I Prughjetti di Treni d'Alta Velocità è Uraysim sò u Casu Naziunale di Eskişehir

treni d'alta velocità è prughjetti uraysim sò a causa naziunale di Eskisehir
treni d'alta velocità è prughjetti uraysim sò a causa naziunale di Eskisehir

U core di l'industria di i sistemi ferroviari batterà di novu in Eskişehir. A Camera di l'Industria di Eskişehir (ESO), chì hà rimboccatu e maniche per fà Eskişehir, chì hà vistu 163 anni di l'avventura ferroviaria di 125 anni di u nostru paese, u centru di novu, farà Eskişehir u centru di u settore cù una seria di prughjetti.

L'ESO, chì hà fattu u primu passu in questu sensu, riunendu u rapportu "Eskişehir Chamber of Industry Rail Systems 2023 Vision Problems/Solutions" riunendu cù i pruduttori è l'accademici in u settore, hà da travaglià per spustà u settore à u so postu meritatu cù un nova seria di studii.

Dichjarà chì a produzzione di u trenu d'alta velocità è URAYSİM (Centru Naziunale di Ricerca è Test di Sistemi Ferroviari) hè a causa naziunale di Eskişehir, u presidente di l'ESO Celalettin Kesikbaş hà dettu: "Cumu tuttu Eskişehir, avemu bisognu di sustene TÜLOMSAŞ è URAYSİM. "Cum'è Camera di Industria di Eskişehir, cuminciamu à travaglià à a fine di Ramadan", disse.

Hè u tempu di truvà una suluzione
Dichjarà chì anu cuminciatu à travaglià in suluzioni à i prublemi di u settore in u risultatu di e riunioni tenute cù e cumpagnie chì travaglianu in u settore di i sistemi ferroviari, Kesikbaş hà enfatizatu chì i negoziati cuntinueghjanu à u livellu di l'Unione di Camere è Scambi di Mercanzia di Turchia. , 365 camere / scambii di merci, ministeri pertinenti è istituzioni statali.

Dichjarà chì a storia di Eskişehir di i sistemi ferroviari, prima cù Traction Workshops è dopu cù TÜLOMSAŞ, ùn era micca à u livellu desideratu, Kesikbaş hà dettu: "Oghje, mentre ci sò investimenti significativi in ​​sistemi ferroviari sia in u mondu sia in Turchia, Eskişehir sfurtunatamenti ùn hà micca. hè stata urganizata, è cum'è una cità è a dinamica di a cità, ùn hè micca à u livellu desideratu in u settore di i sistemi ferroviari ". In quantu à a rapprisintazioni, e nostre camere è i raggruppamenti ùn puderanu micca sustene bè u settore di i sistemi ferroviari, ùn pudianu micca capisce i so prublemi, è ùn puderanu micca pruduce suluzioni. "Hè ora di piglià azzione nantu à questu", disse.

Mente cumuna, strategia cumuna, visione cumuna
Sottulineendu chì, cum'è Camera di Industria di Eskişehir, travagliaranu per assicurà chì u settore di i sistemi ferroviari trova u valore chì merita u più prestu pussibule, Kesikbaş hà dettu chì cumincianu à travaglià per tene u più grande "Atelier di Sistemi Ferroviari" di Turchia in Eskişehir sottu a dirigenza. di Eskişehir Camera di Industria in uttrovi di questu annu. Kesikbaş hà dettu: "A Camera di l'Industria di Eskişehir prupunerà una Mente Cumuna, una Strategia Cumuna è una Visione Cumuna per u Settore di Sistemi Ferroviari. In questu sensu, inviteremu l'impurtanti dinamiche, istituzioni è scientisti di u settore di i sistemi ferroviari in Turchia è in u mondu à Eskişehir. "In questu modu, averemu l'uppurtunità di fà un passu seriu", disse.

Risorse per i Sistemi Ferroviari
Dichjarà chì passanu u fondu di prumuzione di l'Unione Europea, chì anu firmatu quist'annu cum'è Camera d'Industria di Eskişehir, per a prumuzione di l'imprese di Sistemi Ferroviari, Kesikbaş hà dettu: "Formaremu un cunsigliu cù tutti i cumpunenti di a cità è creeremu un lobby per a prumuzione di e cumpagnie di Eskişehir Rail Systems. A produzzione di treni à alta velocità deve esse un prublema naziunale di Eskişehir. "Avemu cuminciatu à travaglià à a fine di u Ramadan per purtà a produzzione di treni à alta velocità à Eskişehir", disse.

Avà hè u tempu di unisce
Invitendu tutti l'Eskişehir, i pulitici, i scientisti è l'industriali à stà vicinu à TÜLOMSAŞ per a produzzione di u Trenu d'Alta Velocità in Eskişehir, u presidente di l'ESO Kesikbaş hà dettu: "U Centru di Test di Sistemi Ferroviari URAYSİM hè un investimentu assai impurtante per Eskişehir. Attualmente, alcune altre cità facenu lobby per piglià stu prughjettu da Eskişehir. Avemu ancu furnisce ogni tipu di sustegnu à l'Università Anadolu, chì hè rispunsevuli di u prugettu in questu sensu. Seguimu attentamente u prublema. Ma cum'è avemu dettu, hè ora di unisce cum'è una cità ", hà avvistatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*