I megliu cunversazione sò fatti nantu à u trenu

I più belli conversazioni sò fatti nantu à u trenu
I più belli conversazioni sò fatti nantu à u trenu

U Touristic East Express hè statu mandatu per u so viaghju inaugurale cù a prisenza di Mehmet Nuri Ersoy, Ministru di a Cultura è u Turismu, cù una cerimonia tenuta in a storica Stazione Ferroviaria di Ankara u marcuri 29 di maghju 2019, à 19.00.

À a ceremonia; Vice-Ministru di Trasporti è Infrastrutture Selim Dursun, Vice Ministri di Cultura è Turismu Nadir Alparslan è Özgül Özkan Yavuz, Vice Ministru di Strada è Urbanizazione di a Republica Islamica d'Iran è Direttore Generale di Ferrovie Iraniane Sacid Rasouli, Diputatu di Sivas Habib Soluk, Diputatu di Kars, chì sò in u nostru paese per una visita ufficiale, è l'ex Ministru di i Trasporti Ahmet Arslan, Erzincan Deputy è ex Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman è altri deputati.

ERSOY: "U nostru scopu hè di fà una spedizione chì serve i turisti domestici è stranieri"

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dettu chì anu rivisu i so obiettivi turistici 2023 è chì volenu chì u turismu sia allargatu è diversificatu à tutte e pruvince per ghjunghje u scopu. Esprimendu chì l'Orient Express Turisticu hè unu di i prughjetti in questu scopu, Ersoy cuntinuò e so parolle cusì: "Ci sò servizii di treni turistici assai famosi in parechje parte di u mondu. Stu prughjettu hè statu sviluppatu per assicurà chì micca solu Kars, ma ancu e pruvince è i distretti à i punti intermedi ponu prufittà cumplettamente di u turisimu, fermendu per un bellu pezzu à 50 punti à l'uscita è 3 punti à u ritornu, invece di piantà. per unu o dui minuti à 2 punti. I nostri passageri di u trenu anu a pussibilità di visità sti lochi in grande dettagliu cù tour urganizati da l'agenzii regiunale è l'operatori turistici durante i so longhi sughjorni. Pigliaranu a gastronomia di u locu è anu l'uppurtunità di fà shopping.

Spieghendu chì questu hè un principiu è chì passerà à stadi più avanzati cù u tempu, Ersoy hà dettu: "Avemu parlatu cù u nostru Ministru di i Trasporti. Da avà, si move ogni ghjornu è hà a capacità di piglià 2 carri più. In a prima tappa, 2 vagoni seranu aghjuntu finu à chì ci hè a dumanda è poi serà cunvertitu in un viaghju di ogni ghjornu. Dopu un certu periodu di tempu, lanciaremu altri punti di serviziu. Spergu chì aghjunghjenu novi rotte cum'è u Touristic Van Lake Express è dopu u Touristic Diyarbakır Express. Avemu pensatu à stallà elli in l'annu. Avemu da pianificà cumu cunnette sti servizii di treni turistici cù i paesi vicini. Ùn vulemu chì u trenu turisticu sia limitatu à Turchia. In a terza tappa, travaglià nantu à cumu pudemu trasfurmà questu in servizii di treni à i paesi vicini ". disse.

DURSUN: "Vogliu ringrazià u Ministru di i Trasporti è di l'Infrastrutture è u Ministru di a Cultura è u Turismu per i so cuntributi è sforzi"

U Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Selim Dursun, hà dichjaratu ch'elli travaglianu per trasfurmà l'Eastern Express, chì hà iniziatu u so primu viaghju u 15 di maghju di u 1949, in u Trenu Turisticu Orientale Express.

Parlendu di a strada è di i tempi di viaghju di u trenu, u Vice-Ministru Dursun hà ringraziatu u Ministru di a Cultura è u Turismu è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture per i so cuntributi è i so sforzi in l'emergenza di u Trenu Express Turisticu Orientale.

UYGUN: "A cuntribuzione di e Ferrovie à u Turismu hà guadagnatu una nova dimensione"

Parlendu à a cerimonia, u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dichjaratu chì e ferrovie sò cresciute è sviluppate cù e pulitiche di trasportu di priorità ferroviaria implementate da u 2003 è hà dettu: "Per via di questi sviluppi, i nostri citadini di tuttu u nostru paese, da est à punente. , da u nordu à u sudu, volenu ferrovie è treni. U "Touristic Eastern Express", chì mandaremu per u so primu viaghju un pocu dopu, hè unu di i nostri sforzi per risponde à e dumande di i nostri citadini. disse.

Nutendu chì u fenomenu di viaghju in a Geografia Ottomana, chì hà servitu cum'è un ponte intercontinentale in tutta a storia, hà guadagnatu impulsu cù e ferrovie custruite in trè cuntinenti è cuminciaru un seculu è mezu fà, Uygun hà dettu: "A ferrovia Hejaz, chì hà riduciutu u tempu di viaghju. trà Damascu è Medina in 40 ghjorni à 3 ghjorni, hà guadagnatu putenza è efficienza, hà sviluppatu u turismu di fede è a reputazione.

