Rallye di Amicizia è Pace Partendu da Göbeklitepe, u Puntu Zero di a Storia

L'amicizia è a manifestazione di pace partenu da gobeklitepe, u puntu zero di a storia
L'amicizia è a manifestazione di pace partenu da gobeklitepe, u puntu zero di a storia

U "Rallye di l'Amicizia è a Pace Europa-Oriente / Est-Ovest", unu di i rallyes automobilistici più famosi in u mondu, hà ghjuntu à u puntu zero di a storia.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy: "Göbeklitepe serà unu di i volti promozionali di Turchia. Quandu fate a prumuzione cù urganisazioni piacevuli è divertenti, l'effettu hè ancu grande. Induv'è tù vai, ti dumandemu di parlà di a ricchezza di sti terri è di i millaie d'anni di cultura di tolleranza. Spartemu inseme a ricchezza storica, culturale è intellettuale di stu patrimoniu umanu cumunu.

Organizatu per a 14a volta quist'annu, u Rallye di Amicizia è Pace Europa-Oriente / Est-Ovest include u puntu zero di a storia nantu à a so strada, postu chì 2019 hè statu dichjaratu l'Annu di Göbeklitepe. U prugramma Göbeklitepe di e squadre di rallye hà fattu cù a participazione di u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy.

U Ministru Ersoy hà visitatu prima a squadra di rallye in l'area di campeghju vicinu à l'11 Nisan Sports Hall in Şanlıurfa.

U Ministru Mehmet Nuri Ersoy, in una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu a visita, hà dichjaratu ch'elli attachenu una grande impurtanza à Göbeklitepe è chì realizanu campagne di publicità in u mondu per a prumuzione. Enfatizendu chì l'Amicizia è a Pace Europa-Oriente / Est-Ovest, chì hè una urganizazione di fama mundiale, hè ancu assai impurtante in questu sensu, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì Göbeklitepe serà in u centru di i temi promozionali di Turchia micca solu questu annu, ma dinò da avà. U Ministru Ersoy hà dettu:

"Ovviamente, tali urganisazioni anu grandi benefici in a sensibilizazione per a prumuzione di Turchia. Ùn vulemu micca prumove a Turchia principalmente cù publicità da avà. Vulemu cambià a percepzioni cù tali urganisazioni è stili di vita diffirenti di diversi gruppi. Göbeklitepe hè u puntu di partenza di a storia. Cù sta funzione, faremu prumuzioni focu annantu à Göbeklitepe ancu in l'anni à vene. Göbeklitepe serà unu di i volti promozionali di Turchia. U fattore più impurtante in questu hè chì hè u puntu zero di a storia. Di sicuru, quandu fate a prumuzione cù urganisazioni piacevuli è divertenti, l'effettu hè ancu grande.

In particulare à partesi di questu annu, ùn avemu più intruduce Turchia cum'è mare, sabbia è sole. In più di l'alloghju, intruduceremu a gastronomia enfatizendu e strutture storichi è culturali. A gastronomia serà unu di i punti chì avemu da priurità in prumuzioni da avà. Se vulemu ghjunghje à u nostru scopu di entrate 70 di 2023 miliardi di dollari, duvemu definitivamente aumentà i rivenuti di a gastronomia. In questu cuntestu, faremu un travagliu seriu. U nostru scopu hè di purtà à a Turchia un ingressu turisticu di 2023 miliardi di dollari per u 70 ".

"A prumuzione hè efficace"

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dettu chì ci sò stati ritorni pusitivi da u travagliu realizatu à l'esteru quist'annu è hà cuntinuatu cusì:

"Femu promozioni basate nantu à publicità in certi punti in tutta a Turchia, in certi punti tiramu a publicità cumpletamente è prumove a cultura è l'arti. Facemu a megliu applicazione di questu in Giappone quist'annu. "2019 Year of Turkish Culture" in Giappone. In questu cuntestu, avemu fattu cuscente promozioni in Giappone è mandatu quì a "Esposizione Topkapı itinerante". Purtamu ancu parechje manifestazioni culturali quì. Pianamente ottenemu i risultati. Un risultatu incredibile hè vinutu da u Giappone. Quist'annu, u Giapponese hà pigliatu u primu postu in a lista di i paesi chì più cercanu Turchia. Ùn avemu micca publicità in ogni modu, andemu in l'internu cù e nostre attività culturali è artistiche è avemu un risultatu incredibile. Allora, l'esempiu di u Giappone hà dimustratu assai chjaramente chì a prumuzione di i paesi cù cultura è arte hè un'arma veramente efficace.

