U Ministru Turhan hà assistitu à a Cerimonia di Firma di u Memorandum d'Entendere di a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars

U Ministru Turhan Baku hà assistitu à a Cerimonia di Firma di u Memorandum of Understanding di Tbilisi Kars Railway
U Ministru Turhan Baku hà assistitu à a Cerimonia di Firma di u Memorandum of Understanding di Tbilisi Kars Railway

Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu ch'ellu crede chì u voluminu di i trasporti fatti nantu à a linea Baku-Tbilisi-Kars aumenterà cù u memorandum d'intesa firmatu trà Turchia, Azerbaijan è Russia, è darà un momentu cummerciale à u paese. linea di ferrovia.

Ministru Turhan, Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank, Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy, Republic of Azerbaijan Ministru di Trasporti, Comunicazione è High Technologies Ramin Guluzade, Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun, Direttore Generale di Ferrovie Azerbaigian Cavit Gurbanov, Generale Ferrovie Russe Manager Oleg Belozerov è Ankara Chamber of Commerce (ATO) President Gürsel Baran è imprenditori di trè paesi.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru Turhan hà ricurdatu chì anu fattu l'apertura ufficiale di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars u 30 d'ottobre di u 2017, è hà enfatizatu chì sta linea hà una impurtanza strategica per i paesi è a regione.

Rimarchendu chì a Linea BTK cunnetta i paesi di l'Asia Sud-Est partendu da a Cina, i paesi di l'Asia Centrale cum'è u Kazakistan, u Turkmenistan, l'Uzbekistan, l'Azerbaijan, è dopu i paesi vicini è amichevuli cum'è Georgia è a Federazione Russa, à l'Europa, u Mediu Oriente è l'Africa via. Turchia, hà enfatizatu chì à u stessu tempu, cum'è in a vechja Strada di a Seta, i paesi nantu à a nova Strada di a Seta cuntribuiscenu direttamente à l'ecunumia, è chì hè una di e parti basi di a reta di trasportu ininterrotta trà l'Asia è l'Europa.

Turhan hà rimarcatu chì l'impurtanza di a Linea BTK, chì crede chì avarà risultati ecunomichi pusitivi per tutti, cresce ghjornu per ghjornu sia per i paesi vicini sia per i paesi di a regione chì anu una parte in u cummerciu Asia-Europa è Centrale. I paesi asiatichi anu l'uppurtunità di accede più rapidamente, in modu sicuru è economicamente ". usatu a frasa.

Espristendu ch'elli facenu un sforzu per fà l'investimenti necessarii cum'è u latu turcu, Turhan hà dettu: "Avemu vulsutu esse cunnisciutu chì avemu rializatu a nostra rispunsabilità per compie u prughjettu è i travaglii di custruzzione". disse.

"Darà un momentu cummerciale à a linea ferroviaria"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì a Cina, chì si trova à una estremità di a storica Strada di a Seta, hà messu in pratica i prughjetti destinati à sviluppà a so reta di trasportu unu dopu l'altru in l'ultimi anni, è chì i paesi di a regione anu ancu mobilizatu, è chì ci hè un spaziu di attività ecunomica induve ognunu pò guadagnà prufittu solu s'ellu coopera.

Enfatizendu chì hè una necessità per i settori ferroviari per assicurà a cooperazione è a coordinazione necessarie per assicurà chì i paesi ricevenu a parte necessaria da stu cummerciu, Turhan hà dettu:

"Questa necessità, chì include una strategia assai significativa, guadagna assai più impurtanza vitale cù i grandi prughjetti chì avemu fattu in u nostru paese cum'è Marmaray Tube Passage, Yavuz Sultan Selim Bridge, Northern Marmara Highway è Eurasia Tunnel. Cù i nostri grandi prughjetti ch'e aghju citatu, in più di creà un trafficu di transitu annantu à l'assi est-ovest, un grande risparmiu serà ottenutu in termini di tempu-costu. Questi grandi prughjetti furnisceranu un sustegnu significativu à u benessere socio-ecunomicu è à i mudelli di crescita ecunomica è di sviluppu di i paesi di a regione ".

Turhan hà dichjaratu chì i prughjetti di infrastrutture di basa multiforme duveranu esse presentati in cunsiderà i so aspetti regiunale, è hà dichjaratu chì mentre i prughjetti sò realizati, u so impattu annantu à i paesi di a regione deve esse calculatu è a so cuntribuzione à u paese pertinente. , è i prughjetti devenu esse presentati in cunseguenza.

Dichjarà chì u Memorandum d'Integrimentu firmatu trà i trè paesi rinfurzà ancu più a cooperazione esistente in u campu di a ferrovia è a purtari à livelli avanzati, Turhan hà dettu: "Credu chì cù questu Memorandum d'Intensa, u voluminu di trasporti fatti sopra u Baku- A linea Tbilisi-Kars aumenterà è darà un momentu cummerciale à a linea ferroviaria ". hà fattu valutazioni.

Dopu à i discorsi, un memorandum d'intesa hè statu firmatu da u Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun, u Direttore Generale di Ferrovie Azerbaijan Cavit Gurbanov è u Direttore Generale di Ferrovie Russe Oleg Belozerov.

In più, un accordu di cuuperazione hè statu firmatu trà a cumpagnia di l'Eurasia Pacificu è a cumpagnia di Logistica Ferroviaria Russa.

À a fine di a ceremonia, Uygun hà prisentatu una placca à i dirigenti anziani chì anu assistitu à l'avvenimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*