Posti Speciali per i Passeggeri Speciali in Bus EGO

posti speciali per i passageri speciali in autobus ego
posti speciali per i passageri speciali in autobus ego

A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì risponde à una grande parte di i bisogni di u trasportu publicu di a capitale, hà firmatu una nova applicazione per scopre un novu terrenu in autobus.

Direzzione Generale EGO; rimpiazza i posti riservati in l'autobus per i disabili, l'anziani, e donne incinte è e donne cù i zitelli, cù tessuti cù figure è mudelli speciali.

2 milla 211 PUBBLICI SONT SOSTITUITI IN U PRIMU STAGE

In a prima fase di u prucessu di assemblea, chì serà realizatu in tappe in i Macunköy Workshops di a Direzzione Generale di l'EGO, u Dipartimentu di Manutenzione è Riparazione di Veiculi, 150 cambiamenti di sedi prioritari seranu fatti cù 4 autobus.

E squadre, chì anu iniziatu i travaglii di l'assemblea da u 29 d'aprile, anu realizatu un totale di 67 mila 2 cambiamenti di sedi "figura speciale è mudellu" in 211 autobus finu à avà.

DESIGN POUR CRÉER SENSIBILISATION

A Municipalità Metropolitana hà cuminciatu à copre i posti prioritari cù tessuti custituiti da figure è mudelli speciali per assicurà chì i citadini di Başkent, chì preferanu l'autobus EGO viaghjà, viaghjanu in un ambiente più sicuru è più còmode è sensibilizà a sucità.

À u listessu tempu, e squadre travaglianu duramente per rimpiazzà i sedi dannati, sporchi, strappati è inutilizabili cù novi tippi di sedili solidi, còmode è ergonomichi.

SEDI SPECIALI PER PASSAGGERI SPECIALI

I funzionari di a Direzzione Generale di l'EGO anu dichjaratu chì più di 340 mila passageri sò trasportati in l'autobus 750 chì partenu ogni ghjornu in i servizii di trasportu publicu di Başkent, è chì i passageri cù cundizioni speciali seranu più còmode dopu à sta applicazione, grazia à a "figura speciale è modellata. "seddi in autobus EGO, chì anu una grande parte in u trasportu publicu. Dicenu chì ponu viaghjà cunfortu.

Ricordendu chì i posti speciali sò riservati in i veiculi di trasportu publicu per i disabili, l'anziani, e donne incinte è e donne cù i zitelli chì utilizanu veiculi di trasportu publicu per viaghjà senza prublemi, l'autorità anu dettu: "Ci pò esse dispiacevule trà i passageri di u sediu prioritariu è l'altri passageri da u tempu. à tempu. Pensemu chì grazia à i sedili apposta chì ùn sò micca stati fatti in autobus finu à avà, sti dispiacimenti seranu prevenuti ".

Questa presentazione richiede JavaScript.

1 Comment

  1. Nant'à l'autobus di u metro, in u sediu riservatu à l'anziane incinta disabile…., i ghjovani sempre seduti è anziani disabili incinta…… in piedi. I metudi più efficaci devenu esse appiicati per prevene questu. i ghjovani è i zitelli anu da esse educati annantu à questu sughjettu (cù i genitori, i prufessori, etc.). Una volta in u tempu, un stimulante cum'è un ufficiale di pulizie deve camminà mentre conduce è assicura chì e persone disabili è anziani si sentenu in u locu attribuitu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*