Mızraklı hà esaminatu u Parcu d'Educazione di u Traffico

hà inspeccionatu u parcu di furmazione di u trafficu di spear
hà inspeccionatu u parcu di furmazione di u trafficu di spear

Adnan Selçuk Mızraklı, u sindaco di a municipalità metropolitana di Diyarbakır, hà inspeccionatu u Parcu d'Educazione di u Traffico, chì hè statu custruitu nantu à una superficie di 10 mila metri quadrati da a Municipalità Metropolitana per sensibilizà u trafficu di i zitelli.

U Sindaco Adnan Selçuk Mızraklı di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır hà inspeccionatu u Parcu di Training Traffic. U co-presidente Mızraklı era accumpagnatu da i membri di u cunsigliu è i capi di unità. Mızraklı hà scontru prima cù i zitelli chì studianu in u parcu, basgiò e mani di i zitelli unu à unu è li dumandò i so nomi. Mızraklı vulia chì i zitelli sentenu attentamente a furmazione è ubbidiscenu e regule. Mızraklı, chì hà monitoratu e teste di i veiculi di simulazione in situ, hà urdinatu à i capi di unità pertinenti per eliminà e carenze in u parcu.

I citadini chì anu vistu u Copresidentu Mızraklı in u parcu l'anu felicitatu è li auguranu successu in u so duvere. Un citadinu chì hà vistu Mızraklı in l'appartamentu vicinu à u parcu hà visitatu Mızraklı è li dete un libru.

Parcu d'Educazione di u trafficu

In u Parcu di Training Traffic situatu in Bağcılar District di Bağlar District, i zitelli ricevenu furmazione nantu à u trafficu di pedoni è di veiculi da formatori esperti. Ci sò dinù passaghji pedestrian, semafori, overpasses, veìculi batterie-powered è diverse strutture cum'è edifizii, scole è ospedali in u Traffic Education Park, induve i zitelli vi hannu a pussibilità di praticà dopu à infurmazione teorichi in a sala cinevision creatu. In u parcu, i furmatori esperti mostranu à i zitelli ciò chì facenu in u trafficu, cumu utilizà i passaggi, è ciò chì facenu i signali di trafficu è i luci. Inoltre, u veiculu di simulazione pusatu in u parcu spiegà à i zitelli cumu accade l'accidenti di trafficu è u rolu di i cinturini di salvezza in a salvezza di a vita umana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*