I Pagamenti Intelligenti Cambiaranu a Nostra Esperienza di Trasportu

i pagamenti intelligenti cambianu a nostra sperienza di trasportu
i pagamenti intelligenti cambianu a nostra sperienza di trasportu

A ricerca di u trasportu glubale "U Futuru di u Trasportu in l'Era Megacity" realizata da Visa è Stanford University hà revelatu l'opportunità è e sfide davanti à u trasportu publicu cù a pupulazione crescente in e cità.

A ricerca di Visa (NYSE: V) cù l'Università di Stanford, U Futuru di u Trasportu in l'Era di Megacity, esamina i sfidi è l'opportunità affrontati da i cunsumatori chì utilizanu u trasportu publicu è individuale, mentre tocca ancu u rolu di i pagamenti in a crescita sustinibili.

A ricerca, chì hè unu di i studii più cumpleti in u campu di u trasportu publicu è individuale, realizatu cù 19 mila cunsumatori in 19 paesi, palesa tendenzi chjappi in una scala glubale.

I cunsumatori pensanu chì u tempu chì passanu in u trasportu aumenterà in 5 anni
In u mondu sanu, 52% di i cunsumatori dichjaranu chì l'esperienza di trasportu publicu ùn risponde micca à e so aspettative. Mentre chì u 46% di i rispondenti hà dichjaratu chì u tempu chì passanu in u trasportu hè aumentatu, u 37% aspetta chì u so tempu di viaghju aumenterà più in 5 anni.

U 64 per centu di u mondu ùn pò micca truvà un parcheghju per a so vittura
U 61% di l'individui preferiscenu i so veiculi per andà à u travagliu è per u trasportu persunale. Risulta chì u prublema più fastidiosa in a guida hè a preoccupazione di ùn truvà un locu per parcheghju cù u 64%. In novu, 47% di quelli chì utilizanu u so propiu veiculu sprimenu ancu chì aspettanu applicazioni innovatori chì ponu furnisce infurmazioni cum'è induve cumprà a benzina più economica.

U trasportu publicu cuntinueghja à esse largamente utilizatu
44% di i rispondenti utilizanu u trasportu publicu per andà à u travagliu, a scola è l'università. Cunfortu, affidabilità è densità di passageri sò i trè fatturi principali chì determinanu a preferenza di l'utilizatori di trasportu publicu.

I cunsumatori volenu vede sistemi di pagamentu intelligenti in u trasportu
A difficultà in i pagamenti in u trasportu si trova à a radica di parechje lagnanze. Sicondu a ricerca, risulta chì quandu diventa più faciule per pagà u trasportu publicu, l'usu mediu aumenterà da 27%. U 47% di i participanti à l'inchiesta dichjaranu chì l'usu di biglietti diversi per i diversi modi di trasportu, è u 41% dicenu chì solu i soldi sò un prublema in i servizii di trasportu publicu. I cunsumatori dichjaranu chì per via di queste difficultà, tendenu à utilizà i so veiculi invece di u trasportu publicu.

U direttore generale di Visa Turkey, Merve Tezel, hà dettu: "Questa ricerca glubale palesa parechje cunclusioni chì sò ancu valide per i cunsumatori in Turchia. Cum'è Visa, avemu cooperatu strettamente cù l'operatori di trasportu publicu lucali in l'apertura di u trasportu publicu à tutte e carte di pagamentu è l'equipaghjanu cù sistemi intelligenti in parechje cità europee. Grazie à tutti i nostri sforzi, oghje, in cità europee cum'è Londra, Milanu, Dijon è Madrid, sia i residenti è milioni di turisti chì visitanu queste cità ponu facilmente prufittà di servizii di trasportu publicu cù e so carte Visa senza cuntattu. U sistema intelligente chì travaglia in daretu calcula è riflette u megliu prezzu. Per esempiu, se avete trasferitu trà duie linee di metro in un certu periodu di tempu, u sistema riflette u costu di un bigliettu, micca dui, à a vostra carta Visa senza cuntattu, chì avete scansatu mentre passava per u turnstile. Mentre sta cunvenzione elimina e file di bigliettu chì i cunsumatori ùn piacenu micca è l'incertezza nantu à i tariffi chì paganu, furnisce ancu l'uppurtunità per l'operatori di trasportu publicu di riduce assai a carica operativa di i so sistemi di biglietteria è di dirigelli à punti induve ponu migliurà. e so risorse è servizii. Cusì, l'esperienza di trasportu publicu mejorata aumenta a satisfaczione di i cunsumatori è furnisce una basa per più persone per aduprà u trasportu publicu invece di i so veiculi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*