Ministru Turhan: "Compraremu i treni d'alta velocità da Germania"

U Ministru Turhan cumpraremu treni d'alta velocità da Germania
U Ministru Turhan cumpraremu treni d'alta velocità da Germania

Facendu una dichjarazione à u Forum Internaziunale di Trasportu (ITF) in Leipzig, Germania, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan hà dettu: "Compraremu i treni d'alta velocità da Germania".

Turhan hà dettu chì e negoziazioni chì avianu cuminciatu prima cuntinueghjanu sia per finanzià prughjetti sia per creà opportunità di prughjettu cumuni per prufittà di a tecnulugia tedesca per u sviluppu di l'infrastruttura ferroviaria di Turchia. Turhan, Gebze-Halkalı Ellu hà dichjaratu chì 10 setti di veiculi ferroviari chì travaglianu nantu à u sistema ferroviariu è u sistema di treni d'alta velocità nantu à e linee Ankara-Istanbul seranu furniti da Germania.

Sottulineendu chì hè assai impurtante per migliurà è elettrificà e linee esistenti, Turhan hà dettu: "U diesel hè attualmente utilizatu cum'è carburante in e ferrovie. Electrify sti linii. Questu hè una parte di u travagliu chì faremu cù i tedeschi. Avemu fattu u 50 per centu di questu cù i nostri propri bilanci, ma avemu cercatu l'uppurtunità di travaglià inseme in e parti restanti. Avemu pianificatu di fà alcuni di i sistemi in u novu YHT è e linee inseme cù i tedeschi. I negoziati per u finanziamentu di l'attività di acquisizione sò attualmente in corso ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*