chì tutti aghjunghje una voce à a nostra voce, per sustene è dà a vostra voce induve site è in ogni modu. Sapemu chì solu cusì i veri criminali seranu esposti ".

E famiglie anu lasciatu garofani nantu à a Statua di a Ghjustizia dopu u comunicatu di stampa. (Corlu/UNIVERSALE)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*