Cumpete per un mondu pulitu

Cumpete per un mondu pulitu
Cumpete per un mondu pulitu

A Campagna di Raccolta di Batterie di Rifiuti, chì hè stata realizata cù a Settimana di l'Ambiente sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di Izmir è diventata ogni annu in una corsa eccitante trà e scole, hà iniziatu cù imagine culurite. I studienti di i Kindergartens İZELMAN anu dumandatu un mondu pulitu cù spettaculi di ballu è musica.

L'eccitazione hà iniziatu in a campagna "Raccolta di batterie di rifiuti" urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir in cuuperazione cù l'Associazione di Produttori è Importatori di Batterie Portable (TAP) è e municipalità di distrittu, è un novu record hè statu battutu ogni annu. Hè statu informatu chì l'amici ambientali chì volenu participà à a campagna ponu scaccià e batterie usate chì cullighjanu in tuttu l'annu in u piggy bank in u stand stallatu à l'entrata di a Municipalità Metropolitana di Izmir finu à a sera di 30 May. E batterie di rifiuti raccolti saranu valutate in 8 categurie: zitelli, ghjovani, adulti, kindergartens, scole, dirigenti, municipalità di distrettu è Bizim Ev Family Child Youth Support Center. Quelli chì cullighjanu a più alta quantità di batterie di scarti in u risultatu di i pesi riceveranu i so premii in una ceremonia chì si terrà in a Storia Fabbrica di Gas di Carbone u 12 di ghjugnu. L'amichi ambientali riceveranu premii cum'è notebook, tablet computer, desktop computer, table tennis table and set, sport set, chess set, smart board, printer.

Chjamendu l'attenzione à a prutezzione di l'ambiente è di a natura in questi tempi quandu l'effetti di u cambiamentu climaticu sò sperimentati, u Subsecretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Yıldız Devran, hà dettu: "U più impurtante chì pudemu fà in questu sensu hè di crià i nostri zitelli è ghjovani. sensibule. I metalli pesanti in e batterie di rifiuti ponu inquinate chilometri di terra è tunnellate d'acqua quandu sò gettati in natura in modu aleatoriu. Minaccia a nostra vita cù u tempu. Ùn pudemu micca cuntinuà à fà stu travagliu senza u sustegnu di i nostri figlioli è ghjovani. Hè per quessa chì vogliu ringrazià a ghjente di Izmir per a so sensibilità. Pudemu cumprà ghjoculi per i nostri figlioli induve l'arnesi alimentati da a batteria ùn sò micca usati, noi, cum'è adulti, pudemu usà strumenti ricaricabili ".

I picculi studienti di i Kindergartens İZELMAN anu ancu aghjustatu culore à a cerimonia tenuta per via di l'iniziu di a campagna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*