Turchia è Iran seranu partenarii di l'altri in u trasportu

Turchia è Iran seranu partenarii di l'altri in u trasportu
Turchia è Iran seranu partenarii di l'altri in u trasportu

Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu chì un accordu hè statu ghjuntu nantu à u sviluppu di u cummerciu trà Turchia è Iran, risolve i prublemi in u trasportu stradale è migliurà u trasportu ferroviariu.

Turhan hà valutatu e riunioni chì sò tenute cù i funzionari iraniani in u campu di u trasportu è u trasportu in a capitale Teheran, induve hè vinutu per fà cuntatti ufficiali.

"Avemu fattu discussioni è accordi assai impurtanti"

Dichjarà chì a Turchia è l'Iran sò dui paesi amichevuli assai impurtanti è e so relazioni cummirciali, ecunomiche è culturali datanu di i tempi antichi, Turhan hà dichjaratu chì a 8a Reunione di a Cummissione di Trasportu Congiunta Turchia-Iran hè stata tenuta per piglià sti rilazioni più in là.

Turhan hà dettu u seguitu nantu à i prublemi chì sò stati accunsentiti dopu à e riunioni cù l'autorità iraniane:

"Avemu ghjuntu à un accordu nantu à u sviluppu di u cummerciu trà i dui paesi in u campu di u trasportu, risolve i prublemi in u trasportu stradale, è migliurà u trasportu ferroviariu. Avemu fattu negoziazioni è accordi assai impurtanti micca solu trà Turchia è Iran, ma ancu per eliminà i prublemi chì i dui paesi anu in spedizione di merchenzie in paesi terzi.

"A Turchia è l'Iran seranu partenarii l'una di l'altru in u trasportu"

Dichjarà chì e cumpagnie chì realizaranu u trasportu in i dui paesi anu fattu un prugressu significativu per risolve i prublemi è e difficultà ch'elli sperimentanu sia à e porte doganali sia in e strade durante u trasportu, Turhan hà dettu: "Avemu pigliatu decisioni impurtanti nantu à l'usu di i nostri porti. in u nostru cummerciu, modi di trasportu è trasportu cumminatu. In termini di trasportu, Turchia è Iran seranu avà partenarii l'una di l'altru ". disse.

Turhan hà sparte l'infurmazioni seguenti riguardanti i servizii di treni da Istanbul à Teheran:

"Chì tippu di misure deve esse pigliatu in quantu à u lanciamentu di queste spidizioni in e riunioni da esse tenute, avemu a pianificà di inizià queste spidizioni per piglià e so decisioni. Vulemu inizià micca solu u trasportu stradale, ma ancu u trasportu di passageri ferroviari trà Turchia è Iran.

"Grazie à u novu aeroportu, avemu avutu a pussibilità di dà SWOT à altri paesi"

Dichjarà chì un accordu hè statu ghjuntu cù l'Iran nantu à u trasportu di più persone è fà più voli in u trasportu aereu, Turhan hà dettu:

"In quantu à i voli di trasferimentu, parechji paesi anu dumandatu SWOT ma ùn anu pussutu riceve. In particulare grazia à l'alta capacità di u novu aeroportu chì avemu custruitu è ​​​​cuminciamu à operare in Istanbul, avemu avutu a pussibilità di dà SWOT à altri paesi. Hè statu ancu accunsentutu di fà voli supplementari in l'area di trasportu chì l'Iran farà sia attraversu Istanbul sia versu e nostre altre cità ".

In riferimentu à l'impattu di e sanzioni di i Stati Uniti nantu à l'Iran nantu à e relazioni trà i dui paesi, Turhan hà dettu: "Ùn pensemu micca chì e sanzioni cambianu e nostre relazioni cù l'Iran. Semu favurevuli à a continuità di u cummerciu di i populi di i dui paesi è à l'esercitu di i so diritti inerenti chì derivanu da u dirittu internaziunale ". hà fattu a so valutazione.

Turhan, chì era in Iran u 28-29 d'aprile in u quadru di a so visita ufficiale, hà assistitu à a 8a Reunione di a Cummissione Mixta di Trasportu, hà firmatu un memorandum d'intesa trà i dui paesi, chì prevede a cooperazione in u campu di u trasportu è u trasportu, è in u campu di u trasportu. quadru di i so cuntatti, Ministru Iranian di Trasporti è Urbanization Muhammed Islami, Iran Hè dinù scontru cù Ministru di cumunicazioni è Information Technologies, Muhammed Cevad Azeri Cahromi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*