Presidente, avemu fattu u 50 per centu di İZBAN

Avemu fattu u percentualità di l'izba di u presidente
Avemu fattu u percentualità di l'izba di u presidente

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà datu un missaghju à İzmir via İZBAN. In a so dichjarazione, Erdoğan hà dichjaratu chì u 50 per centu di a Linea Suburbana di İzmir (İZBAN) in İzmir hè stata custruita da u Ministeru di i Trasporti.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà scontru cù i ghjovani per l'iftar in a Sala di Audizione di u Palazzu Dolmabahçe. Dopu à u fast-breaking fast, Erdoğan hà intervistatu i ghjovani è risponde à e so dumande. U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì, cum'è u guvernu cintrali, furnisce ogni tipu di sustegnu à e municipalità, è chì u 50 per centu di İZBAN in İzmir hè fattu da u Ministeru di i Trasporti.

Erdogan hà dettu: "Durante u so mandatu cum'è u nostru Ministeru di i Trasporti, hà datu esami assai successu in questu sensu. U prublema di trasportu di u nostru Istanbul hè unu di i prublemi più impurtanti. Credu chì avemu da superà rapidamente stu prublema di novu cù u Signore Binali. Cum'è u guvernu cintrali, demu ogni tipu di sustegnu à e nostre cumune. Un esempiu di questu hè İzmir, per esempiu. İZBAN ùn hè micca qualcosa chì a municipalità di İzmir faci. Cum'è u Ministeru di i Trasporti, avemu fattu u 50 per centu di İZBAN in a municipalità di İzmir ". hà parlatu

Chì ghjè İZBAN?
İZBAN, chjamatu Egeray in alcune fonti, hè un sistema di treni di trasportu chì serve in İzmir, a terza cità più grande di Turchia. U prugettu hè statu implementatu in partenariatu cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è TCDD. Ci sò quaranta-una stazioni nantu à a linea di 136 chilometri trà i distretti di Aliağa è Selçuk. Cù sta funzione, a linea hè a linea suburbana urbana più longa in Turchia. U trasportu di passageri in İZBAN hà iniziatu u 30 d'Aostu 2010. L'espansione finale di a linea hè stata finita l'8 di settembre di u 2017. In fattu, 2017 milioni di passageri sò stati trasportati in 98.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*