L'annu di u trafficu prioritariu di i pedoni è l'avvenimentu di a settimana di u trafficu tenutu in Istanbul

L'annu di u trafficu prioritariu per i pedoni è l'avvenimentu di a settimana di trafficu sò stati urganizati in Istanbul
L'annu di u trafficu prioritariu per i pedoni è l'avvenimentu di a settimana di trafficu sò stati urganizati in Istanbul

U Dipartimentu di Pulizia di Istanbul hà urganizatu un avvenimentu in u scopu di u Ministeru di l'Affari Interni chì dichjarà 2019 cum'è "Annu di Priorità Pedestriana" cù u slogan "Priorità di Vita, Priorità di Pedoni". U guvernatore di Istanbul è u vice-sindacu metropolitanu Ali Yerlikaya, chì hà assistitu à l'avvenimentu, hà dettu: "Avemu dichjaratu 2019 cum'è l'annu di u trafficu prioritariu di i pedoni. Da avà, ci fermemu à l'intersezzione è à i passaghji pedonali, ùn importa ciò chì. "Faremu u cuntattu visuale è diceremu:" Vai, a strada hè a toia ", disse. À l'avvenimentu, a pista di furmazione, u stand di cuscenza di i pedoni è i studii di priorità di i pedoni realizati da IMM sò stati ancu presentati à i citadini.

Cum'è parte di a dichjarazione di u Ministeru di l'Affari Interni di 2019 cum'è "Annu di Priorità Pedestriana", u Dipartimentu di Pulizia di Istanbul hà urganizatu un avvenimentu prioritariu per i pedoni in u trafficu. À l'eventu, u Vice Ministru di l'Affari Interni Mehmet Ersoy, Governatore di Istanbul è Vice Sindaco di Istanbul Ali Yerlikaya, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Dr. Hayri Baraçlı, u capu di a polizia di Istanbul Mustafa Çalışkan, u cumandante di a gendarmeria provinciale di Istanbul u generale di brigada Nuh Köroğlu, i studienti è i citadini anu assistitu. L'IMM hà ancu participatu à l'eventu cù a so pista di furmazione, u stand di sensibilizazione di i pedoni è i travaglii prioritari di i pedoni.

Cù a dichjarazione di u 2019 cum'è l'"Annu di a Priorità Pedestriana", a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà furnitu un grande sustegnu à a campagna cù u sistema di cuntrollu elettronicu à i passaghji pedonali, passaggi pedonali graduali, applicazione stradale "Pedestrian First", è illuminazione LED di traversu di pedoni / scola. sistemi.

In l'avvenimentu tenutu in u scopu di l'annu di u trafficu prioritariu di i pedoni 2019 è a settimana di u trafficu, una marchja tematica "Sicurezza di u trafficu prioritariu di i pedoni" hè stata fatta da a piazza Çemberlitaş à a piazza Sultanahmet cù a participazione di membri di u protocolu, gendarmeria, squadre di polizia, unità di cavalleria è studenti. , cù u slogan "Priurità di a vita, priurità di i pedoni". Parlendu à l'avvenimentu "Progettu di Traffico Sicuru" tenutu in Piazza Sultanahmet dopu a marcia, u Vice Ministru Mehmet Ersoy hà dichjaratu chì avemu affruntatu u prublema di sicurezza più impurtante in u mondu, micca Turchia, è hà dettu: "Parlemu sempre di u terrurismu è di u dulore chì provoca. . Tuttavia, mentri u terrurismu piglia una media di 25 mila vite à l'annu in u mondu sanu, u terrurismu di trafficu piglia 1 milione 250 vite ". disse.

Sottulineendu chì i figuri in Turchia ùn sò micca incuragisce quandu guardemu à l'anni, Ersoy hà dettu: "Cum'è u Ministeru di l'Affari Interni, avemu pigliatu passi assai strategichi nantu à questu tema chì cuncerna u nostru ministeru, soprattuttu in l'ultimi anni. Prima, avemu sviluppatu una strategia riguardu à u prublema. Allora pruvemu à implementà assai bè in u campu. Quandu l'ispezione, a nostra preoccupazione hè certamente micca di scrive fine, vulemu impedisce à i nostri cunduttori di comite crimini. Videmu i sbagli di trafficu micca cum'è un sbagliu, ma cum'è un crimine. "Credemu chì pudemu salvà u nostru paese da u terrurismu di u trafficu, cum'è in parechje altre prublemi", disse.

