Prughjettu di Cintura è Strada

U prughjettu di a cintura è a strada hà revelatu l'impurtanza di l'infrastruttura di trasportu di Turchia.
U prughjettu di a cintura è a strada hà revelatu l'impurtanza di l'infrastruttura di trasportu di Turchia.

Prughjettu Belt and Road: Turhan, chì hà assistitu à u Forum Internaziunale di Trasportu (ITF) in Leipzig, Germania, hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda. Turhan hà dichjaratu chì Turchia hè statu un membru di l'ITF chì opera in u campu di u trasportu dapoi u so stabilimentu è dà una grande impurtanza à e so riunioni. Ricordendu chì u tema di u foru di questu annu hè u stabilimentu di rotte di trasportu, Turhan hà dettu chì hà fattu cuntatti impurtanti in u scopu di u foru è hà datu un discorsu nantu à i sugetti di a digitalizazione è a trasfurmazioni di l'energia in u trasportu.

Turhan continuò:

"Avemu implementatu prughjetti assai impurtanti in u campu di u trasportu in l'ultimi 15 anni in u nostru paese. L'avemu dettu, è sò stati seguiti cun interessu da tutti. Aghju assistitu ancu à l'avvenimentu Belt and Road cum'è un parlante chjave. Aghju parlatu di l'investimenti di trasportu in u nostru paese. Semu unu di i paesi chì anu purtatu l'infrastruttura di trasportu à u livellu più avanzatu in u scopu di u prugettu Belt and Road in i paesi intornu à noi. Semu unu di i paesi più avanzati in a strada di u Mari Neru. Avemu enfatizatu à i rapprisentanti di i paesi pertinenti chì a fine di sta strada cuntribuisce assai à tutti i paesi è paesi terzi. I studii chì avemu fattu in u nostru paese nantu à e dumande di trasportu intelligenti sò notevoli è impurtanti. Avemu spartutu sti studii cù altri paesi ".

"I negoziati cù a Cina cuntinueghjanu"

Turhan hà dichjaratu chì a crescita crescente di u cummerciu mundiale trà l'Europa è l'Asia cù u prughjettu Belt and Road palesa l'impurtanza di l'infrastruttura di trasportu di Turchia è hà dettu: "Avemu firmatu un memorandum d'intesa cù a Cina à a riunione G20 Antalya in quantu à u cumpletu è u sviluppu di u trasportu turcu. infrastruttura ferroviaria di u prugettu Belt and Road u più prestu pussibule. Ci sò 380 chilometri in i nostri cunfini. Avemu finitu a parte di 500 chilometri. U nostru travagliu cuntinueghja à circa 600 chilometri. Ci sò circa 2 mila chilometri di linee ferroviarie chì avemu intenzione di custruisce in u paese. Hè statu fattu un tentativu di furnisce un finanziamentu è una cooperazione mutuale cù a Cina in quantu à l'implementazione di questi, è u prucessu cuntinueghja ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*