I treni, chì partenu da e nostre stazioni è stazioni, chì anu testimuniatu di gioia è di dulore per anni, sò diventati l'unicu modu di trasportu per i nostri citadini in l'Era Republicana.

I treni di piacè, chì sò operati sia per rilassate sia per vede a storia, a natura è a ricchezza culturale di e cità è e cità circundanti, eranu ancu un serviziu di e nostre ferrovie chì hà criatu cuscenza in u turismu. hà dettu.

Enfatizendu chì a cuntribuzione di e ferrovie à u turismu hà acquistatu una nova dimensione secondu u sviluppu di u settore in l'ultimi anni, u General Manager Uygun hà dettu: "I nostri treni d'alta velocità, chì servenu attualmente à 40 per centu di a nostra pupulazione è chì operemu cù successu. , anu sviluppatu e cità ch'elli visitanu, in particulare in u turismu, in l'area ecunomica, suciale è culturale. Cù i nostri treni d'Alta Velocità, chì cambianu l'abitudini di viaghju di e persone, quelli chì ùn anu mai viaghjatu viaghjà è a freccia di viaghju hè in crescita.

In più di i nostri treni d'alta velocità, ci hè un grande aumentu di a dumanda di i nostri treni cunvinziunali cunvinziunali di passageri cù u fenomenu turisticu cambiante in u nostru paese.

Comu tutti sapete, l'Eastern Express chì opera trà Ankara è Kars, una di e migliori rotte in u mondu, hè una di elli. disse.

Dichjarà chì i passageri di l'Eastern Express esistenti godenu di u piacè insaziabile di ritrarà e bellezze affascinanti di l'Anatolia da a finestra di u trenu, Uygun hà dettu: "Cumu a dumanda di u nostru trenu hà righjuntu un livellu insoddisfattu, a necessità di un novu trenu hè ghjunta, è "Touristic Eastern Express" hè statu messu in serviziu nantu à l'istruzzioni di i nostri Ministri ". hà nutatu.

"I megliu cunversazioni sò fatti nantu à u trenu"

U direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dichjaratu chì u novu trenu, chì presenterà e bellezze di tutte e cità è paesi nantu à a strada Ankara-Kars in tuttu u so viaghju, hè statu stabilitu per risponde à tutti i bisogni di i passageri cù u cunfortu di un hotel in a ferrovia. I megliu cunversazione sò fatti nantu à u trenu, i migliori amicizie sò fatti in u trenu, è u megliu tè si beie in u trenu...

Vogliu chì l'Orient Express Turisticu sia benefiziu, è vogliu un viaghju piacevule à i nostri passageri chì viaghjanu cù u nostru trenu. disse.

ARIKAN: "Un cuncepimentu novu cumpletamente focu annantu à u turismu"

TCDD Transportation Inc. U direttore generale Erol Arıkan hà nutatu chì un Turistic East Express cumplettamente orientatu à u turismu hè offertu à i citadini cù un cuncettu novu per risponde à i so bisogni di viaghju per scopi turistici.

Dopu à i discorsi, TCDD Taşımacılık A.Ş. U Direttore Generale Erol Arıkan, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, u Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Selim Dursun è u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, anu prisentatu placche per i so cuntributi. U Ministru Ersoy è altri participanti firmavanu u segnu chì leghje "Turistic Eastern Express".

U Ministru di a Cultura è di u Turismu Mehmet Nuri Ersoy è u Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Selim Dursun addiu à u Touristic East Express per u so primu viaghju.

TURISTICU ESPRESSU ORIENTALE

Per risponde à a crescente dumanda di passageri per l'Eastern Express esistente, per furnisce un serviziu megliu à u nostru populu è per aumentà u turismu domesticu; In u risultatu di u travagliu cumunu di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, l'Express Turisticu Orientale hè stata lanciata trà Ankara-Kars-Ankara per scopi turistici.

U trenu, chì serà operatu da Ankara u luni, u marcuri è u venneri, è da Kars u marcuri, u venneri è a dumenica, parterà da Ankara à 19.55 è da Kars à 23.55.

Touristic Eastern Express aspetterà abbastanza tempu in stazioni Erzincan, İliç è Erzurum in a strada da Ankara à Kars, è in stazioni Divriği è Bostankaya in Sivas in a strada da Kars à Ankara per chì i passageri ponu visità i lochi storichi è turistici.

CAPACITÀ 120 PASSAGERI

Touristic East Express, chì compie a so strada trà Ankara è Kars in 32 ore, hè custituitu da 2 vagoni in totale, 1 servizii, 6 pastu è 9 letti.

U prezzu di u bigliettu nantu à u trenu, chì hà una capacità di 120 persone è custituitu da una vittura di dorme, serà: 1 TL per persona in 400 stanza, 1 TL per persona in casu di dui persone chì viaghjanu in 250 stanza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*