In particulare da ghjennaghju, avemu fattu prumuzioni intensivi in ​​televisione, riviste è media digitale in Germania, Russia è Inghilterra, rispettivamente. Curiosamente, aghju ancu esaminatu i dati per April, ci hè un aumentu di u numeru di persone da 24 per centu. U paese cù u primu incrementu hè Germania cù 48%, Russia cù 34%, Inghilterra cù 31%. Quessi sò i paesi chì avemu prumuvutu assai intensivamente da ghjennaghju. Allora a prumuzione hè efficace ".

"Dì a ricchezza di sta terra è a cultura di a tolleranza"

Dopu à a visita di u campeghju, u Ministru di a Cultura è di u Turismu, chì si mette in u sediu di u cunduttore di unu di i veiculi di rallye, hà visitatu a cità cù l'atleti è hà salutatu i citadini in a strada. Dopu avè finitu u giru in Göbeklitepe, u Ministru Ersoy è i piloti di rally anu visitatu e ruine.

U Ministru Ersoy s'hè indirizzatu dopu à l'invitati in a cerimonia tenuta à l'Anfiteatru Göbeklitepe. Esprimendu u so piacè di esse in Göbeklitepe, u primu centru di cultu di a storia umana, u Ministru Ersoy hà enfatizatu chì dopu à 2019 hè statu dichjaratu "Annu di Göbeklitepe", i sforzi per prumove sta regione unica è strutture, chì diventenu a marca internaziunale di Turchia, cuntinueghjanu senza interruzzione. è disse :

"U nostru sforzu per aumentà a ricunniscenza di Göbeklitepe cù queste caratteristiche ùn hè micca solu un studiu turisticu, ma ancu un studiu di archeologia, storia è sociologia. In fatti, pudemu definisce cum'è un prughjettu di rispunsabilità suciale assai largu. Perchè megliu è più cunnisciuta l'infurmazioni furnite da stu patrimoniu umanu cumunu è i fatti ch'ellu rimarca, u più impurtante serà capitu l'impurtanza di u dialogu interculturale, è questu serà un passu assai impurtante versu un mondu megliu. Oghje, avemu avutu l'uppurtunità di sperienze un fenomenu assai precisu per prumove Göbeklitepe in un sportu chì unisce e persone di ogni cultura è geugraffia in eccitazione è felicità cumuni.

I nostri invitati anu fattu una strada assai longa. Stu viaghju, chì principia in Germania, cuntinuò in Austria, Italia, Slovenia, Ungheria, Croazia, Rumania, Macedònia è Serbia. Sò entrati in Turchia da Edirne u 15 di maghju è sò avà in Şanlıurfa. Credu chì era assai significativu di portà Göbeklitepe, chì hè u patrimoniu cumunu di l'umanità, inseme cù stu tremendu avvenimentu sportivu, chì hè una passione cumuna di l'umanità, in particulare l'amicizia in a so essenza è u nome.

Cari invitati, a nostra dumanda hè chì induve andate, parlate di a ricchezza di sti terri è di a cultura di a tolleranza per millaie d'anni. Spartemu inseme a ricchezza storica, culturale è intellettuale di stu patrimoniu umanu cumunu. Cù sti sintimi è pinsamenti, vogliu ringrazià tutte l'istituzioni è l'urganisazione chì anu cuntribuitu à a nostra urganizazione. Enfatizendu l'impurtanza di Göbeklitepe, Prof. Dr. Vogliu coglie l'occasione per commemorare Klaus Schmidt, una volta di più, cun rispettu, è ringrazià una di l'istituzioni principali di u nostru paese, Doğuş Group, per u so sustegnu à Göbeklitepe.

Dopu à i discorsi, u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dettu addiu à u "Rallye di Amicizia è Pace Europa-Oriente / Est-Ovest" da Göbeklitepe.

11 veiculi è 80 atleti da 160 paesi participanu à a manifestazione, chì hà iniziatu in Istanbul Sultanahmet in a tappa di Turchia. I piloti di rallye chì si dirigenu à Gaziantep realizaranu a finale u 1 di ghjugnu in TRNC.

U Ministru Ersoy hà fattu una investigazione in Şanlıurfa

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà visitatu Harran cum'è parte di a so visita à Sanliurfa.

U Ministru Ersoy, chì hà ricevutu infurmazioni da l'autorità in u situ di scavi di a Grande Moschea di Harran, chì i travaglii di risturazione sò sempre in corso è sò previsti per esse cumpletati in 2020, hà visitatu dopu a Moschea è a Tomba di Harran Hayati Harrani.

U Ministru Ersoy hè ghjuntu in u centru di a cità di Şanlıurfa è hà visitatu a Moschea Rızvaniye è Madrasa, Balıklıgöl è Hz. Hà visitatu a caverna induve Abraham hè natu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*