U primu YHT di l'Asia sudorientale purterà 18 miliardi di dollari

U primu yhtsi di l'Asia Sud-Est generarà miliardi di dollari
U primu yhtsi di l'Asia Sud-Est generarà miliardi di dollari

U cunsorziu indonesianu-cinese custruisce una linea di treni d'alta velocità (YHT) trà a capitale indonesiana, Jakarta, è u centru tessili di Bandung. Sicondu a dichjarazione ufficiale, hè previstu di generà $ 18 miliardi in entrate attraversu e cità satellitari è i centri industriali chì saranu furmati longu a linea di trenu.

U prughjettu, chì face parte di l'Iniziativa Belt and Road (KYG) di Pechino per cunnette a Cina, l'Asia, l'Europa è altri paesi, hè statu qualificatu u mese passatu cum'è "u primu YHT di l'Asia Sud-Est" da Xiao Qian, Ambasciatore Chine in Indonesia.

A stallazione di e piste hè stata ritardata finu à trè anni per via di l'obiezioni legali da i pruprietarii. Ma in 2018, hà cuminciatu cù un prestitu di $ 4,5 miliardi da u Bancu di Sviluppu di a Cina.

Da u latu indonesianu di i prughjetti KYG, l'istituzioni pubbliche cum'è WIKA agisce cum'è investitori. L'Indonesia, invece, pussede 60 per centu di a linea attraversu a cumpagnia di ferrovia statale KAI; A parte cinese pussede u restu attraversu a China Railway Engineering Corporation.

U CEO di WIKA hà infurmatu chì u 15 per centu di a linea hè finita è u 2019 per centu serà finitu à a fine di u 60. L'osservatori dicenu chì quattru novi cità è centri industriali sò previsti per esse custruitu "in cunfurmità cù u stile cinese" longu a linea YHT. Hè nutatu chì questu hè simile à u mudellu generale di a China di custruzzione di cità.

Una vechja piantagione di tè visitata prima da i ghjurnalisti di Reuters serà trasfurmata in una cità nova cù 5.000 XNUMX ettari di blocchi alti è un novu campus universitariu.

L'ufficiali cinesi è indonesiani dicenu chì u successu di stu prughjettu stabiliscerà un benchmark per a futura cooperazione infrastrutturale. Ministeru di l'Affari Esteri cinese sözcü"Stu prughjettu hè u principale in quantu à u benefiziu mutuale è a cooperazione trà a Cina è l'Indonésia, è aiutarà à prumove u sviluppu ecunomicu è suciale lucale", dice unu di elli.

U presidente di l'Indonezia, Yusuf Kalla, hà recentemente guidatu una delegazione à u Forum KYG in Cina, induve hà fattu un accordu cù cumpagnie chinesi nantu à prughjetti infrastrutturali per un valore di $ 91 miliardi.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*