Entusiasti di velocità in Şanlıurfa per Göbeklitepe

l'amatori di a velocità vanu à sanliurfa per gobeklitepe
l'amatori di a velocità vanu à sanliurfa per gobeklitepe

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, hà participatu à a tour Göbeklitepe cù l'atleti in u "Rallye d'amicizia Europa-Orient / Est-Ovest" inseme cù u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy.

Cù l'annunziu di 2019 cum'è l'Annu di Göbeklitepe, a Municipalità Metropolitana, chì hà urganizatu diverse manifestazioni, sustene l'atleti in a tour Göbeklitepe in u scopu di u "Rallye d'Amicizia Europa-Orient / Est-Ovest". Incontru cù l'atleti in e ruine di Göbeklitepe, Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy, Sindaco di a Municipalità Metropolitana Zeynel Abidin Beyazgül, Governatore di Şanlıurfa Abdullah Erin, Presidente Provinciale di Şanlıurfa di AK Party Bahattin Yıldız, Membru di a Cultura di u Partitu AK MKYK è Vildan Polat, u Diputatu Provinciale di Şanlıurfa. U direttore turisticu Aydın Aslan hà ancu accumpagnatu. Facendu una dichjarazione à e ruine di Göbeklitepe, u Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dichjaratu chì tali urganisazioni aumentanu.

MINISTRU ERSOY: FAREmu PRESENTAZIONI FACCIATE SULLA GÖBEKLİTEPE

Dichjarà chì anu u scopu di presentà tutte e parti di Turchia à u mondu cù tali urganisazioni, u Ministru Ersoy hà dettu: "Avemu messu Göbeklitepe trà l'itinerarii, postu chì u 14 hè u 2019th "Rallye di l'Amicizia di l'Europa Est-Ovest" urganizatu quist'annu, l'Annu Göbeklitepe. Viaghjàranu attraversu Turchia, Anatolia, è durà finu à Cipru di u Nordu. Partendu da a Germania, a manifestazione viaghja in parechji paesi è cuncludi in Cipru di u Nordu. Tali urganisazioni anu grandi benefici in quantu à prumove a Turchia. Ùn vulemu micca prumove a Turchia principalmente cù publicità. Vulemu cambià a percepzione di Turchia cù i diversi stili di vita di l'urganisazione è di diversi gruppi. Vulemu chì e diverse persone cuntà ogni angulu di Turchia per elli stessi. Tali urganisazioni sò ancu assai utili. A so riflessione in Europa hè assai diversa. Siccomu Göbeklitepe hè u puntu di partenza di a storia, hà un periodu di 12 mila anni. Questu hè un indicazione chì a ghjente hà cuminciatu à stallà per via di a religione è hà cambiatu à un modu di vita permanente. Ùn avemu micca aduprà l'enfasi Göbeklitepe solu in l'annu Göbeklitepe. Dopu quì, faremu prumuzioni focalizati nantu à Göbeklitepe. Avà vulemu presentà Turchia cù a so gastronomia. Intruduceremu strutture storiche è culturali mettendu l'accentu nantu à a gastronomia. A gastronomia serà ancu unu di i punti chì daremu impurtanza in a nostra prumuzione ".

PRESIDENTE BEYAZGÜL: L'ORGANIZZAZIONI INTERNAZIONALI FANNU SANLIURFA MEGLIU PROMUTU

Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Zeynel Abidin Beyazgül, chì hà dettu chì stanu travagliendu in l'alloghju in l'anni à vene, hà dettu: "In u quadru di l'avvenimenti Est-Ovest à i quali 81 piloti di rally da 160 paesi, avemu visitatu 11 cità in 21 paesi. inseme à u nostru Ministru. Alcuni di i piloti di rally mettenu ritratti di Göbeklitepe nantu à i so veiculi. Stu Göbeklitepe hè assai impurtante sia in quantu à attirà l'attenzione in Şanlıurfa è in a prumuzione di Şanlıurfa in i lochi chì visita. Quandu dumandemu à e manifestazioni nantu à a gastronomia di Urfa, li piace assai a nostra alimentazione. 2019 hè Göbeklitepe Year, ma pensemu chì più turisti venenu in l'anni à vene. In questu sensu, u nostru travagliu nantu à l'alloghju continuerà. In u cortu termini, attiveremu hotel boutique, è à longu andà, e negoziazioni cuntinueghjanu à custruisce hotel di cinque stelle. U turismu hè una fonte di ingressu chjamata fabbrica senza camini. L'urganisazioni internaziunali sò impurtanti. I turisti chì venenu cù l'urganisazioni sò di grande impurtanza in quantu à prumove a cità ", disse.

U Ministru Ersoy, u presidente Beyazgül è i participanti anu visitatu e ruine di Harran è Balıklıgöl dopu à u prugramma in Göbeklitepe.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*