Ultima Situazione di Opere à l'Aeroportu Esenboğa

L'ultima situazione in u travagliu in Esenboga Airport
L'ultima situazione in u travagliu in Esenboga Airport

Mehmet Ateş, Presidente è Vice Direttore Generale di l'Autorità Aeroportuale Statale (DHMİ), chì supervisa i travaglii in corso à l'Aeroportu Esenboğa, hà ricevutu infurmazioni da i gestori di l'aeroportu è i funzionari di l'imprese di l'imprenditori.

Dichjarà chì e squadre travaglianu intensamente per finisce i travaglii in u tempu previstu, Ateş hà dettu chì Pat Fields Repair, Expansion and De-Icing Apron Construction hà righjuntu u 90 per centu.

Nutendu chì i travaglii in u scopu di u prugettu costanu 155.830.522,17 TL, Ateş hà datu e seguenti informazioni nantu à i travaglii finiti è in corso: "A custruzzione di a strada di taxi parallela, chì serà ancu usata cum'è pista di decollo cù dimensioni di 3750x. 60 metri (cumpresu a spalla), hè stata cumpletata, l'illuminazione di a pista hè stata cumpletata. A stallazione cuntinueghja.

A custruzzione di u Taxiway di Cunnessione, chì cunnetta a strada di taxi parallela è a piazza di fronte à l'edificiu di a terminal, hè stata finita, è l'installazione di l'illuminazione di a pista cuntinueghja. 2 Grembiuli di scongelamento sò stati cumpletati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*