A demolizione di Hamza Yanılmaz Multi-Storey Junction serà determinata da u votu publicu

demolition of hamza infallible floor intersection sarà determinata da votu pupulari
demolition of hamza infallible floor intersection sarà determinata da votu pupulari

U sindaco di Elazig Şahin Şerifoğulları, chì ùn era micca indifferente à e dumande per a demolizione di a parte superiore di u Hamza Yanılmaz Multi-Storey Junction, hà decisu di fà un Votu Publicu nantu à se a parte superiore di l'intersezzione deve esse demolita.

In a dichjarazione scritta fatta da a municipalità di Elazig nantu à u sughjettu; "U votu publicu si terrà per i cummercianti è i citadini in i Quartieri di Rüstempaşa è Mustafapaşa, cù l'istruzzioni di u nostru sindaco Şahin Şerifoğulları, in quantu à se a parte superiore di a Junction Multi-Storey Hamza Yanılmaz, chì a custruzzione hè stata finita in 2018, deve esse demolita. U Votu Pùblicu, chì hè statu decisu di esse tenutu per via di a dumanda di i cummercianti è i citadini, durante e visite di u nostru sindaco Şahin Şerifoğulları à a regione induve si trova l'intersezzione, si terrà trà u 22-23-24 di maghju. Per u votu, u votu serà stallatu in dui punti di l'intersezzione è u votu si ferà trà 09.00 ore è 16.00 ore. Sarà decisu se u passaghju chì copre u Boulevard Ali Rıza Septioğlu, Strada Adnan Orakçıoğlu è Boulevard Şeyh Şamil serà demolitu o micca, secondu u risultatu di u votu.

Nantu à u bulettu, chì hè statu preparatu cù u tìtulu "Gestemu a nostra cità inseme" è includeva rùbbriche SÌ-NO, sò state incluse e seguenti dichjarazioni: "I pinsamenti di u nostru populu seranu una guida impurtante per noi in ogni travagliu chì faremu. nant'à sta strada ch'è no partimu cù u slogan di Comune di u Cori. In questa direzzione; A vostra opinione nantu à a rimuzione di a parte di u ponte di l'Interchange Hamza Yanılmaz, chì hè stata messa in serviziu in 2018 in Rüstempaşa Mahallesi, hè impurtante per a Municipalità di Elazig. Cridemu chì avete voce in ogni serviziu chì riceverete, è speremu chì u risultatu di u votu serà benefiziu à i nostri cummercianti è citatini in anticipu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*