Dichjarazione di DHMI nantu à a Dichjarazione chì l'Aerei Ùn Puderanu Atterri à l'Aeroportu di Istanbul

Dichjarazione da dhmi à l'affirmazione chì l'aerei ùn puderanu micca atterri à l'aeroportu di Istanbul
Dichjarazione da dhmi à l'affirmazione chì l'aerei ùn puderanu micca atterri à l'aeroportu di Istanbul

Una dichjarazione hè ghjunta da a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu in quantu à i voli deviati per e cundizioni climatichi avversi. In a dichjarazione fatta da l'istituzione; Hè statu informatu chì 468 di 8 voli in l'aeroportu di Istanbul è 94 di 2 voli in l'aeroportu di Sabiha Gökçen sò stati deviati à altri aeroporti per via di e cundizioni climatichi.

In a dichjarazione fatta da DHMİ, hè statu dichjaratu chì una dichjarazione hè stata ritenuta necessaria dopu a nutizia publicata in i media chì certi aerei chì duveranu sbarcà in l'aeroporti di Istanbul u 17 di maghju per via di e cundizioni climatichi sò stati deviati in aeroporti in altre pruvince. .

E PRECAUZIONI sò state pigliate

In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì u principiu più impurtante di l'aviazione hè di assicurà a sicurità di u volu, a vita è a pruprietà, è hè statu dichjaratu chì in tempi di cundizioni meteorologiche avversi in Turchia, cum'è in u restu di u mondu, e misure necessarie. sò stati pigliati rapidamente per assicurà queste cundizioni.

SOTTO MIGLIA 500 FEET CAUSA ACCIDENT

Nuvole CB, chì sò previste in u spaziu aereo di Istanbul è chì facenu u volu di l'aviò impussibile, cum'è i currenti d'aria severi orizontali è verticali, turbulenza, cundizioni di visibilità bassa è ghiaccio, è sò chjamati "nuvuli assassini" da i piloti, soprattuttu. in a linea di sbarcu o di decollo sottu à i piedi 500 XNUMX. In a dichjarazione, chì hà indicatu chì i so veiculi anu causatu accidenti, hè stata nutata:

10 EXPEDITIONS FRANU DIRETTI

"Per questu mutivu, hè necessariu di mantene u trafficu aereu in tutti i spazii aerei induve questi nuvuli CB si verificanu, per piantà e partenze, o per dirige u trafficu à altri aeroporti quandu hè necessariu. Duranti l'ore quandu l'avvenimentu climaticu in questione accadirà, precauzioni sò state pigliate per assicurà a sicurità di a vita è di a pruprietà micca solu in l'aeroportu di Istanbul, ma ancu in tuttu u spaziu aereu di Istanbul. In questu sensu, solu 468 di 8 voli in l'aeroportu di Istanbul è 94 di 2 voli in l'aeroportu Sabiha Gökçen sò stati "deviati" è rediretti à altri aeroporti. "Durante stu prucessu, ùn ci hè micca insicurezza, grazia à u travagliu dedicatu di u persunale di a nostra urganizazione".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*