Celebrendu a settimana di u trafficu in Bursa

A settimana di u trafficu hà cuminciatu à esse celebrata in Bursa
A settimana di u trafficu hà cuminciatu à esse celebrata in Bursa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà enfatizatu l'impurtanza di esse cuscenti in u trafficu è di ubbidisce à e regule durante a "Settimana di u trafficu stradale".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà participatu à u prugramma di apertura di a "Settimana di u trafficu stradale" tenutu da u Dipartimentu di Pulizia di Bursa in a Sala Muradiye di Atatürk Congress Culture Center (Merinos AKKM). In u so discorsu, u presidente Aktaş hà dettu chì i pussibuli accidenti è perdite ponu esse minimizzati aumentendu a cuscenza di u trafficu.

Spieghendu chì cum'è a municipalità metropolitana di Bursa, travaglianu in parechje tematiche da a custruzzione, u mantenimentu è a riparazione di e strade à l'intersezzione è l'applicazioni di signalizazione in 17 distretti, u sindaco Aktaş hà dettu: "Eseguimu ogni tipu di travagliu in Bursa per i nostri citadini per fighjà u trafficu più cunfortu è sicuru. Semu tutti parte di u trafficu in qualchì modu. L'interessante hè chì facemu tuttu ciò chì ci arrabbiamu cun noi stessi da u tempu à u tempu. Parchendu u nostru veiculu in u locu sbagliatu, disturbemu u trafficu, qualchì volta pudemu causà situazioni negativi. Dichjaraghju chì cum'è una cità di 3 milioni di persone, se facemu una prumessa chì tutti seguitemu e regule da avà nantu à u trafficu, correremu u 80-90 per centu di i prublemi ", disse.

Ricordendu chì quandu u trafficu hè citatu, e carenze in u trasportu publicu ponu esse menzionate, u sindaco Aktaş hà dettu: "Bursa hè una cità assai viva è dinamica, ma avemu da seguità e regule. Unu di i prublemi chì ci importa cum'è a Municipalità Metropolitana hè u Sistema di Inspeczione Elettronica (EDS).

"L'usu di u trasportu publicu deve aumentà"

Mencionendu u trasportu è l'applicazioni di intersezzione intelligente in Bursa è ricurdendu i so prughjetti, u sindaco Aktaş hà dettu: "I novizie, unu di i nostri punti più critichi hè chì averemu un studiu speciale nantu à questu. Tuttavia, una cità di 3 milioni di persone hà bisognu di utilizà più trasportu publicu ", disse, aghjustendu chì tutti ponu furnisce trasportu còmode cù trasportu publicu.

Enfatizendu a necessità di u travagliu prioritariu nantu à i pedoni è i ciclisti, u presidente Aktaş hà dettu: "Credu di tuttu u core chì se tutti ubbidiscenu à e regule è effettuemu e nostre ispezioni in modu più sanu è intensivu, i prublemi seranu risolti. Bursa parla troppu di u trafficu è di u trasportu. Avemu fattu una longa strada, ma avemu ancu una longa strada da fà ", disse.

U guvernatore di Bursa, Yakup Canbolat, hà ancu dichjaratu chì una parte assai impurtante di l'accidenti di trafficu in Turchia è in u mondu sò causati da a violazione di e regule di trafficu da i cunduttori è i pedoni. Dopu à i discorsi, u sindaco Aktaş hà sperimentatu e pratiche relative à u trafficu di u Dipartimentu di Pulizia Provinciale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*