I studienti Mahmudiye anu spartutu e so sperienze di u sistema ferroviariu cù Estram

Visita à Estrama da i studienti Mahmudiye
Visita à Estrama da i studienti Mahmudiye

I studienti Mahmudiye ÇPAL anu spartutu l'infurmazioni acquistate durante u so stage nantu à i sistemi ferroviari in Ungheria cù i dirigenti è ingegneri in ESTRAM, una di l'urganisazioni impurtanti di Eskişehir. Duranti a visita, chì era un scambiu di informazioni efficace è efficaci, i studienti chì anu visitatu l'urganizazione cù l'impiegati di ESTRAM anu avutu ancu l'uppurtunità di fà un paragone trà i travaglii di u sistema ferroviariu in dui paesi diffirenti.

Visita à Estrama da i studienti Mahmudiye
Visita à Estrama da i studienti Mahmudiye

I studienti di u liceu anatolianu di Mahmudiye Multi-Program anu fattu un novu terrenu per u distrittu fendu un stage di duie settimane nantu à i sistemi ferroviari in Budapest, a capitale di l'Ungheria, in partenariatu cù a scola "Ganz Abraham", in u scopu di i prughjetti ERASMUS +. In u prughjettu intitulatu "No Place for Accidents in Rail Systems", finanziatu da l'agenzia naziunale, sette studienti ognunu anu fattu un stage in Budapest in dui gruppi è hà acquistatu novi esperienze per elli stessi è per u distrittu. In u scopu di u prugettu, i studienti chì anu ricevutu furmazione in u travagliu in istituzioni cum'è "MAV", "NIF" è BKK, una di l'urganisazioni ferroviarie più impurtanti in Ungheria, anu acquistatu cunniscenze è sperienza in sughjetti cum'è a sicurezza ferroviaria. rete, signalazione in ferrovie, è pratiche di sicurità in u travagliu. In più di i so stagii, i studienti anu participatu ancu à viaghji culturali è anu sperimentatu e culture europee è ungherese. I studienti è i prufessori, chì anu fattu un novu terrenu per u distrittu di Mahmudiye, sò stati accolti cun entusiasmu da a cumunità di l'Educazione Naziunale di u distrittu è e so famiglie.

I studienti Mahmudiye ÇPAL anu spartutu l'infurmazioni acquistate durante u so stage nantu à i sistemi ferroviari in Ungheria cù i dirigenti è ingegneri in ESTRAM, una di l'urganisazioni più impurtanti di a nostra cità. Duranti a visita, chì era un scambiu di informazioni efficace è efficaci, i studienti chì anu visitatu l'urganizazione cù l'impiegati di ESTRAM anu avutu ancu l'uppurtunità di fà un paragone trà i travaglii di u sistema ferroviariu in dui paesi diffirenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*