YERLİKAYA: "HÈ ESSENZIALE DI CUMPì A RÈGLE DI TRAFFIC RIGUARDU A SICUREZZA DI PEDONI È VEHICULI IN U TRAFFU"

U guvernatore di Istanbul è u vice-sindacu di a municipalità metropolitana, Ali Yerlikaya, hà ricurdatu chì a settimana dopu à u primu sabbatu di maghju ogni annu hè celebrata cum'è a settimana di u trafficu di l'autostrada da u Ministeru di l'Affari Interni, è hà dettu: "Avemu pianificatu una marcia di priorità pedonale dopu. U nostru ministeru hà dichjaratu sta settimana in Istanbul cum'è "Annu di trafficu prioritariu per i pedoni".

Yerlikaya hà dettu: "Avemu un slogan per questu annu annunziatu. Dicemu: "A vostra vita hè a vostra priorità, a priorità di i vostri pedoni". Hè essenziale per rispettà e regule di trafficu in quantu à a sicurità di i pedoni è di i veiculi in u trafficu. Ma sfurtunatamenti, l'accidenti di trafficu sò ancu un fattu di a vita. Sapete cumu l'Organizazione Mondiale di a Salute definisce l'accidenti di trafficu? "Prublemu di salute publica prevenibile". Quandu tutti avemu priurità a nostra salvezza di a vita, sia pedone o veiculu, è a sicurità di tutte e persone cun noi, andemu versu un puntu chì hè completamente impeditu. U nostru Ministru di l'Affari Interni, u sgiò Süleyman Soylu, ùn solu hà purtatu u successu di a lotta contru u terrurismu à u più altu livellu, ma hà ancu suscitatu una grande sensibilizazione annantu à stu prublema di salute, chì chjamemu mostru di trafficu, terrurismu di trafficu, da quandu ellu hà pigliatu u postu. Avemu dichjaratu 2019 cum'è l'annu di u trafficu prioritariu di i pedoni. Da avà, ci fermemu à l'intersezzione è à i passaghji pedonali, ùn importa ciò chì. "Faremu u cuntattu visuale è diceremu: "Eccu, a strada hè a toia".

Dichjarà chì l'accidenti di trafficu fatali anu diminuitu di 4 per centu è l'accidenti di trafficu feriti di 33 per centu in i primi 13 mesi di questu annu, Yerlikaya hà dettu: "In l'ispezioni à l'intersezioni è i passaghji pedonali chì avemu fattu questu annu, avemu vistu 5 mila 348 persone chì ùn hà micca datu priorità à i pedoni, è avemu fattu azzione penali contru à elli. U numeru di accidenti fatali, chì era 2016 in 180, hè diminuitu da 32 per centu à 123. "Ùn vulemu micca chì unu di i nostri citadini perde a so vita per un accidente di trafficu". disse.

Dopu à i discorsi, i studienti anu prisentatu un spettaculu di ballu folklore. I turisti in a piazza anu ancu dimustratu interessu à l'eventu pigliendu ritratti di e squadre di pulizza.

L'IMM CONTINUA U U U U U U U U P U R U P A R U P A R I P A R I P A S U P A D E

SISTEMA DI CONTROLLO ELECTRONIC CROSSING PEDESTRIAN

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà implementatu parechje pratiche in a sicurità di i pedoni è u trafficu. Una di queste applicazioni, u sistema "Pedestrian Crossing EDS", hà u scopu di prutege u dirittu di passaghju di i pedoni in i passaghji di pedoni incontrollati. Rilevazione di veiculi infranti cù tecnulugia innovativa di tracciamentu basata in radar o, alternativamente, tecnulugia di loop magneticu; A deterrenza hè furnita da a rilevazione di i pedoni cù un software di trasfurmazioni di l'imaghjini.

PASSEMI PIETONI STAGNI

Un'altra applicazione implementata da IMM hè l'intersezzione pedonale signalizzata. Stu sistema regula i movimenti irregulari di i pedoni, chì permettenu à i pedoni di compie a so traversata in modu sicuru è riducendu i tempi di arrestu di i veiculi.

SISTEMA DI ILLUMINAZIONE LED PER PEDONI / SCUOLA

Illuminendu i passaghji pedonali / scolastici cù un sistema LED, IMM avvisa i cunduttori è assicura chì i pedoni ponu attraversà a strada in modu sicuru attraversu i Passi Pedoni / Scolari illuminati.

APPLICAZIONE DI STRADA "PEDESTRIAN FIRST".

IMM Traffic Directorate tira "Pedestrian First" visuale preparatu per attirà l'attenzione à a priorità di i pedoni in u trafficu, davanti à i passaghji di pedoni è di scola in modu chì i cunduttori ponu vede, è avvirtenu chì i pedoni anu priorità. Hè previstu chì a maiò parte di i 1 passaggi à livellu è i 2019 passaggi pedonali di a scola in Istanbul seranu cumpletati da u 3086 di lugliu di u 2630. Attualmente, 61 applicazioni sò state fatte in i distretti di Fatih, Beyoğlu, Beykoz è Üsküdar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*